Mikä vatsavaiva, löysä ja imelä uloste?

haisumaha

Noin kuukausi sitten huomasin vatsani toimivan vilkkaammin. Normaalisti vatsa on ennemmin löysä, kuin vilkas, joten en huolestunut tästä hieman löysemmästä ja ripeämmästä tavarasta, kun ei se kiirettä aiheuttanut kuitenkaan. Ainut, mihin kiinnitin jo tuolloin huomiota, oli outo haju. Haju oli tavallaan tuttu, sillä muistan mummolan vessassa haisseen aina siltä (en tiedä, mummon vaiko vaarin jäljiltä). Tällekin tyhmänä ensin naureskelin vain..

Reilu viikko sitten ensimmäisen kerran tuli todella kiire vessaan, ja parin kiinteämmän kökön kanssa pelkkää vettä ihan reippaasti. Siitä lähtien on joka aamu tapahtunut täystyhjennys vaihtelevalla koostumuksella, vettä/limaa tms. tuntuu olevan paljon, mutta seassa kiinteämpää. Jos tuon aamutyhjennyksen teen, niin loppupäivä on suht ok. Jos taas aamulla jostain syystä ei ole hätä (kaksi tällaista päivää ollut), niin keskellä päivää tulee hätä kera hirveän turvotuksen, ja tämä turpoilu kestää pitkään, ja saatan joutua käydä 2-3 kertaa vessassa, jolloin tulee vähän, mutta löytää tavaraa. Joten mikäli aamulla on yhtään sellainen tunne, niin olen antanut tulla vaan, saapa olla loppupäivän rauhassa..

Viikon aikana myös vatsalaukkuun on sattunut välillä, kuin närästäisi tosi lujaa, ja välillä rennie onkin auttanut, välillä ei. Tosin en ole varma, voiko kivut olla siitä, että olen oikeasti syönyt paljon vähemmän, ja vatsalaukku on välillä ollut tyhjä..

Nyt viikonloppuaamuna heräilin rauhassa, söin rauhassa, ja jonkun ajan päästä vatsa ilmoitteli itsestään. Kiire ei ollut, ja ehkä vähän tarkoituksella odottelinkin ennen vessaan menoa. Vessassa suolesta purkautui ilma/limaista settiä, kai siellä kiinteämpääkin oli seassa. Haju oli tosi voimakkaan imelä taas! Tämän alkupurkauksen jälkeen tuli pari normaalimman kiinteää pökälettä.

Ideoita, mikä on? Monesti ennen, ja/tai jälkeen vessatarpeen on ihan ihan alavatsassa paineen tunnetta. Lähinnä virtsarakon seudulla, kuin menkkojen aikaan.

2

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestunut

      Vanha aihe, mutta itellä ajankohtainen. Tulikohan tähän koskaan selvyyttä?

      • Anonyymi

        Näin seon, että paska on haissut kautta aikojen, eli PPPPPRRRRRRRRRRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYTTTTTTTTTYYHHHHHHHH! noin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      124
      9813
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2871
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2657
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1488
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe