Mun sisko on kesätöissä Aaltoyliopistossa toimistoapulaisena ja hän on nähnyt paperin jonka mukaan Aallon kauppiksen pisteraja on 35.75 pistettä, hän on asiasta 100% varma. Mun sisko ei ole tähänkään asti valehdellut mulle, joten tätä tietoa voidaan kyllä pitää aivan varmana
Aallon pisterajat vihdoinkin julki 35.75 pistettä
15
<50
Vastaukset
- ohhohhohoohho
"mun sisko ei oo tähänkää asti valehdellu mulle" XDDDDDDDDD huuhhhuh:D Tota rajaa nyt ei usko kukaan. jos koe olisi ollut samantasoinen kuin viime vuonna raja olisi 35p mutta se ei todellakaan ollut vaan oli vielä helpompi ja varmasti nousee enemmän kuin 0,75p :D täällä jo joku julisti samanlaisen jutun jonka mukaan raja 37,5 XD
- AaltoKutsuu36p
Vähän tarkistan tuota edellistä viestiä, toi ei ole se raja jolla pääsee sisään vaan korkein pistemäärä niiden henkilöiden joukossa (merkitty punaisella) jotka olivat hakeneet Aaltoon ensisijaisesti mutta jotka eivät pääseet sisään.
Tästä seurannee, että tarvitaan 36 pistettä sisäänpääsyyn, tosin pisteraja saattaa olla 35.75 jos Aalto on joutunut tekemään karsintaa kaikkien 35.75 pistettä saaneiden kanssa (siinähän on omat sääntönsä mitä silloin priorisoidaan, väärin vastatut jne)- clcoco
Turussa ainakin, jos on tasapisteitä, otetaan ensin kaikki eniten oikeita saaneet, seuraavaksi vähiten vääriä saaneet. Kun karsintaa ei voi enää tehdä, otetaan ne kaikki yhtä hyvillä esim. Oikeilla pisteillä. Otetaan siis liikaa.
- Kdkdkxkdn
En yhtään ihmettelis. Kaikki olettavat rajojen olevan pilvissä sen perusteella mitä prosentti hakijoista on täällä kesäkuun spekuloinut toistaan hullumpia rajoja anonyyminä. Mielestäni raja voi olla jopa "vain" 35,5p. Siitä alemmas en kyllä lähtisi veikkaamaan, mutta nämä 37p rajat voitte jo tunkea perseeseenne :DD
- 18565
36,5p on valmennuskurssien ja minun oma veikkaus. se olisi täysin realistinen raja
- ijwjisji
Itseasiassa "valmennuskurssien" eli ts. Hentusen veikkaus jota tässä nyt selvästi mukailet on 34,5-36,5p.
- 18565
ijwjisji kirjoitti:
Itseasiassa "valmennuskurssien" eli ts. Hentusen veikkaus jota tässä nyt selvästi mukailet on 34,5-36,5p.
Puhun kyllä nyt ekonomivalmennuksen arvioimasta rajasta??
- jukkatimotimojukka
18565 kirjoitti:
Puhun kyllä nyt ekonomivalmennuksen arvioimasta rajasta??
se oli myös liki samoilla vaihteluväleillä kuin hentusen. Yläraja molemmilla juuri tuo 36,5p.
- hentunenmestariksi
jukkatimotimojukka kirjoitti:
se oli myös liki samoilla vaihteluväleillä kuin hentusen. Yläraja molemmilla juuri tuo 36,5p.
Miksi kaikki olettaa että on käynyt hentusen kurssin ja että oma arvio perustuu vaan hänen sanomisiin xD kyllä ne muutkin valmennuskurssit osaavat arvioida ja hyvä hentusen on olla oikeassa kun hän arvioi rajan 2-3p sisään xD ei tarvi olla mestari tietääkseen että aallon raja on välillä 35-37p
- vkxoxox
Mikäköhän olis turun raja, jos aalto olis 35,75? Aaltohan nousee aina suhteessa eniten. onko 33 tai 33,25 realistinen, kun hakijatkin laski 150?
- eiooniinmustavalkosta
Jos koe olisi ollut sama kuin viime vuonna niin raja olisi tuo 33 mutta koe oli selkeästi vielä helpompi eli raja tulee olemaan noin 34p. Ei tuo kerro mitään että hakijoita oli vähemmän kuin viime vuonna, kokeeseen saattoi osallistua enemmän ihmisiä kuin viime vuonna.
- cöxpxpx
Jos aallon raja oli 35,75 olisi koe ollut 0,75 p helpompo aaltolaisille. Jos aaltoon ennustettennustettiin 34,5-36,5 ja turkuun 32-34 olisi turun raja jotain 33,25, jos aallon 35,75
- jiojiojiojioijji
cöxpxpx kirjoitti:
Jos aallon raja oli 35,75 olisi koe ollut 0,75 p helpompo aaltolaisille. Jos aaltoon ennustettennustettiin 34,5-36,5 ja turkuun 32-34 olisi turun raja jotain 33,25, jos aallon 35,75
mutta kun aallon raja ei ole 35,75
- kcicicc
kysyin, että jos se olisi aallon raja, mikä olisi turun raja.
- miksieimiksiei
jiojiojiojioijji kirjoitti:
mutta kun aallon raja ei ole 35,75
miksi ei voisi olla? tiedätkö pisterajat jo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019