Aallon pisterajat vihdoinkin julki 36,5 pistettä

AaltoUniversityOy

Mun veli on kesätöissä Aaltoyliopistossa toimistoapulaisena ja hän on nähnyt paperin jonka mukaan Aallon kauppiksen pisteraja on 36,5 pistettä, hän on asiasta 110% varma. Mun veli ei ole tähänkään asti valehdellut mulle (no ehkä kerran), joten tätä tietoa voidaan kyllä pitää aivan varmana

12

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peukku2

Peukku tälle:DD on tää nyt realistisempi ku toi 35,75

• fuksimessut

Mä uskon kyllä enemmän tuota aikaisempaa 35.75-pisteen aloittajaa ihan siitä syystä, että siskoon voi yleensä luottaa enemmän kuin veljeen. Meinaan että jos ei omaan siskoon voi luottaa niin kehen sitten?

• AaltoUniversityOy

Nojoo kyllä mun veli saattaa juksuttaa mut kyllä ton sisko saattaa olla samassa juonessa mukana :/

• EduskuntaTaloOy

AaltoUniversityOy B))))

• luotettavampitieto

Höpö, höpö sun veli. Mun isä on on opetushenkilökuntaa ja on tarkastanut näitä kokeita. Se sanoo, et taso on tänä vuonna huonompi kuin koskaan. Mutta sillä ei ole merkitystä, parhaat kuitenkin valitaan järjestyksessä., olipa sitten pisteet mitä hyvänsä.

• Onvarmasti

Mun äiti on aalto yliopiston rehtori ja sanoi että raja on 39,75...

• kahdenmiehenlapsi

Onko sun äitis kenties mies sillä aallon rehtori on miespuolinen henkilö x)

• Mai123456789

Tuula onkin niin miehekäs nimi

• Sanomuapresidentiksi

Omistan Aallon. Ette kukaan pääse. Sori.

• lolkaikki

Aallon helsingin ja otaniemen kauppis lopetetaan vuonna 2016 joten kaikki aallon opiskelijat sieltä siirtyy mikkelin toimipisteeseen. onnea vaan kaikki sinne pääsevät hehe

• sittenKiinaan

Niin, ja sieltä kauppatieteitten maisterien valmistus siirretään Kiinaan. Tuotantokustannukset on halvemmat siellä.

• Fatkat

Näin minullekin on kerrottu erittäin luotettavasta lähteestä, pitäisin tietoa noin 99,8% varmana !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      218
      4280
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3299
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1908
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      5
      1347
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1207
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      158
      1148
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      855
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176