Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hei kanssasiskot

hoikkahelinä

Olen 160cm/160kg tytöntyllerö, eli aikatavalla normaali suomalaisnainen. Jostain syystä en saa komeitten suomalaismiesten huomiota, olen usein kuullut muhkeita muotojani kuvaillun ylinaisellisiksi.. Olen kuullut, että Gambiassa nuoret uroot ovat kuumina kaltaisiini tyypillisiin suomalaisnaisiin, nyt suunnittelen matkaa tuonne ns "valkoisten valaiden paratiisiin" ja kuulisin mielelläni muiden ylinaisellisten muotojen omaavien matjkakokemuksia.

8

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussilassi

      kiva provo, monikohan ottaa kantaa

      • voireppanaa

        On kyllä huonoin provo mitä olen koskaan tällä palstalla nähnyt.


      • hoikkahelinä
        voireppanaa kirjoitti:

        On kyllä huonoin provo mitä olen koskaan tällä palstalla nähnyt.

        Ei ole provo, matka "valkoisten valaiden paratiisiin" on varattu, toivottavasti siellä on lomakohteissa erittäin tukevat sängyt, olen meinaan matkakuumeissani ahminut 10kg elopainoa lisää.


      • EIMITAANPAHAA

        Ei ole mitaan pahaa mennaharrastamaan suht normi ja suht koht turvallista seksia.
        \olin itese aikanaan sutjakka kaveri, muummuassa mis Balin sisko viihtyi hyvin seurassani mutta nyt ei hampaatoonon mummokaan enaan halua kavella samalla puolella katua, ainkaan jos vilautan.


      • eivoiolla
        hoikkahelinä kirjoitti:

        Ei ole provo, matka "valkoisten valaiden paratiisiin" on varattu, toivottavasti siellä on lomakohteissa erittäin tukevat sängyt, olen meinaan matkakuumeissani ahminut 10kg elopainoa lisää.

        Taidat olla aika kipeä painosi kanssa.


    • Hyvä neiti hoikkahelinä!
      On hauskaa että Sinulla vielä silmänpilkettä riittää huolimatta lievästä ylipainostasi.
      Uskon että Gambia on Sinulle oivallinen matkakohde josta voikin tulla elämäsi käännekohta. Tulet löytämään sieltä vuorenvarmasi tulevan miehesi joka vapauttaa Sinut myöskin rahahuolistasi ja vie kaiken.

      • abaraka

        Kyllä sinä hoikkahelinä tulet kokemaan jotain ainutlaatuista, miehet, siis bumsterit, kilpailevat keskenään kenet hyväksyt seuralaiseksi. Näin ne tekevät kaikille naisille, ikään tai kokoon katsomatta ja muista ottaa paljon rahaa mukaan, sillä se on turistinainen siellä, joka maksaa kaikesta. Ilmaisia treffejä eikä illallisia ole sinulle luvassa mutta ainahan loma maksaa, riippuu itsestäsi kuinka paljon ns. kehitysapua olet valmis antamaan. Hauskaa loman odotusta, itse menossa sinne joulukuussa.


      • gambiankävijä

        Oikein hyvää matkan suunnittelua hoikkahelinälle, tulet yllättymään positiivisesti, toivottavasti, kaikki ovat todella ystävällisiä ja poijjaat tykkäävät ihan kaikista naisista. Kiloilla ei ole väliä ja iloinen asenne on hyvä matkakumppani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe