On kurjaa katsoa asiakaspalvelijaa, joka raapii allergisoituneita tatuointejaan, hiplaa nenärengastaan, "lässyttää" lävistys kielessä - tai jos asiakaana saan pelätä koko ajan, milloin pakkeli ropisee tiskille.
Kauneita katsottavaa ovat luonnonllisen ulkomuodon omaavat ihmiset ikään katsomatta, jotka osaavat käyttäytyä tahdikkaasti kaikissa tilanteissa!
Hyvä paha tatuointi
3
155
Vastaukset
- ImeSikaMunMunaa
Pieren naamallesi ja paskannan silmääsi. Siinä sinulle tahdikkuutta!
- TheOtus
Hyviä tapoja kannatan, mutta hyviin tapoihin kuuluu myös toisten hyväksyminen. Ei toisen meikin tai tatuoinnin kammoaminen eroa mitenkään siitä ettet esimerkiksi pitäisi toisen paidasta tai korusta. Mikään näistä ei ole sinun asiasi ja olet tässä nyt itse huonokäytöksinen.
Tuli myös mieleen yksi tavoista kertonut ohjelma jonka näin. Tässä valitettiin näkyvistä tatuoinneista ja se on kyllä väärin. Jos jonkulla on käsivarressa tatuointi, hän on täysin oikeutettu käyttämään lyhythihaista paitaa, hänen ei todellakaan tarvitse peittää sitä ettei kukaan vaan loukkaantuisi. - VoeAekoja
Ennenvanhaan hot.rav.alan hakijoilta vaadittiin 'asiakaspalveluun soveltuvaa ulkonäköä". Niin sitä maailma rappeutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237