Ihan kiva mesta

kopps33

Mukava paikka tuo kaunissaari... kunhan ei vaan vedä venettä laguunin päälaituriin niin saa kyllä yön nukkua rauhassa.

8

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RAIRAIoolnaitlong

No mene sinne perälle sit! Etkö sä saa nukuttua kotonas tarpeeks? Ei kai sinne nyt nukkumaan kukaan oo tulossa! Ihme jengiä noi purkkarispedet !

• Mitenniinpurkkari

Purkkarispedet?

• kurvenhilli
        Mitenniinpurkkari kirjoitti:

Purkkarispedet?

Siis "purkkarispede" tarkoittaa räteillä liikkuvia veneilijöitä, jotka yleisesti ottaen valittavat ja kitisevät joka asiasta !!

• tuhero

Vai oliko se moottorivenespede ?Aikasemmat kommentoijat eivät ymmärrä lukemaansa.

• Säälittävää

Taitaa toi yks spede vaan yrittää lyödä kiilaa moottoriveneilijöiden ja purjeveneilijöiden väliin. Mikä lie kateus saa reppanan kirjoittelemaan tommosia.

• tienaatsittenallesatkun

mikä hitto tossa kaunissaaressa kaihertaa?
      hieno iso mesta ja tollasissa on aina jonkin verran asosiaalista ainestakin kesän mittaan.
      suurin osa kävijöistä on kuitenkin ihan perusväkeä.

kannattaa muuttaa kuwaitiin tai muuten hankkia omat mestat jollei polla kestä stadilaista kesänviettoa.

• Buliskiglari

Stadilaisen kesänvietto on ihan jepu. Mutta miksi helvetissä pitää läträtä sen brenkun kanssa ihan joka käänteessä? Eikö kasetti kestä hetkeäkään selvin päin? Jos niin on, niin se on sairaus eikä asialle kai voi mitään. Mutta älä mölise ja örvellä, älä häiritse muita alkoholiongelmallasi... Ok?

• itäinensuomenlahti

Kävin kesällä kaksi kertaa Sipoon Kaunissaaressa. Siellä oli normiperheitä lapsineen. Ei viinan läträystä eikä myöskään "snobiveneilijöitä", kuten esim. Hangossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe