Heippa!
Mulla on nyt kuukautiset 3 päivää myöhässä. Kolme raskaustestiä olen tehnyt ja kaikki ovat olleet negoja :( Lapsi olisi toivottu. Onko tässä toivo jo sitten menetty, välillä on nippailuja alamahassa ja nännit arat. Yleensä kuukautiseni ovat aika säännölliset. Ja milloin kannattaa mennä lääkäriin jos testit ovat vain negoja ja menkat ei ala?
Kiitos jotka vastaa :)
Onko raskaus mahdollinen?
5
80
Vastaukset
- tyttö4vjarv19
Heippa! Mulla ekassa raskaudessa näytti haalean viivan vasta kun kuukautiset olivat 2viikkoa myöhässä ja tässä tokassa näytti jo kun kuukautiset olivat päivän myöhässä ja samaa apteekin testiä olen molemmissa käyttänyt.
- hhhhhhhhhhhhhhhhh
itsellä näytti viikolla 3... mutta ihan henkilökohtaista minnoin näkyy.
apteekin herkillä testeillä tehnyt. - Stressipommi
Auttakaa kiltit!:'( olen 14 vuotias tyttö ja saattaa kuulostaa tyhmältä mutta kuukautiseni ovat 1kk ja 1viikko myöhässä. Ollaan äidin kanssa tehty minulle raskaustestejä ja negatiivisiä on tullut. Mietittiin että olisiko mahdollista että menkat ovat myöhässä sen takia että olen niin nuori vai voisiko munasarjoissa olla joku vika? Ja siis raskaus ei edes voisi olla mahdollista koska kun olin sängyssä pojan kanssa niin ei menty aivan yhdyntään. Mutta raskauden oireita on ollut, esim. Vatsa turposi lempeilyn jälkeisenä päivänä vähän ja nyt on taas aika normaali mutta silti tuntuu että maha on kasvanut, alavatsaa nipristelee välillä, niin kuin olisi kuukautiset tulossa, mielialat vaihtelee paljon. Tässä nyt jotain. Ja sitten kun en edes usko että kalvokaan olisi vielä puhjennut niin mitähän tämä on?
- Mamatobaby
Sun pitää mennä lääkärille. Jos et ole raskaana, ja olet huolissasi, se on oikea paikka. Sun iässä menkat voi tulla milloin sattuu. Myös joku hormonihäiriö voi olla kyseessä.
- Stressipommi
Mamatobaby kirjoitti:
Sun pitää mennä lääkärille. Jos et ole raskaana, ja olet huolissasi, se on oikea paikka. Sun iässä menkat voi tulla milloin sattuu. Myös joku hormonihäiriö voi olla kyseessä.
Niin. Ja huomenna lähdetään lääkäriin, toivottavasti ei olisi mitään vakavempaa kuin hormonihäiriö tai vastaavaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111635Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968841Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.124407Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka223968Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73646- 903636
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle143446Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343222Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452425