Onko raskaus mahdollinen?

Huolestunut1234

Heippa!

Mulla on nyt kuukautiset 3 päivää myöhässä. Kolme raskaustestiä olen tehnyt ja kaikki ovat olleet negoja :( Lapsi olisi toivottu. Onko tässä toivo jo sitten menetty, välillä on nippailuja alamahassa ja nännit arat. Yleensä kuukautiseni ovat aika säännölliset. Ja milloin kannattaa mennä lääkäriin jos testit ovat vain negoja ja menkat ei ala?

Kiitos jotka vastaa :)

5

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö4vjarv19

Heippa! Mulla ekassa raskaudessa näytti haalean viivan vasta kun kuukautiset olivat 2viikkoa myöhässä ja tässä tokassa näytti jo kun kuukautiset olivat päivän myöhässä ja samaa apteekin testiä olen molemmissa käyttänyt.

• hhhhhhhhhhhhhhhhh

itsellä näytti viikolla 3... mutta ihan henkilökohtaista minnoin näkyy.

apteekin herkillä testeillä tehnyt.

• Stressipommi

Auttakaa kiltit!:'( olen 14 vuotias tyttö ja saattaa kuulostaa tyhmältä mutta kuukautiseni ovat 1kk ja 1viikko myöhässä. Ollaan äidin kanssa tehty minulle raskaustestejä ja negatiivisiä on tullut. Mietittiin että olisiko mahdollista että menkat ovat myöhässä sen takia että olen niin nuori vai voisiko munasarjoissa olla joku vika? Ja siis raskaus ei edes voisi olla mahdollista koska kun olin sängyssä pojan kanssa niin ei menty aivan yhdyntään. Mutta raskauden oireita on ollut, esim. Vatsa turposi lempeilyn jälkeisenä päivänä vähän ja nyt on taas aika normaali mutta silti tuntuu että maha on kasvanut, alavatsaa nipristelee välillä, niin kuin olisi kuukautiset tulossa, mielialat vaihtelee paljon. Tässä nyt jotain. Ja sitten kun en edes usko että kalvokaan olisi vielä puhjennut niin mitähän tämä on?

• Mamatobaby

Sun pitää mennä lääkärille. Jos et ole raskaana, ja olet huolissasi, se on oikea paikka. Sun iässä menkat voi tulla milloin sattuu. Myös joku hormonihäiriö voi olla kyseessä.

• Stressipommi
        Mamatobaby kirjoitti:

Sun pitää mennä lääkärille. Jos et ole raskaana, ja olet huolissasi, se on oikea paikka. Sun iässä menkat voi tulla milloin sattuu. Myös joku hormonihäiriö voi olla kyseessä.

Niin. Ja huomenna lähdetään lääkäriin, toivottavasti ei olisi mitään vakavempaa kuin hormonihäiriö tai vastaavaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe