Itselläni on tuollainen Lidlin AM/FM radio SilverCrest WE-2100. Huomasin että kun laitan radion päälle ja valitsen taajuuden, ääntä ei kuulu. Pattereissa on varausta ja radion pitäisi olla kaikin puolin kunnossa. Mikähän mahtaa olla vikana ja mitä voisin asialle itse tehdä.
Lidlin radio
9
1245
Vastaukset
- taitaitaitai
Tuossa ohje:
http://service.targa.co.uk/dokumente/WE-2100_manual_EN_FI_SE_DK_GR_DE.pdf
Lukasepa se.
Olisko vaikka kuulokeliittimen kaiutinkytkimessä vikaa. Tai kaiuttimessa. Tai pientaajuusvahvistimessa. Tai unohdit volumen nollille. - Lyhytaalto
Volumea kyllä löytyy, siitä ei ole kyse. Pitääpä katsoa tuo linkki. Onneksi itseltäni löytyy myös tuollainen vanhempi Sony ICF-SW10 joka toimii mutta olisihan se kiva saada tuo halpis vehjekin toimimaan.
- huonoverkonpainoksi
Jossain siellä suurtaajuuspuolella on vikaa. Mutta eihän se ole kuin kympin vahinko. Sillä hinnalla tuota yleisesti myydään.
Eikun heität sen jorpakkoon, jos et itse osaa korjata. - Helppoa_
Kanna se takaisin myymälään ja ota rahat takaisin.
- nnfkfnfnflfnfmff
Helppoa_ kirjoitti:
Kanna se takaisin myymälään ja ota rahat takaisin.
juu, siellä kyllä palauttaminen on helppoa. itse vein sen toisen tuolla myynnissä olleen radion takaisin, kun valmiustilassa tyhjäsi patterit päivissä. ei tarttenu palautussyytä edes selittää.
vaikka lidlissä ruoka onkin halpaa ja hyvää, niin ei se kyllä radioliike ole:)
- bnenensn
jos olet höökannut siitä anteennin katkipoikki ? tarkistappas
- rtyvwer
Paina sitä aseman haku nappulaa, sit rupee raikaamaan rockki.
- seonmuutentosi
Ei hyvä mies.Nykyään pitää raahata Lappiin iso automaattinen kuuntelukalusto ja vetää 10 km lankoja pitkin ja poikin pitkin palkista.
Sitten kerran kuukaudessa etäyhteydellä tarkistella mitään katiskaan/haaviin on jäänyt.
Lidlin ration voit ilmanmuuta laittaa haukiuistimeksi tai veneen ankkuripainoksi,mutta älä ihmeessä näytä sitä nyky dxäreille - Kalju_Pitkätukka
Voevoe, on mennyt tuokin tarjous ohi, ihkaelävä lyhytaaltoradio kympillä.
Jos ei toimi, vie takaisin kauppaan.
Juuri hajosi 90- luvun puolivälissä käytettynä ostamani CCCP-tuote Selena.
LW MW ja 5kpl SW-bandejä plus meikäläinen ULA-FM.
Tuon yritän kuntoon vielä turata, mutta kympin kuraa ei kannattane alkaa rassaamaan.
Ei kaikki DX- kuuntelijat tee rankkoja lapinpeditioita 10000E kaluston kanssa, on meitä, jotka rankan päivän jälkeen satunnaisesti rentoutuvat omassa radionurkkauksessaan kahlailemassa lyhytaaltoalueita muutaman kympin kalustolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206186Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243666Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682848- 292760
- 821714
- 1471602
- 1481561
- 91533
- 121268
- 211162