Naapurin koira ulisee!!!

korvatulppa

2 kuukautta olen kuunnellut jatkuvaa naapurin koiran ulinaa!!! Naapuri on täysin välinpitämätön asiasta, itselläni hermot niin paskana että kohta kilahtaa!!! Naapurille on sanottu, eläinsuojeluyhdistykseen on toinen naapuri soittanut, isännöitsijälle on valitukset laitettu. Vittu että raastaa hermoja!!!!!
Ja on niin vittumainen akka muutenkin kyseinen naapuri, joten hänen kanssa ei voi asiasta enempää keskustella. Ja turha tulla sanomaan että muuta pois. Viihdyn asunnossani muuten, ja tämä on minun kotini, jossa minulla, kuten muillakin naapureilla on oikeus levätä, nukkua ilman, että jonkun koira-parka ulisee eroahdistustaan omistajan välinpitämättömyyden vuoksi joka päivä monta tuntia putkeen!!!
Toivottavasti saa pian häädön, sillä isännöitsijälle on valitukset laitettu sääntöjen mukaan!!! Kiva herätä sunnuntaina seiskalta, täysin vittuuntuneena kun ei saa omassa kodissa rauhaa. Korvatulpista korvat jo niin kipeet ettei voi kokoaikaa niitäkään pitää. Koiria tollasille kusipäille pitäis edes sallia, kärsii koira ja naapurit!!!!!

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SelvähänTääOn

      No ei koira saa ulista jatkuvasti.

    • ygjui

      Soitapa itsekin sinne eläinsuojeluun. Aina on parempi, että on enemmän kuin yhden ihmisen ilmoitus.

      • toimikaa

        Näyttää olevan vaikeaa,että asia tarkastetaan.Minkälaisissa oloissa koira on,onko ruokaa,vettä ja muutenkin terve.Koira voi pahoin ja ulisee yksinäisyyttään.Toivottavasti koira saisi paremman kodin.


    • DogLover12

      Myrkytä se rakki. Rotanmyrkkyy lihapulliin, kylä lähtee.

      • sa-maa-vain

        Eikö sulla ole kunnon ämyriä ja nauhoita koiran haukkumista. Sitä, kun päästät tulemaan tauotta silloin akan mennessä päikkäreille ja vieraitten tullessa.

        Pitää keskustella naapurin kanssa hänen haluamallaan kielellä ja 120 db on sopiva teho. Saa sen isännöitsijänkin ja poliisin helpommin tajuamaan ongelman.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2323
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1834
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      43
      1707
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1455
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1374
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1225
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1099
    9. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      924
    Aihe