Kysymys sekä miehille että naisille. Käytättekö maksullisia seksipalveluja Suomessa ja/tai ulkomailla tai ostatteko sellaista seuraa, jonka tarjoamiin palveluihin sisältyy myös seksin mahdollisuus? Heiltä, jotka vastaavat edelliseen kysymykseen "kyllä", olisi mielenkiintoista kuulla siitä, millaisista syistä seksuaalipalveluja ostetaan. Eli jos käytät maksullisia seksipalveluja, niin miksi? Kiitos vastauksista!
Maksullisten seksipalveluiden käyttö
Utelija
3
53
Vastaukset
Kyllä! Ihan vain sen takia että tekee mieli eikä oikein ole puhe lahjoja... Tietysti myös se että eivät soittele perään ja aina suojattua.
- horofani
Tottakai joka miehen oikeutta pitää hyödyntää.Käyn privoissa ja Thaihieromoissa.Minusta on kiihottavaa ostaa huoralta seksiä.
- ddfghy
Kyllä maksullista löylykauhaa perseessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078833
- 936760
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656520Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345361Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634557- 553521
- 503355
- 513112
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906