Joitakin varmaan saattaa kiinnostaa vaikka tarkka raja ei olekaan tiedossa että vaasaan pääsi kaverini 30,25pisteellä :)
Vaasaan päästy 30,25 pisteellä :)
23
53
Vastaukset
- jaa-a1234
Onkohan tuo se raja? 2,75p korotus olisi viime vuotiseen
- clcoco
No tuskin on raja. Harvemmin saa just sen rajan ylittävän määrän. Voi olla 30 tai 29 Tai mikä vaan tuosta alempi.
- jojojojojooj
Tottakai noilla pisteillä pääsee vaasaan xD sinne pääs viime vuonna 27,5pisteel, ei se raja nouse ku maximissaan 1,5-2p
- Mietteliäsuneliasanelias
Totta, ihmeellistä minusta että odotetaan rajojen nousevan valtavasti.
- Elämäpelastuuko
Mä toivon että sä puhut totta. Tosta voi päätellä vahvasti myös lutin rajaa ja muita ...
- einerajatnouseniinpaljon
paljon päättelet lutin ja aallon rajan olevan tuon perusteella? :)
- Elämäpelastuuko
Aallosta nyt en osaa mitään veikata, mutta jos tuo on totta ja raja vaasaan olisi esim 30, niin voi lutin raja hyvin pyöriä siinä 29,5-30,5 kieppeillä. Ja muut koulut Oulu, Joensuu, Kuopio tulisi siis tuosta vielä alaspäin. Ja tuo "kouluun ei alle 29p" ei pitäisi paikkaansa.
- Ndkdkdk
Ei mee luti yli 30p :D eikä myöskään vaasa. Ainoat 30 ovat Helsinki,Turku ja Tampere.
- Siisniin
Ei oo tuloksia tullu vielä... Hain pelkästään vaasaan ja sain 34 pistettä ja edelleen lukee että valinta kesken
- JuhaKari
Tuo ei taas todista mitään. Suurella sukunimi teorialla kumottiin tuommoinen epäusko. Pisterajat tänä vuonna alempana kuin koskaan.
- KariJuha
Kaikki halukkaat pääsee sisään
- rikutampereelta2
Trollo :D eipä ollukkaa
- rikutampereelta3
ei ollu, hähäää
- Rikutampereelta
Lopettakaa tuo nimimerkkini käyttö!! Aiheutatte vaan ihmisille hämmennystä tuolla käytöksellä. Älkää uskoko näitä jotka yrittävät hämmentää tuo tieto on tosi :)
- eikäääää
Onko tää totta??!!!!!
- Noora24
Kyllä
- Lotta68
Eikä
- Nezir1012
Ehkä
- Rikutampereelta
En usko että raja on edes tuo 30,25 koska hän sai tiedon näin aikasin tai no en tiedä olisiko hän saanut tietää jos olisi ollu ihan rajalla? :) Itseäni tuo tieto helpotti todella paljon koska itsellä pisteitä 32 ja minulla on tampere ykkösenä ja vaasa kakkosena eli pääsen varmasti ainakin vaasaan (sinne siis pisteitä 29 2) jos en ole kämmännyt lomakkeen kanssa :)
- rikunystävähyvä
Hyvin onnistuttiin trollaamaan teitä kaikkia xD olen siis se rikun ystävä joka sai 30,25 pistettä ja en ole saanut vielä tietää mitään opiskelupaikasta! :DD
- oikearikunystävä
ei vaan minä olen rikun paras ystävä ja sanon että tämä pitää paikkansa! :)
- Rikunäiti
Kuka on riku
- fdsfs
Jos Vaasan ja Oulun rajat jääneet molemmat alle 30 pisteen niin tämähän enteilee ihan hyvää :). Tietysti kaikki rajaspekulaatiot täällä pitäisi ottaa enemmän huumorilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727