kysymyksiä ^^

Jyrsimys

Terppa! :)
En oo ottamassa hamsteria/hamstereita ainakaan vielä, mutta mietin että kun nykyinen talvikko jossain vaiheessa kuupahtaa niin olis kiva ottaa syrkki tai kaks talvikkoa, tai jopa pienen lauman jotain muita.
Ennen kun rupeette repimään hiuksia ja kertomaan että talvikot on erakoita, niin tiedän sen kyllä. :D Oon tässä nimittäin katellut tota ikean detolf vitriinikaappia, tein siitä aiheenkin tänne.
Eli
1. voisiko detolfin jakaa keskeltä kahtia? Että olis molemmille talvikoille oma kämppä?

2. Jos voi^, niin häiritseekö toisen hamsterin haju tai se että näkee toisen lasin läpi?

3. Onko kokemusta aspen kuivikkeesta? Hyviä vai huonoja?

4. Onko kokemuksia kaytee clean & cozy (original) kuivikkeesta? Hyviä vai huonoja?

5. Onko mikkelin lähistöllä hamsterin kasvattajia, vai ovatko melkein kaikki tosiaan tuolla pääkaupunki seudulla?

Kiitos jos vastaatte! En pystynyt linkkaamaan detolfia, aspenia tai kaytee clean & cozya, mutta googlettamallahan ne löytyvät jos ette tiedä mistä puhun.

2

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auaauauyfu

Kasvattajia voi etsiä netitistä itse löysin Tori.fi:stä.

• Jyrsimys

Juu tiedän, oon tietoinen siitä että esim. Hamsteriyhdistyksen sivuilta löytyy kasvattajalista ( http://hamsteriyhdistys.fi/kasvattajat/ ) mutta en millään jaksais ruveta selaamaan niitä kaikkia läpi yksi kerrallaan, muutenkin kun tää mutsin vanha kone ei oo mistään nopeimmasta päästä. En kysynyt siis mistä, vaan että onko Mikkelin lähistöllä.
      Mutta kiitos kuitenkin. :) LIsää vastauksia kaipailisin, käyn täällä aina iltaisin tsiikailee jos joku ois kertonu jtn hyödyllistä! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      68
      3228
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1871
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      113
      1772
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1259
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1058
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      1002
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      954
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      879
    10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      875
    Aihe