15 vuotiaan normi paino?

moiiiiiii

Jooelikkäs oon 15v ja 172cm ja haluisin tietää mikä pitäis olla mun normi paino. Täl hetkel taidan olla hieman alipainoinen,48kg. Mut auttakaas!

24

9215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauskysymykseen

      Pojalla se on about 60-80kg, tytöllä 50-70kg...

      • moiiiiiiii

        Niisiis oon tyttö :D


      • HitaastiHyväTulee_

        Normaalipainon painoindeksihaitari (18,5-24,99) saavutetaan tuolla pituudella 54,7-73,9-kiloisena. Tätä toki kuuluu käyttää vasta täysi-ikäisille, mutta eiköhän tuo jotain suuntaa anna. Muista kuitenkin, että tuon ikäisenä murrosikä ja kasvukausi saattaa olla vielä kesken, joten painosi saattaa vielä nousta. Älä yritä lihottaa rasvaisilla ruoilla, vaan syö mielummin terveellisesti ja liiku säännöllisesti, niin eiköhän sun painosi hiljalleen nouse normaaliksi.


      • hyisaakeliluukasa
        HitaastiHyväTulee_ kirjoitti:

        Normaalipainon painoindeksihaitari (18,5-24,99) saavutetaan tuolla pituudella 54,7-73,9-kiloisena. Tätä toki kuuluu käyttää vasta täysi-ikäisille, mutta eiköhän tuo jotain suuntaa anna. Muista kuitenkin, että tuon ikäisenä murrosikä ja kasvukausi saattaa olla vielä kesken, joten painosi saattaa vielä nousta. Älä yritä lihottaa rasvaisilla ruoilla, vaan syö mielummin terveellisesti ja liiku säännöllisesti, niin eiköhän sun painosi hiljalleen nouse normaaliksi.

        Älä jauha paskaa! Aloittajan pitää lihoa tai se kuolee laihuuteen! Anorektikor on vaan noin laihoja!!!


    • pelkkäävillaa

      Jotai 55-72kg

    • theodore69

      Onko paha jos oon 172cm ha painan 64kiloa?

      • Itse172cm63kg

        Ei vaan ihan hyvä.


      • Anonyymi

        Riippuu ihan siitä onko tämä massa lihasta vai läskiä ite oon 2kk päästä 16 ja oon 173 pitkä ja painan 60 kiloa ja rasvaprosentti on vitun pieni


    • Tikis98

      Siis aloittaja kuulostaa mun mielest ihan ok normaalilta. Ite olen 17, 180cm painan 70kg. Nostan penkistä 95kg ja kyykkään yleensä jollain 100kg. Olen lihaksikkaan näköinen mutta painan ilmeisesti aika vähän koska jos 172cm pitkän normaali paino kuuluisi olla 72kg niin minun kuuluisi painaa varmaan se joku 80kg vähintään.

      • Anonyymi

        Itse olen 15v 182 ja painan lähes 80kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 15v 182 ja painan lähes 80kg

        itsekki olen 15v 180pitkä ja 80kiloinen jääkiekkoilija


    • painoindeksitosinlasten

      Olet lievästi alipainoinen

    • hhjaskska

      Älä lihota äläkä äkkiä. Hanki lihasta jos lisää massaa haluat. Ite oon 16v poika 173cm 54kg ja en oo kyl mikään luurangonlaiha, mut en kyllä mikään tynnyrikään.

    • Enni04

      Oon niin eipävars ja haluun siks kysyä että oonko ylipainoinen tyttö 15-vuotias jos painan 63 kiloa?

      • Enni04

        Siis epävarma


      • Anonyymi

        Se on ihan hyvä


    • Anonyymi

      Onko normaalia jos olen noin 172cm pitkä ja painan noin 58kg ja 15 v.. ahdistaa ihan kauheasti että olenko liian painava ja näytänkö läskiltä.. ulkonäkö ahdistaa

      • Anonyymi

        mä olen 15v harrastan teamgymiä ja käyn salilla pari kertaa viikossa. Oon 156,5cm ja painan 66kg ja en oikee tiiä et oonko läski vai onko se vaan lihasta. ahdistaa aika paljon oma kroppa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä olen 15v harrastan teamgymiä ja käyn salilla pari kertaa viikossa. Oon 156,5cm ja painan 66kg ja en oikee tiiä et oonko läski vai onko se vaan lihasta. ahdistaa aika paljon oma kroppa

        Uskon että on lihasta enemmän kun läskiä. Itte oon tänä vuonna 15. Noin 162 cm ja painan 61-63 kilon välillä. Urheilen päivittäin ja mullakin on lihasta aikas paljon mun ikäseen verrattuna


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä olen 15v harrastan teamgymiä ja käyn salilla pari kertaa viikossa. Oon 156,5cm ja painan 66kg ja en oikee tiiä et oonko läski vai onko se vaan lihasta. ahdistaa aika paljon oma kroppa

        kyllä 66kg on liian paljon noin lyhyelle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että on lihasta enemmän kun läskiä. Itte oon tänä vuonna 15. Noin 162 cm ja painan 61-63 kilon välillä. Urheilen päivittäin ja mullakin on lihasta aikas paljon mun ikäseen verrattuna

        jos se ei ole kiinteää niin se ei ole lihasta


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        kyllä 66kg on liian paljon noin lyhyelle

        Lihasta on varmasti enemmän pälli


    • Anonyymi

      Olen 15 vuotias ja 150cm ja painan 90kg.

    • Anonyymi

      Olen 159cm ja 45kg olen alipainoinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe