Olen 32-vuotias sanavalmis,sosiaalinen,puhelias nainen joka etsii itselleen kotona tehtävää Chatti työtä,joka perustuu rehelliseen työhön,josta myös maksetaan.
Jos on tarjota töitä niin otathan yhteyttä!
Chatti töitä etsii 32-vuotias nainen
6
163
Vastaukset
- työnantaja
Mikä on sähköpostiosoitteesi?
- Azmik
Moi.
Laitappa sähköpostia azmika82@yahoo.com niin kerron lisää työmahdollisuudesta. - UnaHalpin
Hei,
jos olet kiinnostunut kotona tehtävästä etätyöstä niin laita minulle viestiä, niin voin kertoa sinulle lisää työmahdollisuudesta: una@crowdmobile.com
Tässä on meidän nettisivut joita voit jo selailla!
Lisätietoa Bongosta, www.askbongo.com/fi
Lisätietoa CrowdMobilesta, www.crowdmobile.com
Terveisin
Úna Halpin
Country Manager Finland- CrowdMobile - JAYMMMM
Ota heti yhteyttä! emaili: internetmodeling.finland@gmail.com
Jay M
IMF - Teamleader
Hei,
olet kiinnostunut Chat työstä. Minulla olisi tarjolla sellaista. Laitatko sähköpostia minulle niin kerron lisää. Kiitos!
teamleader.finland@outlook.com - Henry12345
Tarjotaan kotoa käsin tehtävää puhelinmyyntityötä. 0452775234
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216