Kertokaa nyt tuleeko pisteet 00:00!!

Turku34pEpävarma

Päivä vaihtuu ihan juuri, tuleeko ne pisteet vai voinko mennä nukkumaan, mä olen ihan vitun hermorauniona täällä. Jos ei 34 pistettä riitä Turkuun niin mä rupean rikkomaan paikkoja mun kämpässä. Mä saan kohta sydärin, tuskin saan unta ensi yönä

13

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjdlwbdv

eipä mulle ainakaa mitää s-postia äsken tullut

• näinsevaao

Ei tullu tulee huomenna noin klo 12.00

• fsdfsdssb

Yö kyttäilyä, 11.30 asti unta palloon ja sitten aamukahvit väärään kurkkuun kun pisteet eivät ole sitä mitä pitää.

• kauppikseen2015

saan mäki, ei kyl tullu mulle pisteitä, luulen et tulee klo 9 tai 12

• aaallonkylders

Kyselet täällä kello 23.57 , tuleeko pisteet 3 minuutin päästä. Villi veikkaus, että nopeammin selviää, kun maltat sen 3 minuuttia.

• hyvääyötä-

Kello vaihtu pisteitä ei näy mene nukkumaan ja turkuun riittää 34p. raja on joko 33,75 tai 34 :D mikään valmennuskurssi ei ole veikannut turun rajaksi yli 34p ja olen katsonut kolmen valmennuskurssin arviot :)

• Turku34pEpävarma

mä olen päivittänyt mun mailinlukuohjelmaa sekunnin välein nyt 10 minsaa eikä mitään postia ei ole tullut, kai mä sitten yritän nukkua, eka käyn hermosauhuilla ulkona että saan rauhoitettua

• Minulle ei ole tullut mitään

• tiukaksimeneepisteet

Kello on nyt 01:18, mä päivystän kyllä tietokoneen ääressä koko yön ja odotan s-postia kun en kuitenkaan saa nukuttua

• Hermovammautunut

En ymmärrä mikä järki tässä on, että ihmisiä pidetään jännityksessä. Vaikee vaan painaa nappia ja julkistaa ne tulokset.. Persehommaa kaikinpuolin!!!!!

• tiukaksimeneepisteet

no niin kello on nyt 10:32 ja olen olen päivystänyt s-postilaatikkoa koko yön, mitään postia ei ole vieläkään tullut:(

• eienääjaksaodottaaa

Okei, kello on nyt 12 eikä mitään näy. Millon ne tulee?????

• Jukranpojut

Kuulemma työntekijä paino vahingos deletee ja kaikkie tulokset katos :s nyt ne heittää noppii ja arpoo hakijoille pisteit...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      25
      2144
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      92
      1965
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1931
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1643
    5. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1527
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      488
      1496
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1494
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      49
      1300
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      75
      1174
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1169
    Aihe