tampereelle ensisijaisesti haen ja p. 33,25 3, ei oo tullut vieläkään sähköpostia!!
onko jollakin vielä saamatta pisteet?
11
106
Vastaukset
- mennääntreelle
Ai että kun helpottaa oloa kuulla että muutkaan ei ole saaneet!! Sama juttu tosin pisteitä hieman vähemmän.
- treelle
36,5 3 ja sama homma
- 12345678uyt
vieläkään ei tullut... tuleekohan enää tänään..?
- 1919191991
Ite aion kyllä päivitellä s.postia viimeiseen asti ja 00:00 jälkeen varmaan sekoan ellei kuulu
- treelle
Vaikuttaisko se asiaan, kun siellä opintopolussa oli se joku kohta, missä oli asioiden hoitaminen sähköisesti?
- Minä123456789
En usko et vaikuttaa, mulle tuli sähköposti (en siis hakenut treelle) vaikka opintopolussa kaikissa kohdissa Ei noita yhteydenpitoja ym. Koskien
- Oispakivasaada
Ei mullekaa oo viel tullu, Vaasaan hain..
- epäilyttääväää4443
Miten voi olla että (suurin?) osa hakijoista saa pisteet, mutta muutamille eivät tule perille??? Mielessä pyörii kaikennäköistä.
- lslsls
Hui helv*etti teillä on kovia pointseja. Onko tässä 35.00 pisteellä edes asiaa Treelle?
- eiseniipaljonnouse
Itellä 34 ja oon aika varmalla fiiliksellä..
- Kuumotus
Eipä ole pistetiedotetta vieläkään näkynyt. Aalto ykkösenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1964832
- 373352
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.332867Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412758- 252408
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.682257Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää192088Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?311790Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411742Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.801404