EU romahtaa

jeltsinwalesamilosevicis

Kreikan ja Britannian myötä. Viro ei pärjää ilman EU-tukia. Venäjä ottaa Viron jälleen riippakivekseen.

14

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xccc

      Tosiaan venäjältä sitten joutuvat elättämään ja huolehtimaan virolaisista, no se on venäläisten ongelma se, pirullisesti neukkujen jälkeen sysäsivät ongelman muille.

    • pääremonttiin

      Aloittajan päässä on pahasti romahtanut

      • Nostardamus

        Sanantuojat on usein ammuttu syyttä. Aloittaja on täysin oikeassa vaikka kuinka pullikoisit tutkainta vastaan.


    • Toivooparasta

      Saahan sitä kaikenlaista arvailla Impivaaran peräkammareissa, tynnörissä kasvatetut.

      Toisaalta voisi optimistisesti ajatella, että EU-hommasta on jo parinkymmenen vuoden kokemus ja tekemällä on jotain opittu. Tulevaisuuteen pitää katsoa eikä peruutuspeiliin, mitään muuta pysyvää ei ole kuin jatkuva muutos.
      Eiköhän nuo poliitikot ja virkamiehet keksi jonkinlaista polkua eteenpäin, ettei koko homma romahda. Auttavat suojelemaan luontoa ja kapitalistien rahpusseja.

      • uusautoko

        Niih mitä. Täynnä itä ja eteläeurooppalaista paskaa joka kuvittelee olevansa jotain erityistä siitä huolimatta, että suurin vientitavara on huorat ja tuontitavara EU-tuet. Yhtään kulutustavaraa joka olisi tuotettu EU:n syöpöissä Baltian maissa, Kreikassa ja Puolassa jota tarvitsisin joka päivä en tiedä. Valmistaako Viro edes enää paskaisia keuvostotyökaluja, eikös Viro toisaalta koonnut neuvostotunkiossa radioita ja muuta rihkamaa. Missään tapauksessa Viro ei ole NELJÄN MILJARDIN VUOSITTAISEN EU-TUEN arvoinen.


      • näinkötosiaan
        uusautoko kirjoitti:

        Niih mitä. Täynnä itä ja eteläeurooppalaista paskaa joka kuvittelee olevansa jotain erityistä siitä huolimatta, että suurin vientitavara on huorat ja tuontitavara EU-tuet. Yhtään kulutustavaraa joka olisi tuotettu EU:n syöpöissä Baltian maissa, Kreikassa ja Puolassa jota tarvitsisin joka päivä en tiedä. Valmistaako Viro edes enää paskaisia keuvostotyökaluja, eikös Viro toisaalta koonnut neuvostotunkiossa radioita ja muuta rihkamaa. Missään tapauksessa Viro ei ole NELJÄN MILJARDIN VUOSITTAISEN EU-TUEN arvoinen.

        4 miljardia tekee jotain 3600 vuodessa ja 300 kuukaudessa jokaista virolaista kohti, ja tämä siis vahvaa valuuttaa, samaa valuuttaa kuin Saksassa. Pelkästään tällä pystyy kyllä pyörittämään krääsätaloutta missä bisness on roinan(paljolti ulkomaisen paitsi mitä nyt maatalustuotteita sentään omasta takaa) kupustelua, lakimespalveluja ja erilaisia virkamies/politikko/byrokraatti-juttuja ja hotelli/ravintola-bisnestä. Autot ja koneet ja työkalut tuodaan tietty ulkomailta. Asuntoraakentamisjuttuja sentään tehdään ja maatalouspuolen juttuja on omasta takaa sekä palvaan kiveen perustuvuia voimalajuttuja.


      • wweeee
        näinkötosiaan kirjoitti:

        4 miljardia tekee jotain 3600 vuodessa ja 300 kuukaudessa jokaista virolaista kohti, ja tämä siis vahvaa valuuttaa, samaa valuuttaa kuin Saksassa. Pelkästään tällä pystyy kyllä pyörittämään krääsätaloutta missä bisness on roinan(paljolti ulkomaisen paitsi mitä nyt maatalustuotteita sentään omasta takaa) kupustelua, lakimespalveluja ja erilaisia virkamies/politikko/byrokraatti-juttuja ja hotelli/ravintola-bisnestä. Autot ja koneet ja työkalut tuodaan tietty ulkomailta. Asuntoraakentamisjuttuja sentään tehdään ja maatalouspuolen juttuja on omasta takaa sekä palvaan kiveen perustuvuia voimalajuttuja.

        Viro on maataloustuotantoa ajatellen Suomea paremmassa asemassa kun on etelämpänä ja hyviä peltoja on, ja myös kalanjalostukseenkin pitäisi olla aika hyvin mahdollisuuksia. Näillä tuotteilla pitäisi olla vientiä. Se vaan kun virulaiset eivät oikein ole sillä tasolla kuin mitä vaikkapa Valion tuotteet meillä ja ruotsalainen Arlakin. Jos ei muu kuin tuotteiden hinnat samaa tasoa, niin eipä siinä vintimahdollisuuksia ole huonommalla laadulla mennen.


      • Viro14
        uusautoko kirjoitti:

        Niih mitä. Täynnä itä ja eteläeurooppalaista paskaa joka kuvittelee olevansa jotain erityistä siitä huolimatta, että suurin vientitavara on huorat ja tuontitavara EU-tuet. Yhtään kulutustavaraa joka olisi tuotettu EU:n syöpöissä Baltian maissa, Kreikassa ja Puolassa jota tarvitsisin joka päivä en tiedä. Valmistaako Viro edes enää paskaisia keuvostotyökaluja, eikös Viro toisaalta koonnut neuvostotunkiossa radioita ja muuta rihkamaa. Missään tapauksessa Viro ei ole NELJÄN MILJARDIN VUOSITTAISEN EU-TUEN arvoinen.

        Onko kenellekään tietoa Virosta verotamatta ulkomaille menevan rahan numero?
        Sekä Suomeen.


    • surkeakehitysmaa

      Viro ei pysty maksamaan kansalaisilleen eläkkeitä ilman EU-tukea.

    • hyvin_menee_

      Viron valtionvelka on EU:n pienin, n.11 % kansantuotteesta. Suomi on kovaa vauhtia kulkemassa Kreikan tiellä. Suomi on ottanut syömävelkaa 7000 - 8000 miljoonaa euroa vuodessa. Poropojat nauttii Viron mollaamisesta. Hyvä että lääkitystä ei tarvitse lisätä kun voi päästää höyryjä pihalle ihan ilmaiseksi.

      • kohtaloppuu

        Etkö sinä helvetin typerys vieläkään tajua mistä tuo johtuu! Kun epärellisten SLAAVILAISTEN GEENIEN takia ulkoistetaan sosiaalihuolto Suomelle ja pummataan rahaa EU:lta vuodesta toiseen, niin eipä siinä paljoa velkaa synny. Viron harmiksi EU ei kauaa enää kestä ja Suomi joutuu kovalla kädellä leikkaamaan sosiaalietuuksia. Amerikkalaiset ovat ilmeisesti vaatineet Viroa panostamaan lisää puolustusbudjettiin, Miksereiden ja Roivaksien mukaan tähän ei ole varaa.


      • geenit
        kohtaloppuu kirjoitti:

        Etkö sinä helvetin typerys vieläkään tajua mistä tuo johtuu! Kun epärellisten SLAAVILAISTEN GEENIEN takia ulkoistetaan sosiaalihuolto Suomelle ja pummataan rahaa EU:lta vuodesta toiseen, niin eipä siinä paljoa velkaa synny. Viron harmiksi EU ei kauaa enää kestä ja Suomi joutuu kovalla kädellä leikkaamaan sosiaalietuuksia. Amerikkalaiset ovat ilmeisesti vaatineet Viroa panostamaan lisää puolustusbudjettiin, Miksereiden ja Roivaksien mukaan tähän ei ole varaa.

        Tässä kaikessa on sentään positiivinen puoli: virolaiset "ylemmyydentunnossaan" eivät sekaannu "tyhmiin" suomalaisiin. Ne pysyttelevät omissa oloissaan ja siten varmistavat että suomalaiset geenit pysyvät puhtaina :)


      • viroelääsuomenrahoilla

        Viro ei ota valtionvelkaa koska se elää muiden maiden maksamilla tukiaisilla, sinuna en viitsisi leveillä Viron alhaisesta valtionvelasta.

        Suomi on nettomaksaja ja Viro on nettosaaja.

        Suomi maksoi tukia 606 miljoonaa euroa kun taas Viro sai tukia 558 miljoonaa euroa.

        Lopettaisitte jo rahan kerjäämisen todistaaksenne että osaatte toimia ilman muiden antamia rahoja, ei EU ole mikään isäntämaa kuten Neuvostoliitto oli. Johan tässä on odoteltu vuosikymmeniä mutta Viro ei vieläkään osaa kävellä, ei edes kontata.


      • uloseusta
        geenit kirjoitti:

        Tässä kaikessa on sentään positiivinen puoli: virolaiset "ylemmyydentunnossaan" eivät sekaannu "tyhmiin" suomalaisiin. Ne pysyttelevät omissa oloissaan ja siten varmistavat että suomalaiset geenit pysyvät puhtaina :)

        Surkeaksi on toisaalta mennyt kun suomalaiset ja britit joita ei miehitetty nöyristelevät virolaisen ja puolalaisen rupusakin edessä. Kuinka paljon tappiota Finnairille tulee lentää Viroon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe