oinas tuhoaa ravun. varoitus

oinasvaroitus

sen sanon että oinaat ovat ilkeimpiä ja epäempaattisempia merkkejä. älä rapu milloinkaan huoli oinasta elämänkumppaniksesi. tulet satuttamaan itsesi lähes 100% todennäköisyydellä. ravut on hienoimpia merkkejä. rakastavia empaattisia ja herkkiä. oinas ei sovi ravun arvolle.

13

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82outolintu

      Tunnen kolme pelottavaa oinasmiestä.
      Neljäs oinasmies ihan ok, mut hieman epäempaattinen, muttei ilkeä.
      Eräs oinasnainen tosi pelottava(ilkeä ja kylmä).

      • enluottais

        et voi tietää onko neljäs ok. oinaat kun osaa esiintyä edukseen ja tekevät sen usein.


    • MrJuha82outolintu

      Mutta tunnen toisaalta hyviäkin oinasihmisiä.
      Siihen riippuu ehkä muut merkit.
      Yleensä sanotaan, että oinas on pelottavin merkki tai skorppioni.
      Vai voiko mitään merkkiä sanoa pahimmax?
      Kaikissa merkeissä vikoja ja hyviä juttuja.

      • pahuuttavastaan

        kyllä ilkeys ja itsekkyys sekä teennäisyys tekee ihmisestä muita huonomman. vikoja on kaikissa mutta ei kaikki ole epäempaattisia.


      • MrJuha82outolintu
        pahuuttavastaan kirjoitti:

        kyllä ilkeys ja itsekkyys sekä teennäisyys tekee ihmisestä muita huonomman. vikoja on kaikissa mutta ei kaikki ole epäempaattisia.

        Etenki ilkeys on pahin juttu ihmisessä.
        Oikeastaan ilkeys on selvästi pahin piirre ihmisessä.
        Itsekkyyden voi saada anteeksi, mutta ilkeyttä ei.


    • Zhau

      On ilkeää ja lapsellista haukkua ihmisiä sillä perusteella, että joku on loukannut tunteitanne tai on teistä "pelottavia" koska se kertoo itsestä, ei siitä toisesta.

      Miksi lähdit Oinaan matkaan jos ajattelet noin?

      Tunnutte oikein etsivän horoskooppimerkkejä jotka ovat ilkeitä, oletteko koskaan miettineet miksi itse ajattelette noin negatiivisesti ihmisistä joista ette "pidä" ? Pitäisikö teidän miettiä minkä kuvan itse annatte itsestänne niille ihmisille jotka ovat mielestänne "pelottavia" .. mitäs jos heidän mielestä Te olette liian yliherkkiä, pelokkaita, liian mukautuvia, mielipiteettömiä, uhriksi heittäytyviä jne. Tai mitä jos he eivät ajattelekaan teistä mitään ja te ajattelette noin, todennäköisesti he ajattelevat teistä neutraalisti kun teistä he ovat "pelottavia" :) Itsetunto? Kannattaa miettiä näitä, voitte ymmärtää monia asioita itsestänne ja tavastanne kohdella ihmisiä ajatuksissanne, sehän heijastuu teistä myös ulos vaikka ette näytä sitä itse vielä ymmärtävän..

      Silloin kun kokee noin on ollut liian suuret odotukset toista kohtaan, ei se ole rakkautta koska rakkaus hyväksyy niin toisen kuin itsen viat ja riidatkin sovitellen, ei haukkuen..

      Negatiivisista merkin ominaisuuksista voi keskustella koska ne ovat merkin ominaisuuksia mutta ei pidä merkkejä haukkua sen vuoksi, ettette ymmärrä heitä.

      Aikuinen toteaa, tulipa koettua, ei toiminut mutta ihan hyvä mies varmaan kun kohtaa itselleen sopivamman, opin tästä paljon itsestäni kun ei olisi pitänyt sanoa tai tehdä sitä ja tätä mutta ei se mitään, katsotaan olenko oppinut kommunikoimaan paremmin kun tulee seuraava ehdokas.. suhteet joko toimii tai ei toimi mutta fiksu ihminen miettii omaa toimintaansa eikä syytä toista.
      Siten ihminen kasvaa aikuiseksi kun se vastaa omista tunteistaan, sitä tarkoitetaan aikuistumisella siis.

      Ehkä kannattaisi opetella kommunikoimaan ihmisten kanssa niin ei tarvitsisi haukkua ihmisiä selän takana.. Ai niin, "oinas ei sovi ravun arvolle" ;)
      Lausahdus kertoo sinusta, ei oinaista.

      Tunteita osaatte käsitellä mutta looginen ajattelu näyttää jäävän tunteiden jalkoihin.

      • MrJuha82outolintu

        "On ilkeää haukkua toisia, jotka loukanneet tunteitanne"
        Olen eri mieltä.
        Oletko jotenki kiusaajien puolella?
        Miten osaat selittää sen vai mitä oikein tarkoitat??
        Asia on niin, että kiusaajat haukkuvat aina, niin jotenki lause on outo, ettei kiusatut saisi sitten haukkua niitä, jotka kiusanneet heitä.
        Mun mielipide on vain se, että kiusaajat ovat paskoja ja niistä voi ehkä puhuakin selän takana tai kasvotusten, etenkin jos nää kiusaajat juuri tulee kiusaamaan sua, niin kyllä mun mielestä niille voi sanoa kaapin paikan ja nauraa vielä ylimielisesti.

        Oletko psykologi/psykiatri todella?
        Et vaikuta kovin pätevältä, koska asetut ikäänkuin heikkoa vastaan tai jotenki otit hampaisiin nyt minut tai muut tässä ketjunavauksessa.
        En ite varsinaisesti edes valittanu oinaasta.
        Tunnen ikäviä ihmisiä, jotka ilkeitä ja kylmiä.

        En minä kuitenkaan tuhlaa aikaani liikoja valittamalla ihmisistä, mutta aina välillä huomaa, että joutuu puolustamaan itseään netissä nettivainoajien takia.


      • MrJuha82outolintu

        Ei kun sorry varmasti osaat työsi, jos oot esim psykologi, mutta en ihan nyt ymmärrä miksi otit hampaisiin meidät kommentillasi "on ilkeää haukkua toisia, jotka loukanneet tunteitanne= kiusanneet ja se myös lapsellista"

        En ite selän takana puhu paljoa.

        Mitä mieltä olet siitä, kun mä puolustan itteäni rajuin sanoin netissä?
        Mä oon joskus ollu riidoissa joidenki kanssa youtubessa?
        Entä mitä sanot siihen, kun en oo riidelly juuri koskaan netin ulkopuolella vaan enemmän sovitteleva ja arka??
        Ja mitä sanot siitä, jos mä kuitenki voisin näyttää kaapin paikan jolleki kiusaajalle, joka kiusaisi mua vaikkapa netin ulkopuolella eli nauraisin vain kiusaajalle olkani yli ja jättäisin hänet siihen paikkaan??

        Mun älykkyys on hyvä, mutta välillä tulee ns "aivopieruja"

        Sorry kun sanoin ton kommentin, ettet muka ois pätevä, mut ehkä tulkitsin väärin sanomaasi.....
        Voisitko täsmentää hieman??

        Mähän jo tossa ylempänä kirjoitin siitä omia ajatuksiani.
        Ehkä voisi loogisesti todeta niin, että jokainen ihminen on oma yksilö.
        Jokainen tulkitsee toisen eri tavalla.
        Sä voit nähdä toimintani ehkä ilkeänä, mutta joku ei välttämättä näe niin.
        Minä taas saatan kokea sanomasi hieman ilkeänä, mitä sanoit tossa tai sitten en tajunnu.

        Hyvää päivänjatkoa.


      • jatkoasinulle

        olen tuntenut kymmeniä rapuja. ovat kilttejä hyväntahtoisia ihmisiä. kaikki oinaat taas on olleet ilkeitä. kyllä kiltit ihmiset on ilkeitä parempia ihmisiä vaikka heissäkin on vikansa.


      • MrJuha82outolintu
        jatkoasinulle kirjoitti:

        olen tuntenut kymmeniä rapuja. ovat kilttejä hyväntahtoisia ihmisiä. kaikki oinaat taas on olleet ilkeitä. kyllä kiltit ihmiset on ilkeitä parempia ihmisiä vaikka heissäkin on vikansa.

        Ja ehkä hän käsitti väärin sen, että muka kirjoittaisimme liikoja tai puhuisimme off tietokone paskaa ihmisistä selän takana.
        No ehkä nyt sorruimme siihen.
        Minusta voi antaa kritiikkiä joilleki, jotka ansaitsee sen.

        Jos vain myötäilee kiusaajia, niin ei se maailma sillä tavalla parane.
        Esim Suomen lakiin pitäs tehä kovempia muutoksia eli henkisen väkivallan harjoittajille ISOT SAKOT ja vankeustuomioita pidentää.

        En tietenkään kannata mitään riitelyä, sillä harvoin esim netin ulkopuolella riitelen.
        Ei siinä oo mitään järkeä olla liian ylidramaattinen ja raivokas.
        Parempi pitää suu kiinni ja nauraa vain kiusaajille.
        Kasvattaa luonnetta hieman, mut laukoa ehkä siihen sivuun joku terävä kommentti.

        Itse en osaa sanoa mitään horoskoopeista kovin tarkkaan, mutta useat ravut, jotka tunnen ovat kyllä ihan mukavia ihmisiä.
        Vaikea sanoa.
        Kaikissa merkeissä vikoja ihan varmasti.


      • MrJuha82outolintu
        jatkoasinulle kirjoitti:

        olen tuntenut kymmeniä rapuja. ovat kilttejä hyväntahtoisia ihmisiä. kaikki oinaat taas on olleet ilkeitä. kyllä kiltit ihmiset on ilkeitä parempia ihmisiä vaikka heissäkin on vikansa.

        Ja hieman outoa oli se, kun hän moitti meitä, kun oomme tulleet kiusatuksi.
        Hän sanoi mm, että ehkä ne tyypit kokee meidät yliherkiksi eli ikäänkuin yliherkkyytemme takia olemme tulleet kiusatuksi.
        Se ei pidä paikkaansa.
        Vika on aina kiusaajassa, ilkeässä ihmisessä.
        Hän sanoi myös, että olemme ehkä uhreja, että asetamme itsemme uhrin asemaan.
        En usko, että omalla kohdallani on näin.
        Elän tätä päivää onnellisena.
        En mieti menneitä.
        Näillä horoskooppipalstoilla kun keskustelee, niin väistämättä tulee kommentteja, jotka voi liittyä kiusaamiseen tai muuhun.
        Ei se tarkoita sitä, että eläisi menneessä.
        Niistä on sitäpaitsi hyvä puhua, kun ajankohtainen aihe.
        Jakaa muiden kanssa mielipiteitä ja jakaa kokemuksia ja tuntea riemua samankaltaisten kanssa.


      • torre11

        Itsellä yksi kokemus oinasta. Kerettiin jutella vain puhelimessa tuntikausia, mutta siinä jo alkoi näkyä todellisuus; ravun elämä olisi yhtä helvettiä. Se loppui alkuunsa, vaikka oinas oli jo varma meidän onnesta.


    • Cance92

      Oma mieheni on oinas, sattunut on enemmän kuin koskaan mutta positiivista kasvuakin on tapahtunut, koen omassa suhteessani että rapu on oinaalle peili jonka kautta hän joutuu kohtaamaan omat heikkoutensa kuten itsekkyys, ajattelemattomuus, ja "päivä kerrallaan" elämisen sijaan katsomaan tulevaan ja miettimään tekojensa seurauksia, en ole kuitenkaan kokenut että oinas loukkaa tahallaan vaan ajattelemattomuuttaan, ja huomattuaan tekojensa seuraukset pyytää anteeksi aiheuttamaansa mielipahaa. Oinaan itsepäisyys taas on pakottanut minut ottamaan itse vastuun omista negatiivisista tuntemuksista kuten alakuloisuus, epävarmuus ja huonommuuden tunne, on kurjaa joutua kohtaamaan ikävät tunteet yksin, mutta se on voitto joka kerta kun ne selättää itsenäisesti. Kuoreen vetäytyminen on itselleni todella ominaista kun koen tulleeni loukatuksi, on vaikea myöntää että toisella on valta satuttaa, mutta tämän "hetkessä elävän" mieheni kautta olen oppinut että sellaisten asioiden murehtiminen joihin ei voi vaikuttaa tai kaunan kantaminen, en helpolla unohda kokemaani vääryyttä, joka on ainakin itselleni rapu ihmisenä ominaista, eivät pidemmän päälle kannata vaan syövät niin itseä kuin lähipiiriäkin. Itse tunnistan itsessäni itsekkyyttä kun tunteet ottavat vallan, mutta kun on ollut tämä toinen johtava merkki vastapuolena, joka ei silittele vaan pistää seinää vasten, niin olen kokenut että se on kehittänyt minua ihmisenä ja opettanut minua käsittelemään herkkää olemustani paremmin. Koen että oinaalla on paljonkin empatiaa, mutta ei vain aina keinoja ilmaista sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe