Kuumotus ihan liian kova ja sivukin meni kaatumaan! VOI V*TTU!
ONKO JOKU PÄÄSSYT VAASAAN ALLE 32???
23
84
Vastaukset
- joopajoovittu
itse olen varasijalla yhteispisteillä 52
- ojgpjggjpe
mitä tasoa nämä yhteispisteet ovat yleensä olleet?
- joopajoovittu
viime vuonna oli 48,75
- fjod
36 ja ei tarvitse paljon huolehtia:)
- pääsinkövaasaan
ite hain turkuun ykkösenä ja sinne en päässyt,, vaasan kohdalla lukee opiskelijavalinta kesken ja kolmannen vaihtoehdon kohdalla peruuntunut hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle,,,,, vaasaan pisteet 31,75,
- fojfpjopfe
pääsit! onnea :)
- vitunvitut
Menitkö koepistekiintiössä..? Itellä pisteet 30,75 ja kuumottaa niin vitusti.. taitaa jäädä jostain 0,75 pisteestä kiinni näköjään.
- vaasander
Sinne Vaasaan voi soittaa ja kysyä, mäkin tein niin! numero mihin soitin on : 0294498166
- pääsinkövaasaanpääsin
juu koepistekiintiössä ja soitin sinne yliopistoon ja kysyin et mitä toi opintopolku meinaa, nainen kattoi koneelta että meikäläisellä paikka siellä jos en ykkösvaihtoehtoon pääse (en millään) joten vaasaan siis 31,75
- vaasander
vaasa 33,5, sisällä olen, tosin joudun odottamaan Helsingin yliopiston Markkinoinnin päätöstä, koska menin laittamaan sen kakkoseksi ja Vaasan kolmoseksi. Mutta soitin Vaasan yliopistolle ja ne katto mulle sieltä, että sinne oon ainakin päässy :)
- mitähh
Mitä vittua??? Kuka muka hakee vapaaehtoisesti johonki markkinointiin???
- Jep8
Vaasa 33,75 ja sisällä. Vaasa on kolmosvaihtoehto, vielä odotellaan Turun ja Helsingin tuloksia
- fjpo
turhaa odottelet. Jos tampereelle ei ole päässyt alle 35 niin turku tuskin on sitä heikompi :) Mutta vaasa hyvä!
- tttttäwut
Tampereelle varasijalla, Vaasassa lukee opiskelijavalinta kesken ja Kuopiossa että peruutettu, koska hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle. Tarkoittaako tämä, että pääsin Vaasaan 33 pisteellä?
- jeejeeeeejee
Vaasassa nähdään 30,75 ja 53,75 :)
- aaaaäää2625
Vaasa 30p ja varasijalla. ei helvetti
- vituttaasaatana
52,25 yhteispisteet ja varasijalla....milläköhän todennäköisyydellä varasijalta pääsee
- Sekavaa123
31 koepistein ja varasija 18. Mitäs sanotte?
- entiedäääävittu12
Itsellä 31.25p vaasaan ja varasija 12... en osaa todellakaan sanoa. kuumottaa aivan helvetisti ja haluan vaasaan. En haluaisi uskoa todeksi vielä näitä tilanteita ennen perjantaita. sillon kaikki on vasta lopullista.....
- jpfpdfojdfp
OOTKO TOSISSAAN? 31,25 ei riittäis vaasaan?!?!!
- entieeeedääääääää
SIltä vähän näyttää. Tuntuuku ois koko maailma romahtanu äsken, luulin pääseväni suoraan. Mutta eikö joku sanonut että päässyt pisteillä 31,75 suoraan sisään? tarkottaa että vaasan raja on siis jotain 31.50 tai 31,75 , ihmetyttää tosiaan jos mulla puuttuu noin vähän, ja silti mua ennen on 11 ihmistä ja se on paljon. Onneksi kuitenkin tänä vuonna käytäntö että voi jäädä odottamaan ylempiin hakukohteisiin varasijaa. itselllä nimittäin vaasa oli 1.
- jifpjpwjop
Kuopioon ei ole päässyt varasijalta 5. viime vuonna, joten kumma, jos vaasan paikan peruisi useampi kuin Kuopion... :(
- höppööö
ittel 31.5pojoo ja 1. varasija vaasaan toivotaan et pääsee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019