Olin soitellut juhannuspäivän yönä ystävilleni, mutta kukaan ei vastannut. Suunnilleen 15-30 min tämän jälkeen, puhelimeeni tuli soitto tuntemattomasta numerosta. Vastasin (vaikka yleensä en tuntemattomiin vastaakaan), koska ajattelin jonkun ystävistäni sieltä soittavan takaisin päin. Puhelimeen ei puhuttu mitään. En kuunnellut muutamaa minuuttia kauempaa, mutta pidin puhelun auki, ja laitoin pöydälle toiseen huoneeseen. Puhelu kesti arviolta 20-30min (kävin välillä katselemassa). Tässähän tietenkin tuli mieleen, että kyseessä joku häirikkö, jolla on vain tylsää. Kun sitten halusin katsoa kauanko puhelu kesti, puhelimen lokissa ei näkynyt mitään tietoja kyseisestä soitosta! En ollut yksin tuolloin, joten eräs ystävistäni todisti tapahtuneen, ja koitti sen jälkeen soittaa tuntemattomasta nro:sta myös, koska ajattelin, että puhelut tuntemattomasta numerosta eivät jääkään lokiin. Olin väärässä. Ystäväni soittama puhelu oli kestoineen kaikkineen tallentunut lokiin... Mitä täällä tapahtuu?
Tuntematon puhelu tuntemattomasta numerosta
koropse
3
61
Vastaukset
- nekuunteleepuhelimia
NSA kummitus vakoilee. Taikka itäinen vastaava.
- tietoviisas22
Juhannussija siellä soitteli. Tai vaihtoehtoisesti juhannussima. Molemmat on akti-ivisesti liikkeellä seksikesän juhlassa.
- sattuuhansitä
Jospa jonkun puhelin oli soitellut omiaan eikä soittaja huomannut asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329