jatkanko yhteiseloa naisen kanssa joka ei luota tykkään kyllä kovasti hänestä ,nainen on 5 vuotta vanhempi minua,miten työ kuvioni?ter yli 50 papparainen
HYVÄ SASI katsotko epätoivoiselle miehelle
2
105
Vastaukset
- surusilmät
Hei,olen kanssaeläjä ja tsemppiä sullekin,raskasta tämä seurustelu.
- Sasi
Rakkauteen - Molemmanpuolinen viehätys, ilo ja ystävyys vetänyt teitä aikoinaan yhteen. Onko nyt suhteessa tunne, että sinut on kahlittu? Sinun on itse murrettava kahlesi niin pääset taas menemään eteenpäin. Haasteita näyttää olevan rakkaudessa, haroniset olot. Luottamukseen ja kunnioitukseen perustuva kumppanuus. Sovinto tuo lämmintä ystävyyttä, uutta intohimoa jne...
Työhön - Tässä näkyy nuori mies, vaaleatukkainen, sinisilmäinen, ihminen, jolta tulee apua työhön liittyvään tilanteeseen. Tulossa hyviä uutisia, rahallista apua/ yllätyslahjaa tarjotaan. Ja myöhemmin tulee kortti, jossa tumma mies hyvin vastuullisessa asemassa. Tämän kortti lupaa kannattavaa liikesopimusta, ylennystä tai muutoin onnistunutta suunitelmaa, työasioissa etenemistä
Ja et sinä mikään papparainen ole vielä, vaikka isoisä saatat ehkä olla. ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433663- 362324
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321915- 181658
- 171649
- 231578
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai841378- 211366
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko891262