jatkanko yhteiseloa naisen kanssa joka ei luota tykkään kyllä kovasti hänestä ,nainen on 5 vuotta vanhempi minua,miten työ kuvioni?ter yli 50 papparainen
HYVÄ SASI katsotko epätoivoiselle miehelle
2
123
Vastaukset
- surusilmät
Hei,olen kanssaeläjä ja tsemppiä sullekin,raskasta tämä seurustelu.
- Sasi
Rakkauteen - Molemmanpuolinen viehätys, ilo ja ystävyys vetänyt teitä aikoinaan yhteen. Onko nyt suhteessa tunne, että sinut on kahlittu? Sinun on itse murrettava kahlesi niin pääset taas menemään eteenpäin. Haasteita näyttää olevan rakkaudessa, haroniset olot. Luottamukseen ja kunnioitukseen perustuva kumppanuus. Sovinto tuo lämmintä ystävyyttä, uutta intohimoa jne...
Työhön - Tässä näkyy nuori mies, vaaleatukkainen, sinisilmäinen, ihminen, jolta tulee apua työhön liittyvään tilanteeseen. Tulossa hyviä uutisia, rahallista apua/ yllätyslahjaa tarjotaan. Ja myöhemmin tulee kortti, jossa tumma mies hyvin vastuullisessa asemassa. Tämän kortti lupaa kannattavaa liikesopimusta, ylennystä tai muutoin onnistunutta suunitelmaa, työasioissa etenemistä
Ja et sinä mikään papparainen ole vielä, vaikka isoisä saatat ehkä olla. ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 487916
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1015685Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593869Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu913829- 983569
- 553223
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod743192Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint342578IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2202309- 521698