Aallosta on tullut lopullinen 100% hylky? Mulla on siis Aalto varasija x, sitten kesken tämä seuraava paikka ja sitten kolmas paikka "peruutettu, valittu ylempään" ja loput peruutettuja. Niin tämä "kesken" päivitttyy siis vasta kun olen saanut tämän yllätyksellisen tuloksen, etten päässyt helsinkiin? joskus elokuussa??
SIIS EIKÖ TOI MUN OPINTOPOLKU PÄIVITY ENNEN KUIN..
4
91
Vastaukset
- perjantainalauantaina
ei vaan perjantaina
- covis
Lopullinen hylky tullut ainoastaan kolmanteen paikkaa. Toisessa olet näillä näkymin varmistanut opiskelupaikkasi. Aallossa olet varasijalla ja voit odotella josko pääsisit sinne sisään varasijalta. Katso kuitenkin mihin mennessä 2. kohteesi opiskelupaikka on otettava vastaan, siihen päivämäärään asti voit odotella paikkaa Aallosta.
- Vittusaatanajj
Onko oikeasti näin? Mulla sama tilanne, tampere kakkosena "kesken". Ei helvetti. Olen varasijalla 50 jotain eli todella "yllätys" etten pääse. Siis vituttaa muutenki tämä koko päivä ja ykköspaikan menettäminen todella rankasti joten nytkö odottelen tietoa Tampereesta elokuulle asti?? Kolmas hakuvaihtoehto oli Turku jossa lukee että hyväksytty ylempään hakukohteeseen. Tää opintopolkusysteemi on kyllä niin perseestä ettei mikään.
- sdfsdfs
Perjantaina alkaa oikea varasijavalinta pyörimään, jolloin voit ottaa tuon 2. vaihtoehtosi ehdollisena vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002225Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2202122Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511337- 871251
- 1011203
- 821201
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431195Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621147- 1171070
- 62973