Helsingin tulokset

wfasfa

Helsingin oikis on kyllä hyödytön koe ollut 25.5. eikä vieläkään saada tuloksia vaikka kaikki muut tiedekunnat ovat laittaneet tulokset jo opintopolkuun. Kysyin ja tulokset näkyy opintopolussa 3.7. aamulla. Helsingin oikiksen täytyy ne vaan jostain syystä julkaista 3.7. viimeisenä. Huhhuh mitä urpoja

73

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enusko

      Mistä kysyit? En usko että näkyy vasta 3.7 kun nyt lähes kaikkien tiedekuntien tulokset on jo julkaistu. Turun oikiksenkin tulokset julkaistiin tänään.

    • kerromeillekin

      Mistä kysyit?

      • älkäämenkönoinhelppoon

        Ei ole kysynyt mistään, sillä kansilia aukeaa vasta 1.7.


    • fsafas

      sähköposti oik-valintainfo

      oik-valintainfo(at)helsinki.fi

    • hölynpölyäsanonminä

      Ärsyttää ku tääl ei voi luottaa kehenkää ku trolleja täynnä koko sivu. En usko että tulee vasta tollon kun KAIKKIALLE muualle melkeen tullut jo. Miks ne pimittäis tietoa sinne saakka?!

      • helsinkiop

        koska helsinki. helsingin oikis on niin hieno koulu.

        tuskin KUKAAN on hakenut ja päässyt sisään helsingin oikikseen 2. vaihtoehtona, ellei sitten joku aalto tuta todistusvalinta ois ykkösenä. Tulokset ovat siis olleet valmiina jo päiväkausia. Silti eivät ole vielä laittaneet opintopolkuun, koska ei huvita vaan halutaan tehdä kirjeylläri


    • gködgpsdgpsösölsdg

      voi... 130 avainluvun pitäis siis riittää perjantaille. Nimilistoja ei muuten myöskään tuu enää nettiin. Eli täytyy paikanpäällä käydä kattomassa

    • jopåååå

      kädetöntä porukkaa kyllä helsingissä. lääkis (hese) ei ole tainnut myöskään tulla, toivottavasti tulevat huomenna koska tänään niitä ei näköjään näy

    • oikkari123

      Kannattaa oikikseen hakiessa ymmärtää, että jos tulosten ilmoitetaan tulevan 3.7, ne tulevat 3.7. Tähän saa myös tottua tenttitulosten yms. kanssa.

    • PääsinSisään
    • Valojapaalle

      Kannattaa oikarina osata lukea. Jos sanotaan että tulokset tulee viimeistään 3.7 niin se on eri asia kuin se että ne tulee 3.7.

      • oikkari2014

        tämä. En yhtään ihmettelesi, että tulokset tulisivat opintopolkuunkin vasta 3.7.


      • oikkari123

        Pointti oli lähinnä se, että jos tulokset tulevat viimeisenä mahdollisena päivänä, koska tiedekunnalle ei ole mitään erityistä hyötyä julkaista tuloksia aikaisemmin. On täysin selvää, että kokeet on tarkastettu jo ajat sitten, mutta määräpäivästä pidetään kiinni, koska tiedekunta ei halua luopua oikeuksistaan (esimerkiksi ääritapauksessa muuttaa tai korjata tuloksia). Sama periaatteellinen toimintatapa pätee myös tenttituloksiin.


      • öhjööhö

        "koska tiedekunta ei halua luopua oikeuksistaan"

        Miksi tdk haluaisi luopua oikeuksistaan?


    • odottaja0101

      No eipä ole ainakaan teknillisen tuloksia vielä tullut joten ette ole ainoita.

    • OnNeSiellä

      Kyllä Helsinki on selvästi syöttänyt tiedot järjestelmään, vaikka ne eivät hakijoille vielä näykään. Itelle tuli jo toisesta vaihtoehdosta tieto että en päässyt sinnekään, eikä sitä olisi vielä tullut ellei järjestelmä tietäisi Helsingin oikiksesta mitään. Se kun käy hakukohteet järjestyksessä läpi ja ykkösvaihtoehto eli oikis on selkeästi hylätty koska muuten kakkoskohdassakin lukisi vielä kesken tai peruuntunut.

      • e357345y34

        Väärin. Sun pisteet kakkosvaihtoehdossa on ollu niin huonot, ettet tule sinne valituksi, vaikka joku peruuttaisi paikkansa.

        En ymmärrä miksei ihmiset lue kuinka tää tänä vuonna voimaan tullut uusi hakujärjestelmä toimii ja kuinka siitä tulokset tippuu vähän kerrallaan.


      • OnNeSiellä
        e357345y34 kirjoitti:

        Väärin. Sun pisteet kakkosvaihtoehdossa on ollu niin huonot, ettet tule sinne valituksi, vaikka joku peruuttaisi paikkansa.

        En ymmärrä miksei ihmiset lue kuinka tää tänä vuonna voimaan tullut uusi hakujärjestelmä toimii ja kuinka siitä tulokset tippuu vähän kerrallaan.

        OK, sehän on vain hyvä jos olen väärässä. Mistä löysit tarkat tiedot siitä miten uudistettu haku toimii? Itse en pikaisesti löytänyt.


    • tunnusluvutloppuu

      Ei vieläkään! Odottavan aika on kyllä pitkä.

    • PianJulkaistaan
    • Eijaksaenäävenaa

      Jospa tänään saataisiin tuloksia helsinkiin.. Valintatoimistokin aukeaa tänään klo 10

    • elämäonihanaako

      Toivottavasti tulis tänään. En kestä enää 3.7 asti tätä löysässä hirressä roikkumista. Raskas ajanjakso maaliskuusta alkaen ollu... tarvis jo päätöksen tälle !!!!!

    • mitenmeni666

      Miten teillä meni koe jos vertaatte arvosteluperusteisiin?

      • Kuumottavaa

        Hyvin muuten, mutta en alkanut availemaan syyntakeettomuuden määritelmää, koska mielestäni se ei ollut oleellinen. Monivalinnasta vastasin seitsemään, joista kaksi oli väärin. Siitä saan siis vain kolme. Toivottavasti sisäänpääsy ei jää siitä kiinni.


    • 1.kertaaoikikseen

      mulla meni koe ihan ok, eka ja kolmas tehtävä oli muistaakseni aika samat kuin arvosteluperuisteissa oli esitetty. Kakkoseen osasin nimetä kyllä oikeita juttuja, mutta en läheskään niin laajasti kuin olis pitänyt, siitä saisin ehkä jonkun 4 pistettä. Nelosta mun oli tosi vaikea muistella että mitä siihen loppujen lopuksi kirjoitin, mut ihan hyvä fiilinki jäi. Monivalinnasta 6 tai 8p, en kuollaksenikaan muista mitä vitoseen vastasin joten siitä riippuu onko 1 vai kaksi väärin. En edes tavoittele sisäänpääsyä sillä ehdin lukea koulun ja työn ohessa vain pari tuntia/päivä (viikonloppuisin sain yleensä 8-10h) ja tiedostan ettei noin vähällä välttämättä pääse sisään. Kokeesta jäi hyvä mieli siihen nähden mitä sain luettua. Pisteet kiinnostaa eniten ensi vuotta ajatellen

    • soontobeoikkari

      Mä en ole uskaltanut vilkaista arvosteluperusteita. Haluan pysyä täydessä jännityksessä. Turha alkaa muistelemaan tässä vaiheessa omia vastauksia tai laskemaan omia pisteitä -laskisin ne todennäköisimmin kuitenkin ihan väärin. Tsemppiä kaikille viimeisimpiin odotteluihin!

    • dsgdfahjaftuj
      • eijaksaenääoottaaa

        Feikkki


      • gsagasg

        itellä lukee edelleen kesken. Tuskin oli muuten mikää läppä tämän ketjun aloittaja eli perjantaihin odotellaan :D


    • yykaaysi

      Ai luoja miten mua ärsyttää nähä se "opiskelijavalinta on kesken" joka kerta.... mut tod.näk. vielä enemmän ärsyttää nähä HYLÄTTY...

    • ärsyyntynyt

      facebookin oikis2015 ryhmässä joku oli saanut kirjeen missä pisteet, muttei sisäänpääsyä tiedosta, mitä hittoa tämä on!! >:(

    • fb-ryhmässäkerrottuaa

      jollekin tullu kirjeellä omat pisteet tänään! Mut ei tietoa sisäänpääsystä.

      • Utelevainen

        Millaisia pisteitä?


      • höhööhöhöhö

        Ei kertonu


    • Nakjasiekejsjd

      Mut outoo et vaan yks on kertonu kirjeen tulleen? Luulis et joillekin muille ois tähä aikaa jo posti tullu.

    • mitöhittoo

      Mitäääh.. outoa touhua

    • Sarase

      Eikö Kauppiselle toiminut myös samalla tavalla? Että hakijat tiesi ensiksi omat pisteensä ja vasta pari päivää sen jälkeen pisterajat?

      Meille tulee posti vasta parin tunnin kuluttua. Huoh.

      • Sarase

        Siis Kauppikset...


      • jännittääjännittää

        Joo mut ne tuli s-postissa ne pisteet ja heti seuraavan pv:n opintopolkuun tieto pääskö vai ei


      • Ensvuonnasit

        Mulla näkyy jo Opintopolussa, lukee varasijalla nro


    • dddldlldld

      Vaasaankin hakijoille osalla näkyy jo opintopolussa...

    • voihannyyhnyyhnyyh

      Mulla näkyi jo tulos, joka ei ollut toivotunlainen. Siis oikopolussa.

    • miksieinäymulla

      Miks mulla ei näy

    • q2ewedsfada

      Millä pisteillä ootte päässeet sisään?

    • Antti98718399

      Pisterajat löytyvät tiedekunnan sivuilta.

    • dsgsgd

      sisään ekal vaikka koe tuntui menneen aivan pieleen

    • oikikseen2016

      Varasija 120...

    • Sarase

      Mulla ei näy vielä.

      • einäyei

        Ei mullakaa. Piina senkun jatkuu


    • eienääikinä

      Varasijalla 4xx!

    • Kjejkjel

      32-33 raja, nyt näkyy opinto-oikeudesta Hki.

    • ensvuonnauudestaan

      Jäin kahden pisteen päähän. Harmittaa...

    • Stiff12121212

      Ei tullut kirjettä postin mukana tänään pisteitä koskien, eikä opintopolkukaan kerro mitään.

      Jakaako kukaan kohtaloni?

      • Stadi666sgesgre

        Täällä jakaa, vitullinen kuumotus


      • Kjejkjel

        Taitaa näkyä vaan jotka pääs tai varasijalla


      • Omfgjtddfg

        Kyllä täälä on hylkyjä saaneitakin.


    • ensvuonnauudestaan

      Mulla näkyy että Helsinkiin tuli hylsy, mutta silti että valinta on kesken. Muualle en edes hakenut, että kai niillä on vielä syöttö jotenkin kesken.

    • aakkoset

      ootteko aakkosissa alkupäässä?

    • sarase

      No niin, postin mukana tuli surkeita uutisia. Meni kyllä paljon huonommin kuin luulin :(

      • eitärpännyt

        Sama homma.... ehkä ensi vuonna parempi onni..


    • akksafdasdfasf

      28 pistettä kiitos ja näkemiin... Vikasta tehtävästä yks piste. Siihen kaatu koko paska ku aika loppu. Kirje tuli siis. Varasija 258 :D Ens vuonna uudestaan.

    • OTM2020

      Sisällä ollaan, 40 pistettä ja raja oli 33!

    • KTM03

      38 pistettä ja sisälle. Kannattaa hakea toisen kerran jos jäi parista pisteestä kiinni.

    • Awwyiss

      35 riitti sisäänpääsyyn, thank god. Tiedekunnassa nähdään :)

    • OonNiinOnnellinen

      30 pistettä! Tiedekunnassa nähdään!

    • Sisällä

      Onko kaikille sisäänpäässeille tullut kirje jo?

      • sisälläkanssa

        ei ole tullu mulle, posti tullut ollenkaan tänään


    • nääääättiii

      Aika loppu kesken ja laskin ite et max 25 mallivastauksien mukaan mut 39 kabooooom!

    • Druid11

      Siis onko nyt niin että raja on 34 ja 33 pistettä saaneista 19 lähtöpistettä saanutta pääsee sisään?

      Vieläkin elämänpolussa valinta kesken

      • fafasasfa

        joo


      • Buaah

        Mulla on 33 pojoo ja 19 lähtöpistettä ja varasijalla.


      • asfasfafs

        monesko varasija noilla pisteillä?

        Näin se menee:
        koepisteet samat => lähtöpisteet = samat? => äidinkielen arvosana = samat? => ekan tehtävän pistemäärä

        onko eximia äidinkielestä? Onko 9 pinnaa ekasta tehtävästä? Eihän toi siistiä oo karsiutua tollee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1404
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1109
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      977
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      77
      780
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      721
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe