Älä erotu massasta, äkkiä vaan rahat kassasta,
älä puhu henkisestä, kaikki totuus aina estä,
pillereitä puhujille, silmälaput katsojille,
ole toki originelli, kunhan se on mainstream velli,
pelkoa toki joka nurkkaan, ettei vaan naapuri kurkkaa.
Näinkö vielä 2015 mennään?
12
<50
Vastaukset
- kappasvain
"kirjailijalla" taas runoa pukkaa
vedä ennen käteen, nääs ei aika mee hukkaan!
vaikeeta tulla kirjailijaks sen tuut huomaan,
kun sen näät, sä ratkeet juomaan.
kenties myös "mömmöjä",
ne pitää sut tutun pöljänä.
sen tiedät, sut kaikki tääl tuntee,
sun "harhautusyrityksesiksesi" meni umpeen.
Hihhih PIENI poikasein
palaa takas pienkin askelin.
se parasta on sulle,
ja suuri nautinto mulle.- kurmenniaku
tiki maki puki maki
rikki pikki siki mikki
eko makka tulle bakka
citte xana youtube hana - Artlingjaalienwriter
Meni sitten vitteeseen,
kirjaili sen naikkonen,
käteen vetää kai kumpainen,
jos niikseen tulee huvikseen,
ei ole kirjailian aikeet,
taiteilijan työt rakkauden haikeet.
- röllimolo
Etkö saanut apurahaa ?
- Artling
En ole hakenut, risooko ettei kaikki ole manistream päännyökyttäjiä?
- Artling
Ei ole kiukuttelua, vaan mietityttää maailman meiningit. Nykyään kun ollaan niin originelleja kunhan se vaan on yleisen mielipiteen hyväksymää.
- Artccom
Voisitte tehdä menekkitöidenne toisintoja ja myydä toisella paikkakunnalla näyttelyissä!
- bouguereau
Mahdotonta yrittää myydä missään kun kaikki ja jopa asiakkaatkin ovat niin kateellisia minun ylivoimaisista taidoista että ostavat mieluummin niiltä lahjattomilta. Tämän on lahjakuuden hinta tässä paskamaassa!
- Artcom
Jossain taideoppaassa neuvoivat tekemään sata taulua samasta aiheesta! Mahdollisesti sadas on jo parempi!
- avaruusKaunis
riki riki takki
hevon kakka rakki
joko moko tiili
senkin krokotiili- Artling
En ole krokotiili, en hepo enkä siili,
en ratsastaja, elukka, en rikki takki rakki,
elon tiellä vielä, puhdas sydän siellä,
ei tarvii mulle viskoo, et joutuu herneen nenään kiskoo,
haluaisin taidetta,
joka ei pussaa eduskuntatalon kaidetta ....
Joo se meni jo vähän luritukseksi, mutta kun nyt aloitit lällätyslinjan niin osaan minäkin. - rikitikitaki
"...toiveesi kuullaan"
sanotaan
oletpa söötti
kehutaan
runoja maalataan
maalaus kerrotaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446