Arttu Tuominen: Muistilabyrintti

Kokko-käsipuoli

Sitä on joissakin kirjablogeissa ylistetty ja povattu jo johtolankapalkintoa. Odotukset olivat korkealla kun lainasin sen, mutta ainakin minä putosin aika alas Ulvilan joen pohjalle.
Nyt epäilen, että minussa on jotakin vikaa. Kirjaa on ylistetty ja minun vaikutelma oli täysin toinen.
Jos olette lukeneet, niin laittakaa oma mielipiteenne tänne.

11

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyökkipsykiatri

      Mitäpä jos kirjoittaisit kunnollisen analyysin tonne kirja-arvosteluihin? Tällaisesta keskustelunavauksesta tulee ekaksi mieleen kolme vaihtoehtoa.
      1. Arttu Tuominen on pöllinyt avaajan kaljat joskus poikasena
      2. avaaja on kirjailija itse. Yrittää saada teokselleen huomiota
      3. avaajan oma maailmaamullistava esikoisdekkari ei kelvannut kustantamoille. Syystä tahi toisesta kiukku kohdistuu Tuomiseen

      Äänestetään mistä on kysymys, mitä mieltä?

    • kateudenhenki

      Näitä samanlaisia"ihmettelyjä" tätä yhtä nimenomaista kirjaa kohtaan on ollut täällä aiemminkin. Kaikki vissiin saman aloittajan...

    • Laatuaeikliseitä

      Itseään arvostavat kirjailijat eivät lähetä (siis suostu siihen, että kustantaja lähettää) kirjojaan kirjabloggareille. Vai oletteko huomanneet, että Seppo Jokisen tai Reijo Mäen ym. kirjoja olisi siellä arvostelukappaleina.

      • kyökkipsykiatri

        Siis hä!
        Sellaiset kirjailijat, joilla on nimeä ja julkaisevat eturivin kustantamoissa, mainostavat isolla rahalla ja kirjat löytyvät kaupasta valtavina vuorina ihan oven pielestä.
        Eli jos tuntemattomampaa kirjailijaa markkinoidaan, niin mitä sitten?
        Eli mikä tässä on pointtina?


    • rautakorni

      Aloittaja kirjoitti asiallisesti ja ihmettely on oikeutettua. Olen lukenut. Huono dekkari joka aiheutti ihmettelyä ja suurta myötähäpeää.

    • Astronautti

      Samaa olen ihmetellyt minäkin. Alan olla jo niin vainoharhainen, että epäilen, että kirjoittaja on blogistien tuttu. Tuomista on kehuttu mm. vakuuttavasta tarinankehittelystä, mutta mitä voi oikeasti ajatella, kun esim. Muistilabyrintin loppukohtauksessa löytyy ikään kuin yllättäen Nasan avaruuspukuja, joissa sitten painellaan :D

      • Astronautti2

        Valtavalla someuutisoinnilla saadaan useimmat ihmiset uskomaan mitä tahansa ja ne loputkin alkavat epäillä havaintojensa todenperäisyyttä. He tuntevat itsensä tyhmiksi, vainoharhaisiksi ja että heissä on jotakin vikaa.
        Tämä on psykologiaa. Ei Venäjäkään niitä trollitehtaita turhaan pidä!


    • FaceLook

      Arttu Tuominen vetää myös kirjailijanloput Face-ryhmää. Siinä on tuhansia jäseniä.

    • Muistilab

      Naiskuva on erittäin asenteellinen. Ihmiskuvaus kliseistä. Tunteita ei osata kuvailla lainkaan. Toisaalta Käsipuoli ja kovien kipujen vaivaama mies kulkee avaruuspuvussa liekkien keskellä pitkän aikaa ilman happilaitetta. Välillä vaan availlaan puvun vetoketjua siellä liekkien keskellä, että saadaan puvun sisälle happea. Taidettiin siinä jotakin ihmistä välillä kantaakkin yhdeksän kilon saappaat jalassa.

    • Köökipsykiatri

      Huono ei muutu hyväksi kovalla mainostamisella.

    • Anonyymi

      Kansan Uutisten suosikki!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe