Kevaria ostamassa ekaa kertaa

Ensikertalaine

En tiedä paljoakaan näistä kevareista, mutta haluasin semmoisen halvan ja ei minkään bensa söypyn. 2 taktisia kattellu esim derbi gpr? mutta sitten foorumeilla haukuttu paskaks ja sit taas nää 4 tahtiset $maksaa

25

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgOEIG

      useumissa 4 tahti 125cc ei hääppönen teho/huippunopeus ole ja huiput jää kierokset ja moottori huutaen sinne 100km/h paikkeille. hyvä pyörähän toi derbi gpr 125cc on, kuristettuna huiputkin 120km/h ja jos kuristukset ottaa pois niin kulkee jo 150-160km/h niin ei mitään kalliita tehoputkia tai virityksiä tarvitse edes tarvitse teho jos tahtoo vähän enemmän tehoja/nopeutta pyörään. ainut isona miinuksena tossa pyörässä on mahdolliset sähköviat.

      • Ensikertalaine

        Tuota mäkin vähän meinasin ettei toi gpr olis niin huono kun kerrotaan mutta sitten kuulin että noi kakstahtiset tahtoo olla bensa syöppyjä niin paljonkohan tommonen gpr kuluttaisi?


      • jgOEIG

        Varmaan 5-6l/100km aika lähellä. joten ei vie kun vaan jotain pari litraa enintään 100km bensaa enemmän kuin 4 tahtiset joka omasta ei ole paha kun saat kumminkin enemmän tehoja ja huippunopeutta pyörän alle.


      • Ensikertalaine

        No toi on hyvä uutinen! eli nyt on kaks kilpailijaa derbi gpr 2005 tai uudempi vs honda cbr 2007 tai uudempi cbrssä hyvä puoli että on 4t eli vähemmän bensan kultusta eikä mee heti paskaks mut tossa derbissä yamahan mootori niin kyllä mä ainakin siihen luotan derbi pari sataa halvempi eli nyt on niinkun 2t vs 4t tykään enemmän tosta derbistä kun on näyttävämpi ainkin mun mielestä??


    • fjkcgg

      Honda nsr. Mitä ite katoin nii alle tonnilla sai jo hyvän :)

      • Ensikertalaine

        No jaa jos alta tonnilla niin on joku räkänen2001 60tkm


    • thyjj

      Honda CBR 125. Löydät varmasti hyvän alle tonnilla.

      • ensikertalaine

        Toi saataisi ollakkin sopiva menopeli kun mä just 4 tahtisia etsiskelin mutta noi on aika paljon ajettuja eikä ehkä myn silmää täysin miellytä mutta ainkin yksi lisä kilpailija


      • separikuski

        Nuo cbr:t on aika vähän haluttuja, mikä meinaa sitä että voit tinkiä hyvin hintaa pois. Myyjätkin tietää että jos ne ei anna alennusta, ne ei pääse niistä koskaan eroon. Eli, kantsii vaan katella se esim 20k ajettu ja tinkiä siitä hintaa pois.
        Oman cebarini sain viimevuonna 1700e:lla ja ajettu 15tkm. Olisin varmaan jostain saanut halvemmallakin, mutta tää oli tosi hyvässä kunnossa ja huollot tehty asianmukaisesti.
        Kyllä se oikea pärrä löytyy sullekkin! :)


      • Ensikertalaine

        Ok....1700e kuulostaa paljolta varsinkin kun on tiukka budjetti kun ite joudun kaiken maksamaan


    • NoMotorbikes

      Ei kannata ostaa. Polkupyörä on parempi ja ympäristöystävällisempi. Siinä myös kunto kasvaa kun polkee fillarilla. Kaiken maailman moottoripyörät on maailman turhimpia kapistuksia.

      • Ensikertalaine

        Totta sen takia oon fillaroinu monta vuotta hyvä kunto mulla on mutta haluaisin päästä yli sen 50km tunnissa.


    • KukkoPils

      CBR suosittelen. Olen cbr mies henkeen ja vereen vaikka ikää on yli 40v. Nykyään ajelen 250 cc cbr mp:llä. Hondat on toimintavarmoja ja hyvä hint/ laatu suhde.

      • Ensikertalaine

        Jaahas olen jo luovuttamassa sen CBR:n suhteen kun toi vakuutus olis siinä 1000e rajoilla


      • orssku

        Huh.. pyörä 1700euron arvoinen ja vakuutukset 1000euroa vuodessa?
        mitä kiskontaa ja kiristystän sanon minä vakuutus yhtiöiltä. tolla vakuutuksen hinnalla sais joka vuosi ostettua talliin "uuden" halvan käytetyn moottoripyörän ja kun vanha menee menesi korjaus kervottamaksi niin uutta vaan tallista titalle...


      • Ensikertalaine

        Juu eli onko yhtään nelaria jonka sais sillä tonnilla ja vakuutukset siinä 500e luokkaa?


      • Ensikertalaine

        Vähän päivitystä. eli nyt kun oon tajunnu että en haluu(halpaa)/ole varaa nelariin niin katselin taas 2 tahtisia ja ei sieltäkään tunnu oikeen löytyvän paitsi nyt taisin kiinnostua tosta aprillia rs:ssätä eli keneltäkään kokemusta näistä tai derbistä? tai miinus ja puolia kummastakaan eli vähän vertailua näitten välillä.ja kun derbejä sanotaan kopioksi just aprilioista niin säästyiskö näiltä jos hommata suosiolla aprilian?ja laittakaa rohkeasti lisää ehdotuksia tulemaan!


      • Kallista.lystiä

        Itekki harkinnu kevaria, mutta kun noita pyörän hintoja ja vakuutuksia alkaa katseleen niin eipä taida olla varaa ostaa kun vakuutus jo pelkästään maksaa toiset pyörän hinnan melkeimpä...


      • Ensikertalaine
        Kallista.lystiä kirjoitti:

        Itekki harkinnu kevaria, mutta kun noita pyörän hintoja ja vakuutuksia alkaa katseleen niin eipä taida olla varaa ostaa kun vakuutus jo pelkästään maksaa toiset pyörän hinnan melkeimpä...

        Niinpä en tiedä jääkö multakin kevarit väliin kun toi kortti harkkaluvallakin on 600e pääkaupunkiseudulta halvin ja koko roska ois 950e täältä mutta kevarin hommaan jos semmosen sais alle 700e ja vakuutukset 500e luokaa ja sitten sjetaan harkkaluvilla kortti


      • MattiTyömies

        Oisko Honda CBF 125 ?
        Todella bensa pihi ja kiihtyvyys/huiput olisivat samaa luokkaa kun cbr 125 kuulemma. Mutta vakuutukset vaan halvemmat.

        Liikennevakuutus: vähän vajaa 500euroa, superkaskon kanssa noin 630 euroa.


      • Ensikertalaine
        MattiTyömies kirjoitti:

        Oisko Honda CBF 125 ?
        Todella bensa pihi ja kiihtyvyys/huiput olisivat samaa luokkaa kun cbr 125 kuulemma. Mutta vakuutukset vaan halvemmat.

        Liikennevakuutus: vähän vajaa 500euroa, superkaskon kanssa noin 630 euroa.

        Ei oo näyttävä...mielummin maksan vähän enemmän että saan semmosen kyykärin joka näyttää sporttiselta toi taas näytää enemmän semmosen keski-ikäisen menopelilltä mootoripyörä laukkuineen? ja noissa hondissa tuntuu kaikissa vähän vanhemmissa olla tommonen kaponen polkupyörän rengas takana? joka ei mun silmää miellytä. Eli hondat taitaa olla pois suljettuja multa. derbistä ja apriliasta haluaisin enemmän tietoa mielummin itse semmoisten omistajilta. Ja edelleen laittakaa lisää ehdotuksia!kiitos jo etukäteen


      • MattiTyömies

        Tossa kattelin niin aika lailla kaikki kevarit on 500-600 luokkaa vakuutukset ilman bonuksia, jopa kalliit ktm siinä 500-600 luokkaa kun vertailin ihan mielen kiinnosta. en sitten tiedä mistä kusetusta virmaste te olette hintoja kyselly/laskenu.

        Aktia:asta saa ainakin ihan hyvät vakuutukset eikä tarvi tonneja maksaa vuodessa.


      • Ensikertalaine
        MattiTyömies kirjoitti:

        Tossa kattelin niin aika lailla kaikki kevarit on 500-600 luokkaa vakuutukset ilman bonuksia, jopa kalliit ktm siinä 500-600 luokkaa kun vertailin ihan mielen kiinnosta. en sitten tiedä mistä kusetusta virmaste te olette hintoja kyselly/laskenu.

        Aktia:asta saa ainakin ihan hyvät vakuutukset eikä tarvi tonneja maksaa vuodessa.

        Hyvä! Siis ei tarvii tosta menosta huolehtia? jos varaan siihen suunilleen sen 500-600 niin voin siitä laskee että minkä hintainen voisi olla pärrä kun vieläkin nelarista unelmoin. Kun en haluais kuulostaa joiltakin mopolta


    • 4tahtivoittaa

      Kylne nelitahditki pääsee 120 kiihtyy vaan hitaammin mut 2 tahti leipoo jossillä ajaa tasaseen kovaa pitkään

      • Jutustelija1

        Eipä ole koskaan leiponut ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe