kotikummituksemme pyyhkimään pölyjä.
Raskaampiin taloustöihin sen energia ei riitä.
Olemme opettaneet
8
<50
Vastaukset
- kiesuskummitus
Kerrotaan, että monet ystävällismieliset kotikummitukset toimivat
palvelu- ja suojelutehtävissä, varoittavat esim. päälle unohtuneista sähkölaitteista jne.
Niitä ei kannata Jeesuksen avulla ruveta pois häätämään, mitä palstalla usein kummituksista puhuttaessa suositellaan.- NoanArkinrakentaja
Olet oikeassa !
Tuossa tapauksessa Jeesus pitää häätää pois ! - Jeesus_työllistää
Toisaalta, ehkä Jeesuksella on tarkoitus nykyisen heikon työllisyystilanteen vallitessa työllistää eläviä, ja häätää kummitukset työmarkkinoilta pois.
- Puhdasta-tulee
"kotikummituksemme pyyhkimään pölyjä."
Meillä enkelipölypallot hoitaa tuon saman homman. - Sähköinsinööri
Tilatkaa Amerikasta halpa käytetty sähkötuoli. Kummituksen kun istuttaa sähkötuoliin lataantumaan kerran viikossa, 500V 20min, jo alkaa energia riittää. Se ajaa nurmikon, piiskaa lapset ja tyydyttää vaimon seksuaalisesti.
- Amerikan_serkku
Totta turiset !
Kokeiltu on, ja todeksi on havaittu !
- ImurihommissaHuono
Minä sain yhden oppimaan käynnistämään pölynimurin, mutta se imaisi koko kaverin putkeensa. Täytynee tyytyä pölyhuiskun opettelemiseen.
Meillä kotikummitus ei suostu siivoamaan. Olen muutaman kerran uhannut tuloksetta vihkivedellä ja otan kohta käyttöön äärimmäisen keinon ja manaan sen ulos. Vastikkeetonta oleskelua en hyväksy ja sen tietää ainakin saunatonttu, jonka karkotin viime joulun tienoilla. Siellähän etsii nyt itselleen kortteeria jostain uimahallin saunasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1251225YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74876Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli82826Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.123798