Minkälainen kauppis LUTTI oikein on?

riverilläjatkoon

Onko täällä ketään lutissa opiskelevia tai kauppista tuntevia? Minkälainen kauppis LUT oikein on ja minkälaine on Lappeenranta kaupunkina? Tässä pitäisi ruveta pikkuhiljaa etsimään kämppää syksyä varten:D

40

1944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frgserzdfgzrg

      9/10 opiskelijasta poikia.

      • yksipluskuusi

        oikeesti? onko se joku håmåpaikka?:(((


      • onsiellänaisiakin

        LUT:issa on teknillinen ja kauppakorkee. Teknillisessä on obviously suurin osa poikii, ja kauppiksessa about 50/50, saattaa olla pikkusen enemmän poikia. Ihan oikeesti nyt. :D


    • fdgherert

      Kauppiksessa 60/40 poikia, mutta teekkarit vetävät yliopisto-opiskelijoiden mies/nais suhteen 80/20...

      Vieressä on kyllä amk jossa hoitsuja, fyssareita yms.

      • lutitaiavoin

        antaako nää hoitsu ja fyssarimimmit pesää lutin kauppislaisille? siinä tapauksessa saatan sittenkin mennä lutiin avoimen sijan


      • Addkdk

        Voi jestas sentään. Kyllä sieltä naista saa jos on muutenkin naisia saanut kaadettua. Ei se että olet yliopistossa saa ketään heti avaamaan haarojaan vaan naisten iskeminen on ihan sitä samaa kuin aina ennenkin. T: se kaveri joka painoi epähuomiossa koulunkeittäjääkin, tunnistajat tunnistaa :D


      • Opiskelupaineet
        lutitaiavoin kirjoitti:

        antaako nää hoitsu ja fyssarimimmit pesää lutin kauppislaisille? siinä tapauksessa saatan sittenkin mennä lutiin avoimen sijan

        Antaa juu, mutta teekkareilla on perinteisesti vaikeampaa, joten ihan suosiolla poikien kesken on tavattu hoitaa hommat.


    • Ebinmaek

      Aikamoiset nackkifestarit luvassa. Vaasa muutenkin kovempitasoinen näissä "kakkosluokan" kauppiksissa.

      T. Pisterajoja nostattava tuleva vaasan kylteri med 41 fukken points

      • hahahjhja

        Taitaa olla vähän puolueellinen kommentti. :D


    • Voivittuvåsa

      Tää Vaasan "kakkosluokan kauppis" on kunnon ekonomitehdas. Sinnehän otetaan sisään yli 200 uutta opiskelijaa vuosittain. Että tsemppiä sinne.

      • mitåruotsi

        mikä vitun kakkosluokka menkää vaikka eskariin mun puolesta. Eioo ko yhtä samaa luokkaa suomen kauppikset.


    • rysslandia

      No samanlainen kuin ne kaikki muutkin. Itse kaupungista ei mitään tietoa mutta bensaa saa halvalla kun käy rysslandiassa tankilla.

    • jumalautaa

      no voi helvetti onko tämä miesvaltaisuus lutissa totta? yk syy miksi hain opiskelemaan on naiset ja jos ne ovat kiven alla niin...

      • hottisss

        mä oon siel ja oon tosi hot muiduli jee jänskää nähään siellä syksyllä


      • saakhanolutista
        hottisss kirjoitti:

        mä oon siel ja oon tosi hot muiduli jee jänskää nähään siellä syksyllä

        mut annaks kans sitten piparia? vai pitääkö ensin nätisti pyytää? ;)


      • siiswtf

        siis kuka hakee opiskelemaan naisten takia? ja kyllä, kyllä siellä on naisiakin.


      • jumalautaa

        no minä haen ja "hottisss" toivottavasti puhut totta koska im coming for you ;)


      • mikäsuavaivaa

        hahahha voi apua! :D tajusithan et toi oli trolli toi hottisss?


      • jumalautaa

        DAAA? ihanko oikeesti


    • Jfkdodl

      Lappeenrannan hyviä puolia: kaupunki on suhteellisen pieni mutta siellä on ihan hyviä kauppoja turistien takia, turistien takia kaupoilla on myös hyvät aukioloajat, tupakka ja bensa on halpaa venäjän puolella, myös Lappeenrannassa pelataan jääkiekkoa (jollain tasolla...)

      Lappeenrannan huonoja puolia: keskustassa kuulee pelkkää venäjää, joka paikassa venäläisiä, kaupunki elää venäläisillä turisteilla, paikalliset pukeutuu kuin amistytöt ja -pojat yleensä, kamala murre

      • Kamalamurteinen

        Hahahha kamala murre :D oot varmaan pk-seudulta


      • Chjio

        En oo :)


    • hah9340

      Mielenkiinnosta LUT:ista itse lueskelen, mutta tullut huomanneeksi erään asian tässä tulosten julkistuttua. Oonko ainoa kenestä tuntuu, että aiemmin kaikkia kouluja ylistettiin yms yms nyt vaan ''dissataan'' :D

      • gjaldjadsllja

        Ne on yleensä niitä aallon tai miksei muidenkin kauppisten ylimielisiä, joiden mielestä kaikki muu on kuraa ja haukkuvat täällä muita kouluja nostattaakseen omaa egoansa. Todellisuudessa jos olet kauppatieteiden maisteri, olet kauppatieteiden maisteri ja kaikki Suomen yliopistot ovat tasokkaita. :)


    • GoLUT

      LUT on hyvä ja arvostettu kauppis, siellä on motivoitunutta porukkaa ja hyvä yhteishenki. Ei miusta ainakaan oo niin silmiinpistävää sukupuolijakaumaa kun annetaan ymmärtää täällä, eikä kaikki täällä ole venäläisiä. :) Ite asun Lappeenrannassa joten luulen tietäväni, mistä puhun.

      • jlksjtglae

        Niin, ja LUT:n tilat ovat hienot ja modernit ja koko Saimaan rannalla oleva kampusalue toimii Green Campus- ajattelumallin mukaan, eli tavoitteena on pienentää ympäristökuormitusta. :) Mulla ei ainakaan oo mitään huonoo sanottavaa.


    • 24124

      Onko mahdollisuutta päästä LUTiin varasijoilta 12-16?

      • jhlsdjlsd

        Aika huonot, mutta ei täysin mahdottomat. Monet Aaltoon hakijat esimerkiksi saattavat "joutua" LUT:iin ja hylkäävät paikat ensi vuoden ensisijaisuuskiintiöiden vuoksi. Toivottavasti nähään kuiteski syksyl LUT:is! T: Pääsin sisään!


      • klmmmlkljiji
        jhlsdjlsd kirjoitti:

        Aika huonot, mutta ei täysin mahdottomat. Monet Aaltoon hakijat esimerkiksi saattavat "joutua" LUT:iin ja hylkäävät paikat ensi vuoden ensisijaisuuskiintiöiden vuoksi. Toivottavasti nähään kuiteski syksyl LUT:is! T: Pääsin sisään!

        Itse olen tekemässä näin. T. alle pisteellä ulos Aallosta.


    • lutti2015

      Itse viimevuoden avoimen opintoja suorittaneena ja tänä vuonna aloittavana voin vain kehua. Ei ole samanlainen betonibunkkeri niinkuin osa yliopistoista. Tilat todella modernit, ja Green campus meininki näkyy todella vahvana. Yliopiston tiloissa viihhtyy erittäin hyvin, monta hyvää ruokalaa ja muutenkin teekkari kylteri yhteisö on vailla vertaa. Skinnarila itse alueena on hyvin opiskelijapainotteinen ja "skinnarilan henki" ,ahtava. Mahdollisuus asua aivan koulun kupeessa ja kellarin bileistä omalle ovelle parhaimmillaan muutamia minuutteja.

      Opetuksen tasosta ja professoreista yleensä kuullut vain hyvää. Lut ehkä opiskelijoiden keskuudessa ollut viimevuosiin asti liian aliarvostettu, mutta uskon maineen kohavan paljonkin.

      Lappeenrannasta kaupunkina. Suht pieni, mutta todella kaunis. Kauppoja on ihan ok verran, mutta täällä mielestäi liikaa painotettu venäläisiä. Ei niitä nyt niin paljoa ole että häiritsemään alkaisi. Ja tosiaan jos auton omaa niin halpaa bensaa parin tunnin reissun avulla rajan taakse. Ei voi kun suositella sekä koulua, että kaupunkia! Ja niinkuin joku taisi mainitakkin, ei ole ihmisiltään mikääon lande yliopisto. Todella pakjon pk seudulta tulleita, oikeastaan lähes kaikki jokaiselta vuosikurssilta. Kansainvälisyys vielä pakko mainita! Paljon ulkomaalaisia opiskelijoita, joka mielestäni vain plussaa.

      • iveseenit

        Landet tulee ympäri suomea Aaltoon viemään paikat ja ajaa stadilaiset lutiin :)


    • LUT4EVA

      LUT ON PARAS!!!!!! TERVETULOA

    • Hunterxxx

      Lutin pimut nymfoja

    • Djdddhfjggg

      LUTin tän vuoden fuksit liittykäähän LUT 2015 FUKSIT - KAUPPATIETEET fb-ryhmään!:)

      • Lspwk

        Hyviä naisia!!


    • joookyllä

      Mä olen kuullut että lutin naiset eivät anna luttimiehille, eli jätän lutin väliin ja menen avoimeen.

    • kkkjjjjkj

      500h ekonomivalmennuskurssi ja turkuun pääsin. Kohta turkutytsyjen päät solmulle

    • lepra

      lutista sen verran että aika kaukana se on lappeenrannan keskustasta. joku 5-10km olikohan. siis sellaista metsälähiöelämää siellä puskassa tai sitten jatkuvaa busseilua... Lappeenranta ei tosiaan ole mikään kaunis kaupunki vaan betoniblokkikompleksi. kampus taas on kyllä moderni

      • dfghjkklh

        LUT on Saimaan rannalla tosi kauniissa ja vihreässä ympäristössä ja keskustaan on n. 7km mutta jos asuu Skinnarilassa niin busseilla tulee matkoja lähinnä jos haluaa shoppailemaan keskustaan (tai jos ei halua käydä lähellä olevissa S- tai K-kaupassa). Koko opiskelijaelämä on lähinnä Skinnarilan vapaavaltiossa, joten kannattaa asua siellä, jos vihaa busseja... Bileisiin on koulun puolesta järjestetty ilmaiset kyydit. Olen täysin eri mieltä, etteikö Lappeenranta olisi kaunis kaupunki, mun mielestä on. (:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe