Mikä oikeus hulluilla on juosta irrallaan. Hullujenomistajien olisi opetettava taluttamaan hullunsa narussa. Kyllä hullu talutusremmiin oppii, kuten koira.
Ne ongelmat joita viirapäiden pitäminen vapaana tuottaa, voi jokainen normaali ihminen todeta tutkimalla tälle palstalle lähetettyjen kirjoituksien sisältöä.
Avohoito ei ole se tapa jolla säästetään psykiatrisen sairaanhoidon kustannuksia, sillä ko.potilaat aiheuttavat toiminnallaan itselleen ja ympäristöönsä moninverroin enemmän erilaisia kuluja kuin mitä heidän pitämisensä mielisairaalan suljetulla osastolla tulisi maksamaan yhteiskunnalle!
Hullut talutusremmiin ja verolle.
9
<50
Vastaukset
- aikaenteipalaa
Onko siellä joku lesbo hoitaja ymmällään, kun lesbojen paratiisia suljetaan ja potilaat saavat itse päättää omista tekemisistään.
- Pia_Raskin
ainakin voisi laittaa torille jalkapuuhun ja periä ihmisiltä pieni maksu aidon hullun näkemisestä. Sitä kävisi taatusti monet ihmettelemässä ja erityisesti näin ooppera-aikaan Pia Raskista voisi tulla suurempi nähtävyys kuin Olavinlinnasta. Rekvisiittana voisi olla erilaista Neuvostoliittolaista alkuperää olevaa hauskaa materiaalia, muun muassa kannattomat kengät ja Pian perseenpäristin.
- SavonlinnanHULLU
Minä poika kirjoitin edellisen kommentin hämäyksenä nimimerkillä "Pia_Raskin".
Luulen, että jekku menee läpi. Hih!
PS. Näin hulluna on kiva vähän kujeilla. Hih!
Ystävällisin terveisin:
Savonlinnan HULLU mies
Pia Raskin väsymätön vainoaja
paskat housussa
PS. Yritähän avauksen tehnyt Savonlinnan APINA saada minut talutusremmiin, niin katsotaan miten käy! - Ei_mahda_Pia
SavonlinnanHULLU kirjoitti:
Minä poika kirjoitin edellisen kommentin hämäyksenä nimimerkillä "Pia_Raskin".
Luulen, että jekku menee läpi. Hih!
PS. Näin hulluna on kiva vähän kujeilla. Hih!
Ystävällisin terveisin:
Savonlinnan HULLU mies
Pia Raskin väsymätön vainoaja
paskat housussa
PS. Yritähän avauksen tehnyt Savonlinnan APINA saada minut talutusremmiin, niin katsotaan miten käy!mitään Aspergerin syömillä aivoillaan. Kommentit samaa paskaa kuin ennenkin ja lopussa uhoava itkupotkuraivari.
- qqwaas334
Kirjoitti, kuka, mitä vaan, niin aina menee Piian piikkiin. Vainooja on pakkomielteinen ja kaipaisi taas suljetun osaston hoitoa. Elköön sananvapaus.
- Totta_helvetissä
kaikki Pia Raskin palstalle kirjoittama paska menee sen piikkiin. Sekopää tunnetaan jo niin monen vuoden takaa ettei käsialastaan voi enää erehtyä.
- KöysiinVaan
Kait sinä "qqwaas334" olet jo oppinut, että Savonlinnan mielisairas mies vainoaa lakkaamatta Pia Raskia.
Ainoa oikea ratkaisu hänen kohdalla: Pyöreään huoneeseen köysiin.
- bongannut-sellaisia
Sotkeevat ulosteillaan paikkoja ja saattavat käyttäytyä arvaamattomasti.
- Ihan_varmasti
"Kyllä hullu talutusremmiin oppii"
Olisihan niille edes käyttöä Olavinlinnan pässinä, eli ei kun vaan liekaan ja muurille örisemään niin eipä aikaakaan kun erilaisissa tiedotusvälineissä kautta maailman puhutaan itse pirun siellä temmeltävän. Sen jälkeen onkin vain ongelma mihin majoittaa kaikki ne tuhannet turistit jotka saapuu tuota yliluonnollista ihmettä katsomaan. Se on sitten hirmuinen kassavirta Savonlinnan kaupungille ja kerrankin tulopuolelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2505201Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 593961
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363627- 513580
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413335Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232496
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo612397