Hullut talutusremmiin ja verolle.

hullutverolle

Mikä oikeus hulluilla on juosta irrallaan. Hullujenomistajien olisi opetettava taluttamaan hullunsa narussa. Kyllä hullu talutusremmiin oppii, kuten koira.

Ne ongelmat joita viirapäiden pitäminen vapaana tuottaa, voi jokainen normaali ihminen todeta tutkimalla tälle palstalle lähetettyjen kirjoituksien sisältöä.
Avohoito ei ole se tapa jolla säästetään psykiatrisen sairaanhoidon kustannuksia, sillä ko.potilaat aiheuttavat toiminnallaan itselleen ja ympäristöönsä moninverroin enemmän erilaisia kuluja kuin mitä heidän pitämisensä mielisairaalan suljetulla osastolla tulisi maksamaan yhteiskunnalle!

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaenteipalaa

Onko siellä joku lesbo hoitaja ymmällään, kun lesbojen paratiisia suljetaan ja potilaat saavat itse päättää omista tekemisistään.

• Pia_Raskin

ainakin voisi laittaa torille jalkapuuhun ja periä ihmisiltä pieni maksu aidon hullun näkemisestä. Sitä kävisi taatusti monet ihmettelemässä ja erityisesti näin ooppera-aikaan Pia Raskista voisi tulla suurempi nähtävyys kuin Olavinlinnasta. Rekvisiittana voisi olla erilaista Neuvostoliittolaista alkuperää olevaa hauskaa materiaalia, muun muassa kannattomat kengät ja Pian perseenpäristin.

• SavonlinnanHULLU

Minä poika kirjoitin edellisen kommentin hämäyksenä nimimerkillä "Pia_Raskin".

Luulen, että jekku menee läpi. Hih!

PS. Näin hulluna on kiva vähän kujeilla. Hih!

Ystävällisin terveisin:

Savonlinnan HULLU mies

Pia Raskin väsymätön vainoaja

paskat housussa

PS. Yritähän avauksen tehnyt Savonlinnan APINA saada minut talutusremmiin, niin katsotaan miten käy!

• Ei_mahda_Pia
        SavonlinnanHULLU kirjoitti:

Minä poika kirjoitin edellisen kommentin hämäyksenä nimimerkillä "Pia_Raskin".

Luulen, että jekku menee läpi. Hih!

PS. Näin hulluna on kiva vähän kujeilla. Hih!

Ystävällisin terveisin:

Savonlinnan HULLU mies

Pia Raskin väsymätön vainoaja

paskat housussa

PS. Yritähän avauksen tehnyt Savonlinnan APINA saada minut talutusremmiin, niin katsotaan miten käy!

mitään Aspergerin syömillä aivoillaan. Kommentit samaa paskaa kuin ennenkin ja lopussa uhoava itkupotkuraivari.

• qqwaas334

Kirjoitti, kuka, mitä vaan, niin aina menee Piian piikkiin. Vainooja on pakkomielteinen ja kaipaisi taas suljetun osaston hoitoa. Elköön sananvapaus.

• Totta_helvetissä

kaikki Pia Raskin palstalle kirjoittama paska menee sen piikkiin. Sekopää tunnetaan jo niin monen vuoden takaa ettei käsialastaan voi enää erehtyä.

• KöysiinVaan

Kait sinä "qqwaas334" olet jo oppinut, että Savonlinnan mielisairas mies vainoaa lakkaamatta Pia Raskia.

Ainoa oikea ratkaisu hänen kohdalla: Pyöreään huoneeseen köysiin.

• bongannut-sellaisia

Sotkeevat ulosteillaan paikkoja ja saattavat käyttäytyä arvaamattomasti.

• Ihan_varmasti

"Kyllä hullu talutusremmiin oppii"

Olisihan niille edes käyttöä Olavinlinnan pässinä, eli ei kun vaan liekaan ja muurille örisemään niin eipä aikaakaan kun erilaisissa tiedotusvälineissä kautta maailman puhutaan itse pirun siellä temmeltävän. Sen jälkeen onkin vain ongelma mihin majoittaa kaikki ne tuhannet turistit jotka saapuu tuota yliluonnollista ihmettä katsomaan. Se on sitten hirmuinen kassavirta Savonlinnan kaupungille ja kerrankin tulopuolelle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      250
      5201
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4221
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      59
      3961
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3627
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3580
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3335
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      12
      2733
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2496
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      61
      2397
    Aihe