Olen 60v , Terve mm Golfia harrastava mies ja haen mukavaa seuralaista loka-marras ja jopa joulukuulle. Asuntona vuokra kolmio jossa on mukava viettää iltaa ja joskus sateisia päiviäkin. Aurinkoa on vielä loka -marraskuussa vielä riittävästi. Olen viettänyt jo useina syksyinä lomaa tuona aikana joten paikat on tuttuja ja turvallisia , tosin kaipaan seuraa varsinkin iltaisin ja siksi etsin sinusta hyvää matkaseuraa.
matkakohteeni on Torrrevieja jossa asuu suomalisia tietoni mukaan yli 2000. talvis aikaan .
Toivon että olet sosiaalinen mukavan seurallinen , ei niuhottaja tyyppi ja tietenkin olet Nainen.
Toivon löytäväni sinut täältä.
matkalle Espanjaan loka-marraskuussa 2015
5
65
Vastaukset
- Lady_53
Hei, lokakuun alkupuoli kiinnostaa minua. Kerrotko tarkemmin järjestelystä. Paikka on tuttu.
- päivänselvää
Normi järjestelyt vuokrakulut puoliksi ja tietenkin itse kustannettava lennot kohteeseen.
- Muut
päivänselvää kirjoitti:
Normi järjestelyt vuokrakulut puoliksi ja tietenkin itse kustannettava lennot kohteeseen.
Ovatko muutkin asiat päivänselviä? - Reissu olisi kiinnostanut minuakin...
- Lady_53
päivänselvää kirjoitti:
Järjestelyt on OK. Mun vaatimukset:
*haluan nähdä kuvasi
*haluan tavata kasvotusten, joten voidaan päättää jaksetaanko olla kimpassa viikon :)
*olemme vain kämppiksiä
- Birkkumyös
Hienoa,
varaan sitten tässä majoituksen loka-marraskuulle. Tavataanko vasta Torreviejassa? Terveisin varmasti sosiaalinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24433- 1021314
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779