yhteispisterajat poistuneet opintopolusta

epätoivovalloillaan

sinne meni sekin toivo. yhteispisterajojen mukaiset varasijat poistui ja tilalle tuli koepisterajojen varasijat

13

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voieii3992

Eihän toi nyt voi noin mennä, että annetaan turhaa toivoa? Eikö jossain täällä keskustelussa ollut joku ihan pätevältä kuulostava kommentti, että varasijoille pääsee myös yht.pist.kiintiössä, mikäli sitäkautta parempi mahdollisuus sisäänpääsyyn

• epätoivovalloillaan

no näemmä se vaan niin menee. mä oon ainakin ihan hermoromahduksen partaalla :D ei vituta jäädä kahteen paikkaan vittu 1. varasijalle yht.pistekiintiössä. Miksi vitussa ne varasijat edes otetaan pelkkien koepisteiden perusteellla

• hoblahobla
        epätoivovalloillaan kirjoitti:

no näemmä se vaan niin menee. mä oon ainakin ihan hermoromahduksen partaalla :D ei vituta jäädä kahteen paikkaan vittu 1. varasijalle yht.pistekiintiössä. Miksi vitussa ne varasijat edes otetaan pelkkien koepisteiden perusteellla

lukiko sulla aikaisemmin 1.varasija ja mitä lukee nyt kun se poistui?

• epätoivovalloillaan
        hoblahobla kirjoitti:

lukiko sulla aikaisemmin 1.varasija ja mitä lukee nyt kun se poistui?

kyllä. nyt on 54. varasija yhteispisteillä -.- ja muissa joku yli 200

• epätoivovalloillaan
        epätoivovalloillaan kirjoitti:

kyllä. nyt on 54. varasija yhteispisteillä -.- ja muissa joku yli 200

Anteeksi, tarkoitin siis 54. varasija tod.näk niillä koepisteillä. mutta sitäkin ihmetteln, meinaan Poriin 24,25p XD

• lukekaanettiä

Muuten ihan hyvä, mutta varasijat menee aina koepisteiden mukaan. Ja varasijat elävät 3.7. asti, kunnes tulee kirjeet luukusta ja kaikki yliopistot on tehneet valintansa. kauppatieteet.fi: Jos kauppatieteellisen alan yhteisvalinnassa opiskelijaksi hyväksytty ei ota saamaansa paikkaa vastaan, valitaan hänen tilalleen uusi opiskelija valtakunnallisen yhteishaun sijoittelukäytäntöjen mukaisesti koepistevalintapistein muodostuvasta valintatapajonosta (valintatapajono B).

• Vihaanopintopolkua

Aikamoista pelleilyä ku annetaan turhaa toivoa >:(

• ensvuonnauusiks

Mitäs tuijotat niitä varasijoja ennenkun kaikki yliopistot on tehny valintasa.

• opintopolkumitähel

Mitäs tää suomeksi sanottuna siis tarkottaa? Hain itse pelkällä valintakokeella.

• hämärää

Haen koepistekiintiössä ja mulla ainakin heittää häränpyllyä varasijaluvut. Eilen esim. Turku 171. ja nyt 130., toisaalta Pori eilen 4. ja tänään 6. Taidan odottaa perjantaita suosiolla ja lopettaa Opintopolun kyttäämisen, turhaa stressiä asiasta jolle ei ole enää mitään tehtävissä :D

• affsghh

mulla laskenu aallon varasija 14 sijaa alemmaks :D uuu mitenköhä noi nyt menee

• 373737

Varasija jatkaa muuttumista 3.7. asti

• Shalxb

Miks mä oon edelleenkin samalla varasijalla viiskyt jotain turkuun koepisteillä 34:( eipä sillä kyllä niin väliä oo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      156
      2548
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe