yhteispisterajat poistuneet opintopolusta

epätoivovalloillaan

sinne meni sekin toivo. yhteispisterajojen mukaiset varasijat poistui ja tilalle tuli koepisterajojen varasijat

13

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voieii3992

Eihän toi nyt voi noin mennä, että annetaan turhaa toivoa? Eikö jossain täällä keskustelussa ollut joku ihan pätevältä kuulostava kommentti, että varasijoille pääsee myös yht.pist.kiintiössä, mikäli sitäkautta parempi mahdollisuus sisäänpääsyyn

• epätoivovalloillaan

no näemmä se vaan niin menee. mä oon ainakin ihan hermoromahduksen partaalla :D ei vituta jäädä kahteen paikkaan vittu 1. varasijalle yht.pistekiintiössä. Miksi vitussa ne varasijat edes otetaan pelkkien koepisteiden perusteellla

• hoblahobla
        epätoivovalloillaan kirjoitti:

no näemmä se vaan niin menee. mä oon ainakin ihan hermoromahduksen partaalla :D ei vituta jäädä kahteen paikkaan vittu 1. varasijalle yht.pistekiintiössä. Miksi vitussa ne varasijat edes otetaan pelkkien koepisteiden perusteellla

lukiko sulla aikaisemmin 1.varasija ja mitä lukee nyt kun se poistui?

• epätoivovalloillaan
        hoblahobla kirjoitti:

lukiko sulla aikaisemmin 1.varasija ja mitä lukee nyt kun se poistui?

kyllä. nyt on 54. varasija yhteispisteillä -.- ja muissa joku yli 200

• epätoivovalloillaan
        epätoivovalloillaan kirjoitti:

kyllä. nyt on 54. varasija yhteispisteillä -.- ja muissa joku yli 200

Anteeksi, tarkoitin siis 54. varasija tod.näk niillä koepisteillä. mutta sitäkin ihmetteln, meinaan Poriin 24,25p XD

• lukekaanettiä

Muuten ihan hyvä, mutta varasijat menee aina koepisteiden mukaan. Ja varasijat elävät 3.7. asti, kunnes tulee kirjeet luukusta ja kaikki yliopistot on tehneet valintansa. kauppatieteet.fi: Jos kauppatieteellisen alan yhteisvalinnassa opiskelijaksi hyväksytty ei ota saamaansa paikkaa vastaan, valitaan hänen tilalleen uusi opiskelija valtakunnallisen yhteishaun sijoittelukäytäntöjen mukaisesti koepistevalintapistein muodostuvasta valintatapajonosta (valintatapajono B).

• Vihaanopintopolkua

Aikamoista pelleilyä ku annetaan turhaa toivoa >:(

• ensvuonnauusiks

Mitäs tuijotat niitä varasijoja ennenkun kaikki yliopistot on tehny valintasa.

• opintopolkumitähel

Mitäs tää suomeksi sanottuna siis tarkottaa? Hain itse pelkällä valintakokeella.

• hämärää

Haen koepistekiintiössä ja mulla ainakin heittää häränpyllyä varasijaluvut. Eilen esim. Turku 171. ja nyt 130., toisaalta Pori eilen 4. ja tänään 6. Taidan odottaa perjantaita suosiolla ja lopettaa Opintopolun kyttäämisen, turhaa stressiä asiasta jolle ei ole enää mitään tehtävissä :D

• affsghh

mulla laskenu aallon varasija 14 sijaa alemmaks :D uuu mitenköhä noi nyt menee

• 373737

Varasija jatkaa muuttumista 3.7. asti

• Shalxb

Miks mä oon edelleenkin samalla varasijalla viiskyt jotain turkuun koepisteillä 34:( eipä sillä kyllä niin väliä oo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      224
      4681
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3459
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      263
      2015
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      8
      1832
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1247
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1209
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      964
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      777
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61