sinne meni sekin toivo. yhteispisterajojen mukaiset varasijat poistui ja tilalle tuli koepisterajojen varasijat
yhteispisterajat poistuneet opintopolusta
13
55
Vastaukset
- voieii3992
Eihän toi nyt voi noin mennä, että annetaan turhaa toivoa? Eikö jossain täällä keskustelussa ollut joku ihan pätevältä kuulostava kommentti, että varasijoille pääsee myös yht.pist.kiintiössä, mikäli sitäkautta parempi mahdollisuus sisäänpääsyyn
- epätoivovalloillaan
no näemmä se vaan niin menee. mä oon ainakin ihan hermoromahduksen partaalla :D ei vituta jäädä kahteen paikkaan vittu 1. varasijalle yht.pistekiintiössä. Miksi vitussa ne varasijat edes otetaan pelkkien koepisteiden perusteellla
- hoblahobla
epätoivovalloillaan kirjoitti:
no näemmä se vaan niin menee. mä oon ainakin ihan hermoromahduksen partaalla :D ei vituta jäädä kahteen paikkaan vittu 1. varasijalle yht.pistekiintiössä. Miksi vitussa ne varasijat edes otetaan pelkkien koepisteiden perusteellla
lukiko sulla aikaisemmin 1.varasija ja mitä lukee nyt kun se poistui?
- epätoivovalloillaan
hoblahobla kirjoitti:
lukiko sulla aikaisemmin 1.varasija ja mitä lukee nyt kun se poistui?
kyllä. nyt on 54. varasija yhteispisteillä -.- ja muissa joku yli 200
- epätoivovalloillaan
epätoivovalloillaan kirjoitti:
kyllä. nyt on 54. varasija yhteispisteillä -.- ja muissa joku yli 200
Anteeksi, tarkoitin siis 54. varasija tod.näk niillä koepisteillä. mutta sitäkin ihmetteln, meinaan Poriin 24,25p XD
- lukekaanettiä
Muuten ihan hyvä, mutta varasijat menee aina koepisteiden mukaan. Ja varasijat elävät 3.7. asti, kunnes tulee kirjeet luukusta ja kaikki yliopistot on tehneet valintansa. kauppatieteet.fi: Jos kauppatieteellisen alan yhteisvalinnassa opiskelijaksi hyväksytty ei ota saamaansa paikkaa vastaan, valitaan hänen tilalleen uusi opiskelija valtakunnallisen yhteishaun sijoittelukäytäntöjen mukaisesti koepistevalintapistein muodostuvasta valintatapajonosta (valintatapajono B).
- Vihaanopintopolkua
Aikamoista pelleilyä ku annetaan turhaa toivoa >:(
- ensvuonnauusiks
Mitäs tuijotat niitä varasijoja ennenkun kaikki yliopistot on tehny valintasa.
- opintopolkumitähel
Mitäs tää suomeksi sanottuna siis tarkottaa? Hain itse pelkällä valintakokeella.
- hämärää
Haen koepistekiintiössä ja mulla ainakin heittää häränpyllyä varasijaluvut. Eilen esim. Turku 171. ja nyt 130., toisaalta Pori eilen 4. ja tänään 6. Taidan odottaa perjantaita suosiolla ja lopettaa Opintopolun kyttäämisen, turhaa stressiä asiasta jolle ei ole enää mitään tehtävissä :D
- affsghh
mulla laskenu aallon varasija 14 sijaa alemmaks :D uuu mitenköhä noi nyt menee
- 373737
Varasija jatkaa muuttumista 3.7. asti
- Shalxb
Miks mä oon edelleenkin samalla varasijalla viiskyt jotain turkuun koepisteillä 34:( eipä sillä kyllä niin väliä oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768