Sähkötupakka kokemuksia

enckelmanaija

Hei,

Täällä tuskaisesti tupakasta eroon yrittävä naishenkilö. Kaipaisin kokemuksia sähkötupakasta ja nikotiininesteistä. Mistä tilaatte? Kuinka paljon nestettä kuluu? Kuinka paljon tuotteet maksavat? Oletteko päässet niiden avulla eroon tupakasta? Googlettamalla löysin mielenkiintoisen blogin missä neuvottiin valitsemaan juuri oikeanlainen sähkötupakka itselle. Tässä linkki blogiin http://www.paulsaar.com/blogi/mika-sahkosavuke-kannattaa-ostaa/

27

7811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaahasonkovaieikö

      voisin neuvoakin ellei avauksesi vaikuttaisi mainokselle enemmän kuin kysymyksille.

      mutta vastaan varmuuden vuoksi. tilaan finnvapelta ja muista asiallisista paikoista jotka eivät mainosta liikaa ja väärin väittämin sähkötupakkaa. en suosittele tupakan näköisiä laitteita. nestettä kuluu 1,5ml vuorokaudessa ja pitoisuus 18mg. röökiä ei tee mieli enää lainkaan.

    • Tipsit

      Moi minulla on muutama ilmasäädettävä tankki kaikki vuotavat ilmareiistä joten nestettä menee paljon ..... Vaporesso tarcet tankki vuotaa vastukset kestävät pitkään . Mikä mahtaisi auttaa vuotoon? Onko vuotamattomia ilmasääd. Tankkeja ? Kiitos ,jos joku viitsii kertoa....

      • arska1234

        Vuotojen syynä on yleensä liian liru neste (liikaa PG:tä) tai sit tankki saa ilmaa jostain (joku osa ei ole tarpeeksi tiukassa?).... Putsaa tankki ja kiristä osat huolella.. Jos mahdollista vaihda tankin tiivisteet... Hommaa nestettä, jossa VG:n suhde on isompi esim. 70% VG pysynee tankissa kuin tankissa ??

        Itsellä on muutama Nautilus, eikä nämä vuoda... Ja on yksi Toptankkikin, eikä sekään vuoda :)


      • Tipsit

        Kiitos arska ,toi nautilus ei ole ilmasäädettävä ilmeisesti ,mul on kolme kangersubtank miniä kaikki vuotaneet uudesta asti alaosan säädettävistä ilmareistä tankkia ei uskalla täyttää täyteen kun vastus lämpee nesteet tulee käSille . Modi on w-säädettävä kanger 1-50w .lämpösääzettävä modi vois ol parempi ? Nesteet on 70/30 valmisnesteitä. Mikä nautilus tankki ja millainen modi sul on ?


      • arska1234
        Tipsit kirjoitti:

        Kiitos arska ,toi nautilus ei ole ilmasäädettävä ilmeisesti ,mul on kolme kangersubtank miniä kaikki vuotaneet uudesta asti alaosan säädettävistä ilmareistä tankkia ei uskalla täyttää täyteen kun vastus lämpee nesteet tulee käSille . Modi on w-säädettävä kanger 1-50w .lämpösääzettävä modi vois ol parempi ? Nesteet on 70/30 valmisnesteitä. Mikä nautilus tankki ja millainen modi sul on ?

        No mulla on 6 kpl isoja Nautilustankkeja nyt käytössä ja muutama vielä varalla :)
        Ja kyllä niissä on ilmasäätö :)
        Modeja sit on taas useampia n. 10kpl, pari Kangerin kbox miniäkin löytyy...
        En kyllä ymmärrä miten sulla vuotaa kaikki tankit ???

        Oletko kokeillut Subtankkiin erilaisia vastuksia, niitähän on monta erilaista vastusarvoltaan, sekin voi vaikuttaa.. Isommat ohmit=vähemmän tehoa=vähemmän lämpöä=neste pysyy jäykempänä.
        Itse tykkään 1.5 ohmisista SSOCC vastuksista..

        Ai niin, lämpösäädöstä ei mun mielestä ole mitään hyötyä ;)


      • Tipsit
        arska1234 kirjoitti:

        No mulla on 6 kpl isoja Nautilustankkeja nyt käytössä ja muutama vielä varalla :)
        Ja kyllä niissä on ilmasäätö :)
        Modeja sit on taas useampia n. 10kpl, pari Kangerin kbox miniäkin löytyy...
        En kyllä ymmärrä miten sulla vuotaa kaikki tankit ???

        Oletko kokeillut Subtankkiin erilaisia vastuksia, niitähän on monta erilaista vastusarvoltaan, sekin voi vaikuttaa.. Isommat ohmit=vähemmän tehoa=vähemmän lämpöä=neste pysyy jäykempänä.
        Itse tykkään 1.5 ohmisista SSOCC vastuksista..

        Ai niin, lämpösäädöstä ei mun mielestä ole mitään hyötyä ;)

        Moi,oon kokeillut noit kaikkea tiivisteet pitää kaikkia osia vaihtanut luulen et syy on noissa nesteissä club vapea valmisnesteet litkuja en tiedä niiden sekoitussuhdetta ,vg70/pg 30 olis hyvä tilasin nyt niitä..... Nää vaatii aika paljon perehtymistä ...kiitti vastauksista.....tipsit


    • 10plus1

      vuosien aikana tullut kokeiltua useampaa laitetta mut melko uusi SUBVOD KIT paulsaarelta on ollut hintansa arvoinen. mitään etua ei sähköisestä savuttelusta mielestäni saa tätä lopettamista silmällä pitäen, tankkaa vaikka cannabista ja silti tupakka maistuu entiseen tapaan toki kai erolla et leveämpi hymy suun pielissä.

      • Niinkö

        3 kk ilman tupakkaa sähkötupakan avulla.

        Ilman sähkötupakkaa, en olisi onnistunut.


      • höyrypää
        Niinkö kirjoitti:

        3 kk ilman tupakkaa sähkötupakan avulla.

        Ilman sähkötupakkaa, en olisi onnistunut.

        Munkin mielestä hyvä korvaava hoito. 2kk ilman röökiä eikä tee ees mieli.


    • enesteet

      Miten tämä uusi tupakkalin tulee muuttamaan asioita tilauksien suhteen.
      1. Onko nikotiiniton e neste sallittua tilata uuden tupakkalain aikana?
      2. Onko nikotiininesteen tilaus sallittua?

    • paraskokemus

      Huh kun kauheeta, että on pakko polttaa ja jahkailla näin kauheesti sähkötupakasta!
      Ettekö huomaa, miten paljon teiltä kuluu aikaa ja energiaa tälläiseen.

      Tässäpä teille neuvo:

      Hankkikaa tää kirja:

      Allen Carr: Vihdoinkin savuton

      Sen kirjan hankkimiseen ja läpilukemiseen ei mee ollenkaa niin paljon aikaa ja energiaa kuin teidän kirjoitteluun näillä palstoilla!

    • höyrypää

      Mitkähän olis parhaat asetutkset Ego One Megaan? Ei hirveetä imua ja kunnon savumäärä. Mikä ohmimäärä ja mikä lämpötila? Vastauksista kiittäen.

    • tohtori-tolonen

      Lopeta HETI tupakointi tai tupakointi lopettaa sinut !!!

    • Puolivuotta ilman ainoatakaan tupakkaa. 30 vuotta paloi, riittävästi päivässä.

      Ei olisi onnistunut ilman sähkötupakkaa.

      Minulla on Kiinankopio Istick Pico 75w, jossa on kaksi akkua. Akut kestävät viikon per lataus, koska käytän 2.5 ohmin vastuksia 6-7 watin teholla.

      Nesteen sekoitan itse, jolloin hintaa tulee n. 1-2€/viikossa.

      Vastukset tilasin Kiinasta, 1.9€/ 50 kpl.
      Vastus toimii 1-2 viikkoa.

      Höyrystin on Kiinasta, Ego T3, maksoi 1.5€, toimii kuin junan vessa, viikosta toiseen......

      Täydellinen korvike tupakalle.

      • arska1234

        Mun Istick Picoon ei mahdu kuin yksi akku?? Olisko linkkiä kaksiakkuiseen Picoon??


    • dwaoidnwaio

      10v tupakkaa polttaneena loppu kuin seinään sähköröökin avulla. toimi kuin unelma, ei tehnyt tippaakaan mieli tupakkaa heti alotettua tosin pikkuisen oli nihkeä olo ensimmäiset 4 päivää kun yhtäkkiä ei mennytkään pihalle tottumuksien mukaan mutta se ei ollut mitään suurta ja nikotiiniriippuvuutta en kokenut, kaikki oli vain tottumukseen liittyvää. (vaikka sähkötupakka muistuttaa oikeaa tupakaa on se silti pikkuisen eri kuin normi tupakka). huonoin puoli tässä silti on että nyt olen sähkötupakkaan koukussa mutte ei se haittaa koska kukkaroa se ei juuri lainkaan haittaa terveys on kohentunu, jaksaa paremmin ja muutenkin terveempi olo. nyt vaan pitäs sitkeesti päästä tästä sähköröökistä eroon (tällä hetkellä 3mg vahvuista nikotiininestettä)

    • extupakoitsija

      Poltin aika tasan 6 vuotta. nyt 2 kk sähköllä ja tyytyväinen oon. No mainittakoot että tän aikana oon yhen kerran ottanu hatsin broidin röökistä. Meinas tulla huono omatunto. :D Tunkkanen paska maku tuli heti. Sähkis on raikkaampaa ja tuhat kertaa parempaa. Mul on kätös paulsaar tehopakkaus se on riittäy. Kalliimpaa harkinnu hankkia kuiteski. :p Otin yhen sähkiksest täydel teholla kyllä tuntu. :D Nesteitä tilaillu paulsaarelt ja vapefunist. Vapefunil on halvempaa jote sielt niin kauan ku paskiaisten lait astuu voimaan. Joutuu sitten ostelee kalliil kaupasta (ellei tilaa jemmaan vitusti). Ja yhtä makua voi hellanlettas onneks voi maustaa ite!

    • gfhfdkg

      Sähkötupakki on impotenttien paskamahojen, ja roikkurintaisten helttanaamojen hommaa.

      Säälittävintä on se, kun jotkut vielä kuvittelee olevansa jotenkin tyylikkäitä nuo viheliäiset syöpätutit suussaan.

      Juokaa se myrkkypullo yhdellä kulauksella, ja työntäkää sen jälkeen kärsänne pistorasiaan. Näillä ohjeilla pääsette takuuvarmasti mistä tahansa tupakasta eroon!

      • impotenttipaskamaha

        Erinomainen ehdotus, pitääpä kokeilla!


      • Impotenttipadkamaha

        Ahistaako?
        Aamulääke ottamatta?

        Niinpä niin, sen se tekee :-)


      • säälin

        Et siis polta itse, et ole pätevä puhumaan silloin asiasta etkä tiedä mistään mitään, säälittävää.


    • höyrypää

      Tää keskustelu on mennyt sivuraiteelle... Jotkut yrittää päästä kokeneempien neuvoilla eroon tupakasta korvikkeen avulla ja se apu olis tärkeää, ainakin mulle. Te "tohtorit" , älkää te ottako osaa tähän... Please?

    • taaksejäänyttupakka

      Olen nyt n.58 vuotias mies jolle sähkötupakka antoi helpon sekä kannustavan tavan päästä tupakoinnista eroon. Takana on noin 48 vuotta säännöllistä tupakointia. Lukuisista yrityksistäni huolimatta en onnistunut pääsemään tupakoinnista omin avuin eroon.

      ..."Lopulta halusin varmemman ja helpomman sekä vahvemmin erityisesti minua tukevan tavan päästä eroon tupakoinnista. Olin löytänyt nettiä selaillessani kymmeniä ellei satoja kertomuksia joissa lopullinen tulos savuttomuudesta näytti olevan lähestulkoon aina varmaa. Otin käyttööni aikaisemmin vastustamani keinon, eli sähkötupakan."...

      Tupakasta eroon projekti
      Kertomuksia 230 päivän mittaisen matkan varrelta. Nämä 141 tilapäivitystä sisältävät aluksi tupakoinnista luopumisen tuskaa sekä myöhemmin voimaannuttavia onnistumisen tunteita. Lisäksi keräsin vielä muutaman onnistujan kertomukset 8.12.2017 tilapäivitykseen.
      Avaa koko artikkeli klikkaamalla “Read full post …” ja katso aiheittain olevia päivityksiä

      Koko projekti otsikoineen

      http://leksanet.com/index.php?r=content/perma&id=991

      Ja lopuksi se miten kaikki on saatu päätökseen.
      Loppuraportti:

      ..."Tupakoidessani olin hyvin riippuvainen tupakasta. Varmistin esimerkiksi kauppaan lähtiessäni että tupakoita oli varmasti riittävästi kauppareissua varten. Hyvin usein palasin jopa takaisin noutamaan vara-askin jottei varmasti jää ilman tupakkaa. Yhtäkään kertaa en lähtenyt ilman tupakkaa.
      Tämänlainen riippuvuus on sähköhöyrystimen käytön myötä jäänyt jo miltei kokonaan histoariaan. Toki haluan ottaa höyrystimen mukaan kauppareissulle, mutta en kyllä käänny takaisin sitä hakemaan mikäli se unohtuu. En myöskään läheskään joka kerta edes käytä höyrystintä vaikka kauppareissu kestäisi pidempäänkin. Samalla tavalla “pakonomainen tupakalla käynti” erilaisissa tilaisuuksissa tai työnlomassa on jäänyt hyvinkin vähäiseksi."...


      http://leksanet.com/index.php?r=content/perma&id=1682

      • höyryttäjä

        Kuten linkittämässäsi täysin turhassa uutisessa todettiin, on tupakka monin kerroin vaarallisempaa ja aiheuttaa enemmän ongelmia.
        Kukaan ei varmaan terveystuotteena ole höyrytintä pitänyt.

        Olet ilmeisen tarkka mitä suuhusi laitat, esim. useat ruoat aiheuttaa syöpää, myös herkut kuten sipsit ja makkara.


    • Anonyymi

      Hellurei kaikille niille, jotka eivät polta, polttavat tai vetelevät höyryjä. Näin jollain foorumilla (nyt elän 15.08.2019 aikaa)! kirjoituksen, jossa sanottiin, että astmalääkkeissä olisi Propyleeni-Glykolia. Se oli hyvin asiallinen ja informatiivinen viesti, mutta olen nyt juuri, kahden päivän Google-tutkimuksien ja apteekkeihin soittojen jälkeen varma siitä, että Pharmaca Fennica-opuksen mukaan YHDESSÄKÄÄN astma-lääkkeessä ei ole "apuaineena" PG:a! Joten se siitä väittämästä. Olen itse höyryttelijä, joten kannattaa ottaa itse selvää, jos joku asia kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta! Vape on! Vape safely!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1864
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1441
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1409
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1362
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1277
    7. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      93
      1277
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1202
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1087
    Aihe