Mikäköhän on vikana kun vilkuttaa vilkku ihan normaalisti mutta mittaritaulussa ei vilku vihreät valot eikä raksuta ollenkaan. Auto v70 -03
Vilkku vika
Vianetsintää
6
138
Vastaukset
- Ex.autosähköasentaja
Äkkiseltään tulee mieleen, että vilkun merkkivalo mittaritaulussa on kärvähtänyt ja se pitää uusia. Jos lamppu on ehjä, pitää vian etsintää laajentaa. Esimerkiksi mittaritaulun maadoitusviat saavat aikaan mielenkiintoisia toimintoja.
On autoja, joissa vilkun raksutusta ei ole alkujaankaan. En tiedä onko autosi tällainen. - Vianetsintää
Kyllä vilkku valot aina välillä toimii ja silloin myös kuuluu raksutus. Enemmän kyllä on hiljaista. :)
- Vianetsintää
Nyt on vilkku vika korjattu. Oli mittaristossa vikaa.
- vianetsintää
1000e
- Naksnaks
Mulla oli sama vika ja selvisin 900 eurolla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703