Halkokarin Abc myyjä?

Tattooguy

Moi saankohan suhun näin yhteyttä tai tietääkö joku kuka on halkokarin abc:n myyjä.. eli aika nuori tyttö tummat hiukset ja silmälasit ja tosi kaunis hymy; )kävin tänään 1. 7. 2015 klo n 09. 00 abc ja näin sut siellä ja sulatit mun sydämmen heti :)haluaisin tutustua paremmin kyseiseen kaunokaiseen.. pystyykö kukaan auttaan?

6

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöljäolet

Oletko sama mielenterveys potilas joka ihastuu aina kaljanhaku reissullaan kaupan myyjään ja uskoo tunteen olevan molemminpuolinen koska myyjäkin hymyilee hänelle.

• apsijonne

kyseinen henkilö on mukava kaikille se juttelee ja hymyilee se ei asu kokkolassa ja se on varattu.

• nuorissa_tulevaisuus

Miten jos menisit sinne ABC:lle jossa se on töissä ja puhut sille ihan suoraan ?
      Miksi pitää jonku älylaitteen kautta pommittaa, en typerämpää tapaa keksi !

• Kokokkola

Siinäpä vasta loistava asiakaspalvelija kuten myös se toinen, vaalee ja hoikka tytsy, ehkä vähän hiljanen mutta osaa kyllä asiansa.

• sphuh

Siellä oli myös Kaj ja Aili Hirvi.

• heartbrokennn

Mutta kuka on tuo k-supermarketin nuori kaunis vaaleatukkainen nainen! Sydän särkyy koska hän on liian kaunis minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä