Oikaisupyyntö Turkuun

Pettynyt1111

Mulla jäi puuttumaan 1 piste niin ajattelin tehä oikasupyynnön. Onko muita jotka on tekemässä? Ja onko ylipäänsä järkeä vai haenko vaan suosista ens vuonna uudestaan...

8

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyrryklusswd

      Kannattaa tehdä!!

    • enuskoettäniitäliikuttaa

      Itse olen ihmetellyt, et minkä varjossa näitä oikaisupyyntöjä kehtaa edes tehdä. Mielestäni se "Sijoittajan tuottovaatimus on yhtä kuin oman pääoman kustannus"-tehtävä oli epäreilu, koska oli kontekstisidonnainen, eikä tähdennetty, että kyse oli oman pääoman sijoittajasta. Tästä meinasin itse valittaa ja itselläni siis 0.75p päässä sisäänpääsystä. Toki kaikennäköisiä muitakin syitä, mitkä ärsyttää, mutten usko, että niitä kiinnostaa semmoiset syyt kuin "huolimattomuusvirhe" tai "en ehtinyt tarkistaa tehtävää". Olen pyrkinyt jo useamman kerran ja opiskellut toisessa kauppatieteellisessä yliopistossa, joten koen osaamiseni olevan muutenkin vahva, joten tuntuu tyhmältä olla saamatta opiskelupaikkaa. Mutta tämä pätee varmasti monen muunkin kohdalla.

      • enkommentoinyt

        En yhtään ihmettele, että sinulle ei ovet aukea. Oikiksen pääsykokeessa ei nimittäin ole edes ollut tuollaista kysymystä ;)


    • oikaistu

      Tee ihmeessä, itse sain viime vuonna oikaisulla pisteen lisää.

      • Pettynyt111

        Näin ajattelinkin. Toivon et olis sattunu joku virhe siellä. Yliopistolta saa ilmeisesti ohjeet vaatimuksen tekoon mut käytiks sä viime vuonna jotain apuna, vai teitkö kokonaan ite?


      • Pettynyt111

        Ja niin, onko täälä joitain jotka olis päässy oikaisulla sisään ja kuinka paljon pisteitä puuttui?


      • oikaisu

        Tein kokonaan ite, mutta tarkistutin ystävälakimiehellä. Mahdollisimman tarkkaan se kohta mihin haluaa muutosta ja kirjaimellinen perustelu. Ei siis niin että "tästä esseestä pitäis saada vähän enemmän", vaan oman tarkan vastauskohdan vertaaminen mallivastaukseen. Ensin tietty kannattaa tarkistaa pistelasku ettei siinä ole laskuvirheitä! Niinkin vois käydä.


      • Lausa

        Viime vuonna jäin pisteen päähän Helsingistä. Valmennuskeskus teki oikaisuvaatimuksen vaatien neljää pistettä. Ei tullut yhtään ja ulos jäin. Nyt heittämällä sisään ilman kursseja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1330
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1118
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      891
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe