Oikaisupyyntö Turkuun

Pettynyt1111

Mulla jäi puuttumaan 1 piste niin ajattelin tehä oikasupyynnön. Onko muita jotka on tekemässä? Ja onko ylipäänsä järkeä vai haenko vaan suosista ens vuonna uudestaan...

8

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyrryklusswd

Kannattaa tehdä!!

• enuskoettäniitäliikuttaa

Itse olen ihmetellyt, et minkä varjossa näitä oikaisupyyntöjä kehtaa edes tehdä. Mielestäni se "Sijoittajan tuottovaatimus on yhtä kuin oman pääoman kustannus"-tehtävä oli epäreilu, koska oli kontekstisidonnainen, eikä tähdennetty, että kyse oli oman pääoman sijoittajasta. Tästä meinasin itse valittaa ja itselläni siis 0.75p päässä sisäänpääsystä. Toki kaikennäköisiä muitakin syitä, mitkä ärsyttää, mutten usko, että niitä kiinnostaa semmoiset syyt kuin "huolimattomuusvirhe" tai "en ehtinyt tarkistaa tehtävää". Olen pyrkinyt jo useamman kerran ja opiskellut toisessa kauppatieteellisessä yliopistossa, joten koen osaamiseni olevan muutenkin vahva, joten tuntuu tyhmältä olla saamatta opiskelupaikkaa. Mutta tämä pätee varmasti monen muunkin kohdalla.

• enkommentoinyt

En yhtään ihmettele, että sinulle ei ovet aukea. Oikiksen pääsykokeessa ei nimittäin ole edes ollut tuollaista kysymystä ;)

• oikaistu

Tee ihmeessä, itse sain viime vuonna oikaisulla pisteen lisää.

• Pettynyt111

Näin ajattelinkin. Toivon et olis sattunu joku virhe siellä. Yliopistolta saa ilmeisesti ohjeet vaatimuksen tekoon mut käytiks sä viime vuonna jotain apuna, vai teitkö kokonaan ite?

• Pettynyt111

Ja niin, onko täälä joitain jotka olis päässy oikaisulla sisään ja kuinka paljon pisteitä puuttui?

• oikaisu

Tein kokonaan ite, mutta tarkistutin ystävälakimiehellä. Mahdollisimman tarkkaan se kohta mihin haluaa muutosta ja kirjaimellinen perustelu. Ei siis niin että "tästä esseestä pitäis saada vähän enemmän", vaan oman tarkan vastauskohdan vertaaminen mallivastaukseen. Ensin tietty kannattaa tarkistaa pistelasku ettei siinä ole laskuvirheitä! Niinkin vois käydä.

• Lausa

Viime vuonna jäin pisteen päähän Helsingistä. Valmennuskeskus teki oikaisuvaatimuksen vaatien neljää pistettä. Ei tullut yhtään ja ulos jäin. Nyt heittämällä sisään ilman kursseja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      323
      7678
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1866
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1402
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      58
      1196
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe