Oikaisupyyntö Turkuun

Pettynyt1111

Mulla jäi puuttumaan 1 piste niin ajattelin tehä oikasupyynnön. Onko muita jotka on tekemässä? Ja onko ylipäänsä järkeä vai haenko vaan suosista ens vuonna uudestaan...

8

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyrryklusswd

Kannattaa tehdä!!

• enuskoettäniitäliikuttaa

Itse olen ihmetellyt, et minkä varjossa näitä oikaisupyyntöjä kehtaa edes tehdä. Mielestäni se "Sijoittajan tuottovaatimus on yhtä kuin oman pääoman kustannus"-tehtävä oli epäreilu, koska oli kontekstisidonnainen, eikä tähdennetty, että kyse oli oman pääoman sijoittajasta. Tästä meinasin itse valittaa ja itselläni siis 0.75p päässä sisäänpääsystä. Toki kaikennäköisiä muitakin syitä, mitkä ärsyttää, mutten usko, että niitä kiinnostaa semmoiset syyt kuin "huolimattomuusvirhe" tai "en ehtinyt tarkistaa tehtävää". Olen pyrkinyt jo useamman kerran ja opiskellut toisessa kauppatieteellisessä yliopistossa, joten koen osaamiseni olevan muutenkin vahva, joten tuntuu tyhmältä olla saamatta opiskelupaikkaa. Mutta tämä pätee varmasti monen muunkin kohdalla.

• enkommentoinyt

En yhtään ihmettele, että sinulle ei ovet aukea. Oikiksen pääsykokeessa ei nimittäin ole edes ollut tuollaista kysymystä ;)

• oikaistu

Tee ihmeessä, itse sain viime vuonna oikaisulla pisteen lisää.

• Pettynyt111

Näin ajattelinkin. Toivon et olis sattunu joku virhe siellä. Yliopistolta saa ilmeisesti ohjeet vaatimuksen tekoon mut käytiks sä viime vuonna jotain apuna, vai teitkö kokonaan ite?

• Pettynyt111

Ja niin, onko täälä joitain jotka olis päässy oikaisulla sisään ja kuinka paljon pisteitä puuttui?

• oikaisu

Tein kokonaan ite, mutta tarkistutin ystävälakimiehellä. Mahdollisimman tarkkaan se kohta mihin haluaa muutosta ja kirjaimellinen perustelu. Ei siis niin että "tästä esseestä pitäis saada vähän enemmän", vaan oman tarkan vastauskohdan vertaaminen mallivastaukseen. Ensin tietty kannattaa tarkistaa pistelasku ettei siinä ole laskuvirheitä! Niinkin vois käydä.

• Lausa

Viime vuonna jäin pisteen päähän Helsingistä. Valmennuskeskus teki oikaisuvaatimuksen vaatien neljää pistettä. Ei tullut yhtään ja ulos jäin. Nyt heittämällä sisään ilman kursseja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1166
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      981
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      900
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe