bi-henkinen nainen, missä olet?

Auroran

Olen naimisissa oleva, ikuisesti kaapissa pysynyt bi-nainen alle kolmenkympin, mutta päälle kahdenkymmenen. En käy ulkona rällästämässä, rakastan urheilua ja elämää. Siitä kuitenkin puuttuu se nainen. Tahtoisin löytää ystävän yksinäisiin leffailtoihini, ulkoiluun, oleskeluun ja ajatusten vaihtoon samassa tilanteessa olevan naisen, ja oikeasti tarkoitan *naisen*, en teinityttöä. Onko täällä ketään? Helsinki-Vantaa-Kerava

6

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sraru

      Täällä myös kaappibisse, mutta asustan lännessä, hiukan liian kaukana.

    • Ehkäpäminäkin

      Tämäkin tyttö uskoo olevansa bi. Se nimittäin selittäisi paljon. Olen varmaan jo pitkään ollut(ehkä aina), mutten vain ole myöntänyt sitä itselleni. Täytyy varmaan kääntää uusi lehti elämässä.. Ajatustenvaihtoa kyllä kaipaisin toisen samoja tunteita jakavan kanssa.

    • voimmekokohdata

      Täällä myös yksi bisse ,haluaisin myös tavata ison ,130-kiloisen NAISEN en mitään oppityttöä . Olisi ihana antautua kuuman päivän jälkeen tuoksujesi huumaan ja unelmoida yhteisestä kylvystä jossa vain meidän ihot hyväilisivät auringon rasittamaa vartaloa.

    • miittiehdotuksia

      Miittiä stadiin, puistoon kenties, kesääkin vielä kivasti jäljellä.

    • Nanni__

      Hei, täällä kohtalontoveri samalta alueelta.
      Ikää 25 ja pitkässä parisuhteessa miehen kanssa. Bi olen ollut enemmän ja vähemmän avoimesti koko elämäni, mutta mitään en koskaan naisen kanssa ole ehtinyt tekemään kun suhteeni mieheen alkoi jo teini-iässä kun en vielä uskaltanut avoimesti ilmaista kiintymystäni myös naisiin.

    • Ceciliii

      Hei, täällä 24 vuotias bi-nainen Helsingistä. Vain avomies tietää suuntautumisesta..
      Olisi hienoa vaihtaa kanssasi ajatuksia. Lähdetäänkö vaikka lenkille?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe