Onko kenelläkään kokemuksia näistä viilentäjistä? Kuinka tehottomasti/tehokkaasti viilentävät huoneen. Ja kuinka kovaäänisiä mahtavat olla.
Ekocooler EC-8199A viilentäjä
12
8043
Vastaukset
- ihanaviileys
Nyt on. Kokemusta. Pienemmästä versioista. Ostimme kotimaamatkailua varten. On ihan hi tansa värtti ainakin se
- Kämppäkuinsauna
Hieman myöhässä tulee vastaus, mutta jos jollekin muulle olisi hyötyä. Meillä on juuri tuo isompi ekocooler ec-8199a ja se pitää aika kovaa huminaa eikä kovin tehokkaasti viilennä ilmaa. Kostuttaa sen sijaan ilman, joten aika troppiset olosuhteet luo. En suosittele.
- Jutsi
Kosteuden saa pois, kun jättää koneen taakse tarpeeksi tyhjää tilaa. Meillä oli aluksi sama juttu, että tuntui enemmän kostealta kuin viileältä, kunnes myyjä antoi tämän vinkin. Ja nyt viilentää eikä kosteita.
- samuelsson76
Viilentää hyvin,helppo asentaa.suosittelen...
- InsinööriX
Nuo veden haihdutukseen perustuvat ilman viilentimet on tarkoitettu lähinnä aavikkoseuduille, missä ilma on sekä kuivaa että lämmintä. Suomen ilmastossa käytettynä ne ovat tehokkaita homeen, pölypunkkien, yms. kasvattajia. Useimpien käyttöohjeissa onkin maininta "ei suositella Suomen ilmastoon".
Kosteuden lisääminen kesäaikana, kun sisäilma on muutenkin jo liian kosteaa, tuottaa vain lisää hometaloja...- Vieraita_usein_kylässä
Miten niin lisää kosteutta? Minulla tämä eikä kyllä lisää kosteutta. Kutan aikasempi kommentti niin tilaa taakse niin ei kostu ilma. Minä välillä pidän ikkunan auki ja silloin laitan takaosan ikkunaan päin. Ihan vaan siksi että saa raikasta ilmaa. Niin hyvin viilentää että yöksi laitan eteiseen kun kuten joku kirjoitti niin on kova ääni kuitenkin koneessa mutta hyvin on asunto (48 neliöö) pysynyt viileenä. Kaverit tulee mielellää käymää että pääsevät viileentynään kun kesä ollut niin helteinen 😁
- Leeah
Tämän Ekocoolerin sisään ei laiteta vettä. Laite tuottaa vain kondenssivettä astiaan, jota on tyhjennettävä säännöllisesti.
- omistaja
SIis mitä Leeah? sitten sinulla on kyllä eri laite, kuin otsikossa.
- Anonyymi
Vieraita_usein_kylässä kirjoitti:
Miten niin lisää kosteutta? Minulla tämä eikä kyllä lisää kosteutta. Kutan aikasempi kommentti niin tilaa taakse niin ei kostu ilma. Minä välillä pidän ikkunan auki ja silloin laitan takaosan ikkunaan päin. Ihan vaan siksi että saa raikasta ilmaa. Niin hyvin viilentää että yöksi laitan eteiseen kun kuten joku kirjoitti niin on kova ääni kuitenkin koneessa mutta hyvin on asunto (48 neliöö) pysynyt viileenä. Kaverit tulee mielellää käymää että pääsevät viileentynään kun kesä ollut niin helteinen 😁
Ei kellään olis ekocooler ec-8199a käyttöohjetta tallessa? Voiko sen resetoida?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kellään olis ekocooler ec-8199a käyttöohjetta tallessa? Voiko sen resetoida?
Minäkin ohjetta kaipaisisin
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Ostin ARGO BEAR viilentimen. Kovaääninen oli ja kosteaa ilmaa puhalsi. Huone oli trooppisen lämmin. En suosittele. Palautin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372421
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362416- 951731
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511300Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861281Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51175Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2671029- 52976
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36747- 27740