Se mitä minä haluan, on, että painat pääsi rintaani vasten kuunnellaksesi sydämeni lyöntejä niin kuin silloin joskus. Haluan, että soitat minulle vain siksi koska sattuu olemaan ikävä, ilman mitään sen erikoisempaa syytä. Haluan saada tarttua sinuun silloin kuin haluan, vain vetääkseni sinut syliini ja kuunnellakseni suloista nauruasi yrittäessäsi muka karkuun. Sitä minä haluan.
Mitä minä nainen haluan sinulta.
9
<50
Vastaukset
- sitkuiteskiT
ton toimenkuvan ootaisin mieluusti vastaan :)
- luojamikämiea
En kestä.
Olet ihana ja sano nuo IRL.
Kukaan ei voisi sanoa ei.- aloittaja.vastaa
Kunpa asia vain olisikin noin. Hän halusi olla ilman minua sitten kuitenkin. Ja minä se kaipaan.
- kylläkäy
okei okei käy
- mmmmmmmmh
juu tänne vaan sitten
- polvetvelttoina
No niin. Eihän tuommoiseen kukaan nainen voi sanoa ei. Siul on kyllä sanat hallussa mies, täydet pisteet. Juuri noin naiselle puhutaan, kaikki vallan avaimet käsissä tällä miehellä..Voi kun ois tuollainen rakas mies omana... kis, kis, tule sinä tänne.
- iHanaihana
Miksi piti lukea toi. Tuli entistä enemmän ikävä. Niin söpöä ja tuota kaikkea sain joskus kokea.
- aloittaja.vastaa
Oletko kertonut sinun hänelle että sinulla on ikävä?
- lisää.tuollaista
Tuollaista miestä tarvitsen pitämään huolta minusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164990Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293613No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241434- 141262
- 271168
- 161132
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221097