Kaksin rannalla

ikävä_sua

Voi muru, kun mä kaipaan sitä hetkeä, kun olit siinä lähellä. Heti ensi hetkestä alkaen tiesin, että sussa on jotain niin ihmeellisen ihanaa. Lunastit heti paikkasi sylistäni ja sydämestäni. Mutta näin iltaisin toivoisin, että olisit taas tässä lähelläni, vain sinä ja minä kahdestaan. Ja vaikka en sua koskaan enää saisikaan, jäät kauniina muistona sydämeen.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin_on

Kiitos samoin sinulle:D

• yksarvinen

Läheisyys joko ahdistaa tai lohduttaa harvoin yhtäaikaisesti molempia ellei ole jonossa, rivissä tai muussa muodostelmassa.

• Milloin_olitte

viimeksi lähekkäin ??

• niinkovaikävä

Jos olisin harhainen, väittäsin, et tää aloitus on mulle, hän joskus murutteli mua ja se tuntui ihanalta ja väittäsin et otsikossa on viittausta kiertoteitse.

Tosin oon vaan siinä tiedossa, ettei hän kaipaa joten..

Hetki haaveille.. jospa kuitenkin..

• kaksin_rannalla

• edellinen

• murutellutkin

Silti tykkään murusta edelleen, vaikka kaipuu on hallinnassa.

• niinkovaikävä
        murutellutkin kirjoitti:

Silti tykkään murusta edelleen, vaikka kaipuu on hallinnassa.

Hyvä se on olla homma hallinnassa. Samoin täällä. Välillä vain enemmän pinnassa. Mietin näenkö häntä enää. Mahtaa viihtyä yksin rannalla, vaikkei varsinaisesti ehkä yksin o. En tiedä hänestä enää mitään. Kyselin voinko soitella, mutta en minä kehtaa enää tungetella, viestejäkin lqitan liikaa. Täysin yksipuolista kaikki yhteydenpito.

Huomenna etsin häntä joka paikasta.. asuu siellä, minne meen, eikä hän varmaan edes ole siellä. Pelkää, että törmää minuun, on muualla menossa tai töissä.

En minä oikeasti kuvitellut et aloitus ois mulle. Muistin vaan jotain ja sydän sykähti..

• Koskella

Ah. valtasit sydämeni ja sieluni kauneudellasi, joka huokuu sinusta ulospäin. Sinä tiedät, että kaipaan sinua paljon. Sinä vain olet se, joka toi täyden täyttymyksen ilman mitään fyysistä.
      Jos haluat nähdä niin soita tai laita viesti tai pakkaa tavarasi ja tule kanssani mökille. Lähden sinne nyt kun voin. Ensi viikolla joudun palaamaan. velvoitteet odottavat jo silloin. Se sormus, on minulta rakkaudella sinulle.

• elokuussa2013

Niin samanlainen kokemus kuin omani.

Tosin HÄN osoittautuikin vain mielikuvitusolennoksi. Surullista,
      mutta siitäkin huolimatta omaa kokemustani kukaan ei minulta voi pois viedä.
      Eikä kykyäni rakastaa.

• Mu_r_uM

Kyllähän minäkin muruttelin, lempinimenkin hänelle siitä väänsin...... voi voi, kunpa nuo hetket saisin takaisin....

• munmus____lle

Tää vois olla mulle, niin väsynyt ja harhainen tänään. Uskon näin.

• Mu_r_uM
        munmus____lle kirjoitti:

Tää vois olla mulle, niin väsynyt ja harhainen tänään. Uskon näin.

No? Mikä oli se muru-alkuinen lempinimi minkä sulle keksin?

• muru..muru

Voi,muakin yksi aivan ihana nainen kutsui muruksi nyt ei ole kuulunut hetkeen aikaan mitään hänestä....ikävää.

• no-mutta

kuuluiko sinusta?

• mirrrrmirrt

Murrrr

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen