Monilla Keski-Suomen kunnilla on täällä suomi24:ssä oma palstansa.
Omaa palstaa ei ole kuitenkaan Hankasalmella eikä Toivakalla. Molemmat ovat mukavia ja hyvin toimeentulevia kuntia.
OInko kyse näiden kuntien asukkaiden saamattomuudesta?
missä palsta, Hankasalmi ja Toivakka?
6
141
Vastaukset
- er2f2erf
Hah, vai on molemmat mukavia ja hyvin TOIMEENTULEVIA kuntia, et taida nyt oikein tietää mistä kirjoitat.
Hankasalmi nyt ei ainakaan ole hyvin toimeen tuleva, velkaa on. - Hanka-Toivakka
Ei kannata missään nimessä. Ihan liian vähän asukkaita....ja ne muutamatkin valitettavasti aina kännissä. :(
- parempiniin
Jospa Hankasalmella ja Toivakassa pystytään puhumaan asiat kasvotusten niinkuin tolkun ihmisten kuuluukin? Ei näillä pikkupaikkakuntien palstoilla yleensä juuri kuulumisia vaihdeta, vaan enempi on syyttämistä ja suoraa haukkumista tai toisten asijoihin sekaantumista. Sellaiset pitäisi hoitaa kasvotusten tai ainakin omalla nimellään, jos siihen ei kykene niin voi olla hiljaa.
Ei muuten ole palstaa Kivijärvellä, Kinnulalla,Luhangalla eikä Petäjävedellä.- uskomatontakuraa
Höpö höpö, miksi et itse nyt puhunut kasvotusten tuotakin asiaa vaan tänne kirjoitit?
- parempiniin
Koska olen kunnalta jolla on oma palsta, jota on saanut hävetä lähes alusta asti.
- anniikka
Siellä ollaan tyytyväisiä ihmisiä. mikskä se tulis rääpiä palstalla pahaa oloansa ja purkaa se toisiin, MIETI jos ossoot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295490
- 1691988
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601591Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561156- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701144viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41930