Joensuun oikiksen pisterajat yhteispisteet: 83,06 / koepisteet: 43,5
Joensuuhun taisi olla tänä vuonna kaikkein vaikein päästä, alle 10 % valintakokeeseen osallistuneista sai opiskelupaikan.
Joensuun pisterajat
9
185
Vastaukset
- turkuun2015
tietääkö joku turun pisterajaa?
- ömm
Turkuun oli yhteispisteraja 73 ja koepisteillä 46,5
- Faktaa
Opiskelupaikan saannin "vaikeus" ei tarkoita samaa kuin sisäänpääsyprosentti. Helsinkiin on kiistatta kovimmat ja kunnianhimoisimmat kilpailijat, kun moni vähän vaatimattomampi hakee aivan suosiolla sinne Lappiin ja Joensuuhun.
- novoilol
jep eliitti hakee helsinkiin ja turkuun
- justwondering
Turus ja jsuus sama koe ja yhteispistekiintiös korkeempi pisteraja jsuus...eliitit hakee turkuun..? Mikäli siis yo. tiedot pitää paikkaansa
- ckgjyj
Joensuussa ja turussa sai ihan eri pisteet samalla yo-todistuksella. Kyllä tuo turun pisteraja on selvästi korkeampi.
- jjjuuuhaaa
ckgjyj kirjoitti:
Joensuussa ja turussa sai ihan eri pisteet samalla yo-todistuksella. Kyllä tuo turun pisteraja on selvästi korkeampi.
Ai, no jos näin niin asiahan on ihan eri...:D my bad
- Ejgigldnsk
Onko nuo pistemäärät skaalattu jo siihen Joensuun omaan pisteskaalaan?
- tulevajudisti
mistä nää pisterajat näkee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897355
- 403562
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241030
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32883Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk50790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29696Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652