Tästä päivästä vuoden loppuun asti saa länsikoslasta 1500e kun sen romuttaa. Todellinen onnenpotku räppänäkuskeille ! Nyt saa siis länsiromusta parivuotiaana jo moninkertaisesti sen mitä sen todellinen arvo on. Toisaalta syöksykierrettä tämäkään ei poista kun pitää toinen länsiromu ostaa uutena tilalle. Toivokaamme siis Ladan nopeaa paluuta maahamme ja syöksykierteen loppua !!! Ladoja ei tarvitse romuttaa läheskään niin tiheästi kuin länsiraatoa, jolloin tämä lakikin olisi melko hyödytön.
Vastaukset 5
- IfaF8.IfaF9
Eikös Itä-Saksalaisista Trabanteista saa hyvitysstä?
- lada-on-niin-ruma
On se Lada kamala laatikko. Niin ruma ja mauton. Kai se on kastematoja vartenkin liian kulmikas. Kerran olen ajanut sellaisella 10 km ja mutkassa tuntui, että uloin kulma meni jossain hallitsemattomasti. Yritäppä ajaa laatikolla. Se on karseaa touhua.
- ladallamatkasujuu
Kuulemma antaavat vaan 100 € japanin & saksan romuista.
- Runko
Vähän tosiaan luvataan länsiräppänistä. Parivuotiaat paaliin niin pääsee helpomalla eikä loppuelämä välttämättä ole niin kivuliasta.
- Eurovolga
Niin totta taas. Nyt loppui länsiräppänällä ajo ja Lada tulee tilalle. Loppuu se kärvistely.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568