Niin eli minä vuonna tuli Volvoon tuo DSTC. Eli eikö se tullut ensin lisävarusteeksi. Eli ainakaan en ole nähnyt alkupään S80 jossa olisi ollut DSTC. Varma tieto itsellä on että ainakin vm.01 se oli lisävarusteena S60,S80 ja V70 ja S40 en ole varma saiko siihen.
Joten saiko S80 jo vuonna 98 DSTC ja V70 vuonna 2000.
Milloin ajonvakautus ?
DSTC
2
758
Vastaukset
- Volvo V70 2,5T 2005
Kyllä se on vieläkin lisävaruste.
Siis siitä pitää maksaa erikseen. Maksoin itse siitä 590€.- Wilburi
Pitääkö väite paikkansa todellakin? Olen aina pitänyt Volvoja loistavina autoina ja harkinnassa oli jopa uuden S40:n hankinta, mutta päädyin lopulta Toyotaan ja siinäkin vakiona ajovakaudenhallintajärjestelmä...ja hintaluokka on kuitenkin aivan eri kategoriassa. Taitaa olla selvää rahastuksen makua Volvolla tänä päivänä? :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601772Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1411491Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721258La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11875- 67840
- 76739
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 52531
- 38514
- 55486