Itse taisin päästä sisään, mutta minulle ei ole tullut sitä piste kirjettä Helsingistä. Onko muita joille ei ole tullut?
Kaikille tullut jo helsingin kirje?
5
195
Vastaukset
- Ehdollisuudettomuus
"Taisit päästä"? Opintopolussa näkyy tieto opiskelupaikasta sen verran selkeästi, ettei pitäisi jäädä arvailujen varaan.
Sain tehtäväkohtaiset pisteet postissa eilen, mutta varsinainen hyväksymiskirje ei ole vielä saapunut. Ei tässä mikään kiire ole.- lkkmllmk
No opintopolussa lukee hyväksytty mutta en usko ennenkun näen pisteeni.
- jumpero
mullakaan ei ole kirje tullut, ei eilen eikä ainakaan vielä tänään (en tiedä onko posti käynyt vielä). En päässyt sisään mut enempi tosiaan ne pisteet kiinnostaa kun tiesinkin jo aika varmasti etten sisään tänä keväänä pääse niin vähällä valmistautumisella
- kldadlk
meillä ei ole käynyt posti tänään eikä eilen. Ilmeisesti jälleen jotain jakeluhäiriöitä
- janäin
Kannattaa katsoa haetun tiedekunnan sivuilta, että joko näkyy pisteet. Esimerkiksi humanistisella ne ovat täällä: http://www.helsinki.fi/hum/opiskelijavalinnat/yhteishaku/jarjestaminen.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850