Onko kukaan opiskellut Humakissa Kulttuurituottajaksi (tai joku muu tutkinto) monimuoto puolella TYÖTTÖMÄNÄ?
Jos, niin katsottiinko opinnot koko - vai osa-aikaisiksi TE- toimistossa?
Paljonko op:tä tulee / kk?
Jos sait käyttää opintoihin päivärahaa - miten perustelit opiskelutarvetta?
Minulla opistotason tutkinto ja työkememusta kulttuurialaa liippaavalta alalta. Ajattelin perustella koulutustarvetta mm. työnkuvan monipuolistamisella. Mutta riittääkö?
AMK monimuoto työttämänä
4
131
Vastaukset
- copper_pan
Työkkäri ei voi katsoa alkavia korkeakoulututkintoon tähtääviä opintoja sivutoimiseksi (TTL 30.12.2002/1290).
Voisiko työkkärisi tukea omaehtoisia opintojasi työttömyysetuudella?
Ota selvää, mitä papereita sinun tarvitsisi sinne toimittaa asian selvittämiseksi
(= ainakin oppilaitoksen selvitys ja omat perustelut).
http://te-palvelut.fi/te/fi/tyonhakijalle/ammatinvalinta_koulutus/omaehtoinen_opiskelu/- täydennysjuttu
Niin, ja pikaisesti, sillä asia pitää hoitaa ennen kuin aloittaa opiskelun.
- kkkdddlhkggkg
Alan täytyy olla työllistävä, joten voi olla vaikeata saada lupaa.
- alhainentuottajahinta
No niinpä täytyykin. Onneksi aloittaja kirjoittaa, että (tai joku muu tutkinto). Suosittelen lämpimästi tai muuta tutkintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857