vaan ennemminkin alati muistamassa.
Sinä ajatusteni ihana päähenkilö. Näemmekö milloin? Meneekö ihan viikkoja...
En ole unohtamassa sinua,
16
<50
Vastaukset
- mullekylläsopisi
Riippuu sinusta. Kun pitäisi ihan oikeesti näkyä ja sopia, niin mitenkäs se kävis?
- noniinpäniin
Mitenkäs niin? Ehdotuksia.
- kuintaivaanlintu
Ajat vaan tänne ja soitat ovikelloa, olen vielä tämän illan vapaa.
- PelkkääHerttaa
entententtenteelikkamentten... Huomenna näkyillään? Nostin korttipakan viisi viimeistä korttia pöydälle, ja siinähän se: hertta ässä ja hertta kurko ja hertta akka, hertta kolmonen ja hertta seiska:D Eli tahtoo sanoa, että huomenna 3.7. hertta kuningas vie hertta kuningatarta rakkauden ikuiseen maailmaan:DD
- pselvän
Hertta kolmonen ei kuulu ennustajan kortteihin.
- mäköko
en tijä
- Mhhh
Tulee meneen varmaan melkeen vuosi, jos sillonkaa nähään:/
- MinäSinun
Aika on jo menettänyt merkityksensä. Linkitin tämän videon tänne kuullessani lähdöstäsi L-kaupunkiin. Kohdassá 1:18---> 1:23 on vastaus valmiina.
https://www.youtube.com/watch?v=eH2bNgl62k0
- 8viikkoa
Taitaa mennä syyskuun alkuun, jos ei jompikumpi ole sitten niin rohkea että ottaa yhteyttä toiseen. En usko että kumpikaan on, eli menee sinne syyskuun alkuun.
- janäkevätvielä
Jos kumpikaan ei ole niin rohkea, niin sillon ne kaksi on samalla viivalla. Toivon niille rohkeutta ja voimia jaksaa. Toivottavasti tukevat toisiaan. Ja rohkaistuvat!
- Päiväpaistaavielärisukas
Silloin mennyt jo mennyttä, liian myöhäistä. Ei kannata nojautua siihen rohkeuden puutteeseen, vaan ottaa yhteyttä, kun se on vielä mahdollista.
- unohdusonhuonolääke
vielä on vuodessa kuukausia jäljellä, minkä niistä helpoimmin muistat?
- outootouhuu
8 on hyvä luku
- OnkoSe
Onnenluku?
- oottelenvaan
jep toinen niistä.
- kortti1
Toivottavasti nähdään vielä .. eiköhän se sinusta riipu, komistus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755