Aika surullista sen kun aika monilla jää tänne se tunne mitä on kokenut tai kokee, lopulta se kuihtuu tänne bittien maailmaan eikä ajan kuluessa voi enää tehdä mitään kun luopua ja jatkaa uusiin retkiin. Tietenkin jos aikaa on kulunut vain vähän aikaa niin silloin voi vielä jotakin pelastaa, tottakai silloin kannattaakin pelastaa ja toteuttaa asioita, muussa tapauksessa se on yleensä jo turhaa.
Aika kuluttaa
7
<50
Vastaukset
- valoatunnelinpäässä
Minä olen rakastumassa toiseen... Surullista mutta yritin kaiken mitä voin ja se ei riittänyt ja nyt olen tunnetasolla kauempana hänestä kuin koskaan ennen. Aina vain haaleemmin tunnen enää mitään. Tuntuu helpottavalta koska tämä on syössyt mua aika voimakkaaseen masennukseen ja lamaannuttanut. Nyt mulla on vapaampi olo kun on edessä ehkä jotain mistä voi oikeasti tullakin jotain..
- Aloit-taja
Mulla on samanlainen olo,sellainen vapaus, ja tuntuu että elän taas pitkästä aikaa kunnolla. Jos tunteita ei oteta vastaan niin tottakai tunteet jossain vaiheessa lamautuvat ja lopulta katoavat,jäävät sitten muistona ja pisteenä elämässä, näin myös minulla. Nykyään ajattelee että parempi että kävi näin ja asioille ei voi aina mitään,tämä on elämää. Jokaiselle on jokin oikea, näin ajattelen.
- valoatunnelinpäässä
Aloit-taja kirjoitti:
Mulla on samanlainen olo,sellainen vapaus, ja tuntuu että elän taas pitkästä aikaa kunnolla. Jos tunteita ei oteta vastaan niin tottakai tunteet jossain vaiheessa lamautuvat ja lopulta katoavat,jäävät sitten muistona ja pisteenä elämässä, näin myös minulla. Nykyään ajattelee että parempi että kävi näin ja asioille ei voi aina mitään,tämä on elämää. Jokaiselle on jokin oikea, näin ajattelen.
Näin se on. Minä myös olen puhtaalla tunnolla sillä otin yhteyttä ja kerroin tunteistani. Asiat ei edenneet ja nyt on uusi tilanne, jossa näyttää hyvälle alku. Näin on hyvä sillä nyt asia ei jää vaivaan kun itse tein voitavani.
- Ontto-olo
ikävä
- Aloit-taja
Tunteen jälkeen on usein ontto olo mutta jos ajattelee positiivisesti että kyllä vielä elämä iloksi muuttuu. Voimia sulle.
- Niinhän
siinä käy kun asioita pitkitetään aivan suunnitelmallisesti. Niin kauan riepotellaan toista että saavutetaan tarvittavat tiedot ja se oli siinä hyvää jatkoa.
- niinettä
Mitkä tarvittavat tiedot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774