Minä, en ole euralainen mutta käyn välillä pöllyttämässä euralaisia.
0Äänestä
euranmafia
ok....ketä esim?????
0Äänestä
Studi
Rainer K, kovempaa ei löydy
0Äänestä
JoopaJooTaas
Ai kovin huutelemaan seläntakana? vai kovin tappelemaan toista hyppyritukka-apinaa vastaan, jokaviikonloppuisesessa hyppyritukkien huomionhakuisessa (eivät ole saaneet äidiltä tarpeeksi huomiota lapsena, niin sitä tarvii hankkia tytöiltä ja muilta vitun apinoilta, nyrkkitappelurituaalilla "aikuisena"?) taistelussa osmantuvan edessä, kun osma on jo menossa tai mennyt kiinni?
0Äänestä
immone
immone
0Äänestä
ddghauo
Ketä ja ketä. Vitun PELLET ! ! ! ! FUCK
0Äänestä
rueuj
KUKA eikä ketä.
0Äänestä
eikiitosi
Valtonen Kova naimaan mutta muuten ihan pihalla!
0Äänestä
pliisu
Kyllä Sari O on Euran kovin.
0Äänestä
Missä_olit
kun ala-asteella opeteltiin äidinkieltä.
0Äänestä
kukakoko
Mikä ketä?
0Äänestä
Eurassa_Elinaakin
Eurassa ei ole kovia jätkiä, mutta muijat antaa herkästi pillua. Sehän taas on euralaisittain vain positiivinen asia.
0Äänestä
herkkuserkku
Totta kai nyt sentään serkulle antaa.
0Äänestä
eisentään
Kuka nyt serkkuaan panee. se on pervoa. Eikö Laki kiellä lähisukulaisten seksisuhteet.
0Äänestä
kova_jätkä
eisentään kirjoitti:
Kuka nyt serkkuaan panee. se on pervoa. Eikö Laki kiellä lähisukulaisten seksisuhteet.
Saa serkkuva panna ja mennä vaikka naimisiin sen kanssa jos tahtoo.
0Äänestä
enusko
Niin teoriassa mutta ei käytännössä. Kuuluu samaan kastiin kuin samaa sukupuolta olevien pari suhteet.
0Äänestä
kova_jätkä
enusko kirjoitti:
Niin teoriassa mutta ei käytännössä. Kuuluu samaan kastiin kuin samaa sukupuolta olevien pari suhteet.
Kyllä mä tiedän Eurasta monta paria jossa puolisot ovat serkuksia keskenään.
0Äänestä
enusko
Entä serkusten lapset. onko syntynyt vammaisena.
0Äänestä
kova_jätkä
enusko kirjoitti:
Ei minun tietääkseni.
0Äänestä
Henkilö123
Jäiskin seksi vaan serkujen väliseksi..mut joskus tuntuu kyllä vahvasti siltä kun euralaisten kanssa joutuu kommunikoimaan, että on taitaneet sisarukset lisääntyä keskenään...ei pahalla, mutta ei mitenkään hyvälläkään.
Vastaukset 30
Vanhimmat
Minä, en ole euralainen mutta käyn välillä pöllyttämässä euralaisia.
ok....ketä esim?????
Rainer K, kovempaa ei löydy
Ai kovin huutelemaan seläntakana? vai kovin tappelemaan toista hyppyritukka-apinaa vastaan, jokaviikonloppuisesessa hyppyritukkien huomionhakuisessa (eivät ole saaneet äidiltä tarpeeksi huomiota lapsena, niin sitä tarvii hankkia tytöiltä ja muilta vitun apinoilta, nyrkkitappelurituaalilla "aikuisena"?) taistelussa osmantuvan edessä, kun osma on jo menossa tai mennyt kiinni?
immone
Ketä ja ketä. Vitun PELLET ! ! ! ! FUCK
KUKA eikä ketä.
Valtonen Kova naimaan mutta
muuten ihan pihalla!
Kyllä Sari O on Euran kovin.
kun ala-asteella opeteltiin äidinkieltä.
Mikä ketä?
Eurassa ei ole kovia jätkiä, mutta muijat antaa herkästi pillua. Sehän taas on euralaisittain vain positiivinen asia.
Totta kai nyt sentään serkulle antaa.
Saa serkkuva panna ja mennä vaikka naimisiin sen kanssa jos tahtoo.
Kyllä mä tiedän Eurasta monta paria jossa puolisot ovat serkuksia keskenään.
Ei minun tietääkseni.
Jäiskin seksi vaan serkujen väliseksi..mut joskus tuntuu kyllä vahvasti siltä kun euralaisten kanssa joutuu kommunikoimaan, että on taitaneet sisarukset lisääntyä keskenään...ei pahalla, mutta ei mitenkään hyvälläkään.
Ainaki luvalahdella
Ainaki luvalahdella
Saanko panna mummoani.
Raiskasiko Euran kovin Sieravuorella?
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/803929/Nainen raiskattiin leirintaalueella Eurassa
Sää, joka tän alotuksen oot tehny! Ketä? Voihan vee...
Joku Heinänen kuulemma...täys paskahousu?
säkyläss saa ope antaa
Se manne on kova jätkä lyömään,en muita nimeä olisiko ollut pertti
Muista
Joo kyllä se olen minä.Kaaleppi Kutvonen.