Ketä Euran kovin jätkä`?

Ketä on kovin ????
30499
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 30

Vanhimmat

Minä, en ole euralainen mutta käyn välillä pöllyttämässä euralaisia.

Äänestä

ok....ketä esim?????

Äänestä

Rainer K, kovempaa ei löydy

Äänestä

Ai kovin huutelemaan seläntakana? vai kovin tappelemaan toista hyppyritukka-apinaa vastaan, jokaviikonloppuisesessa hyppyritukkien huomionhakuisessa (eivät ole saaneet äidiltä tarpeeksi huomiota lapsena, niin sitä tarvii hankkia tytöiltä ja muilta vitun apinoilta, nyrkkitappelurituaalilla "aikuisena"?) taistelussa osmantuvan edessä, kun osma on jo menossa tai mennyt kiinni?

Äänestä

immone

Äänestä

Ketä ja ketä. Vitun PELLET ! ! ! ! FUCK

Äänestä

KUKA eikä ketä.

Äänestä

Valtonen Kova naimaan mutta
muuten ihan pihalla!

Äänestä

Kyllä Sari O on Euran kovin.

Äänestä

kun ala-asteella opeteltiin äidinkieltä.

Äänestä

Mikä ketä?

Äänestä

Eurassa ei ole kovia jätkiä, mutta muijat antaa herkästi pillua. Sehän taas on euralaisittain vain positiivinen asia.

Äänestä
  • Totta kai nyt sentään serkulle antaa.

Äänestä

• Kuka nyt serkkuaan panee. se on pervoa. Eikö Laki kiellä lähisukulaisten seksisuhteet.

Äänestä

• eisentään kirjoitti:

Kuka nyt serkkuaan panee. se on pervoa. Eikö Laki kiellä lähisukulaisten seksisuhteet.

Saa serkkuva panna ja mennä vaikka naimisiin sen kanssa jos tahtoo.

Äänestä

• Niin teoriassa mutta ei käytännössä. Kuuluu samaan kastiin kuin samaa sukupuolta olevien pari suhteet.

Äänestä

• enusko kirjoitti:

Niin teoriassa mutta ei käytännössä. Kuuluu samaan kastiin kuin samaa sukupuolta olevien pari suhteet.

Kyllä mä tiedän Eurasta monta paria jossa puolisot ovat serkuksia keskenään.

Äänestä

• Entä serkusten lapset. onko syntynyt vammaisena.

Äänestä

• enusko kirjoitti:

Entä serkusten lapset. onko syntynyt vammaisena.

Ei minun tietääkseni.

Äänestä

Jäiskin seksi vaan serkujen väliseksi..mut joskus tuntuu kyllä vahvasti siltä kun euralaisten kanssa joutuu kommunikoimaan, että on taitaneet sisarukset lisääntyä keskenään...ei pahalla, mutta ei mitenkään hyvälläkään.

Äänestä

Ainaki luvalahdella

Äänestä

Ainaki luvalahdella

Äänestä
  • Saanko panna mummoani.

Äänestä

Sää, joka tän alotuksen oot tehny! Ketä? Voihan vee...

Äänestä

Joku Heinänen kuulemma...täys paskahousu?

Äänestä

säkyläss saa ope antaa

Äänestä

Se manne on kova jätkä lyömään,en muita nimeä olisiko ollut pertti

Äänestä
  • Muista

Äänestä

Joo kyllä se olen minä.Kaaleppi Kutvonen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

dontfuckwithhim kirjoitti:

Ketä on kovin ????

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu