Ja miten sanat menee?
Löysin sanat suomeksi, mutta miten saksaksi ja löytyykö kappale Youtubesta. Minä en nyt kyll löydä mistään.
Kiitos!
Paljon onnea vaan!
Paljon onnea vaan!
Paljon onnea Helmi!
Paljon onnea vaan!
Tämä päivä on sun!
Tämä päivä on sun!
Jeesus siunaa sua aina!
Tämä päivä on sun!
Mikä on tämän laulun nimi saksaksi?
5
1844
Vastaukset
- etsimäsilaulu
Tässä on sanat saksaksi. Laulu on aika reipas ja esitetään yleensä mieskuorona.
Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen!
SA marschiert mit ruhig, festem Schritt.
Kam'raden, die Rotfront und Reaktion erschossen,
marschier'n im Geist in unsern Reihen mit.
Die Straße frei den braunen Bataillonen!
Die Straße frei dem Sturmabteilungsmann!
Es schau'n auf's Hakenkreuz voll Hoffnung schon Millionen
Der Tag für Freiheit und für Brot bricht an.- ainaainaaina
Tuohan se olikin. Oikein paljon kiitoksia! Aion esittää tämän juhlissa saksalaisille ystävilleni.
- arschloch
ainaainaaina kirjoitti:
Tuohan se olikin. Oikein paljon kiitoksia! Aion esittää tämän juhlissa saksalaisille ystävilleni.
Joo esitä ilman muuta, tykkäävät kovasti. Tuo on yksi saksalaisten lempikappaleista ja sitä lauletaan perheissä pääsiäisen tienoilla ja jouluisin.
- ainaainaainaan
Tietääkö kukaan edelleenkään?
- Vechell
Horst Wessel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171048124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102639Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2222114Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231933- 721120
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491114Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59979Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77929- 170925
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43872