KultaRakas❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Munmurulle

Mä haluan vain sinut, yksin sinut ja ainoastaan sinut!Kun mä näen sun kirjoittaneen täällä, niin mun sydän se hypähtelee iloisesti ja mun ilme kirkastuu. No, pientä ikävää riita-asian on nyt ollut kyllä, vai miten on...
En halua koskaan menettää sua. Mulla on niin kova ikävä ja kyllä me jaksetaan vielä uskoa, että kaikki järjestyy.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävämyösjapaljon

Mikähän riita-asia? Oliko miehelle vai naiselle?

• Munmurulle

Miehelle oli ja mä luulen että tietää kyllä.

• pölytpois

Tarvitseeko kultaa hio vaan, puhdistaa pölyt....

• Munmurulle

Kultaa voi sulattaa, se saa kauniita muotoja.. Hän on mulle lämpö, joka taivuttelee mua niin vietävän ihanasti.

• uskaltaisinko
        Munmurulle kirjoitti:

Kultaa voi sulattaa, se saa kauniita muotoja.. Hän on mulle lämpö, joka taivuttelee mua niin vietävän ihanasti.

Arvata onko Samille?

• Munmurulle
        uskaltaisinko kirjoitti:

Arvata onko Samille?

Ei ole Sami.

• MutTaasViihteestäKäy

Siin taas yks sekopää. Luulet sä että se vetoaa vähääkään, et täällä kaipaat ja viskot sydämiä, muruttelet kuin joku teini. V...u keskustelupalstalla hei?? :D Ootko jo täyttäny 16? :)

• tyypillisiä

Hetkellisiä tunne ryöppyjä. Silloin ihminen voi vaikuttaa 16 vee joten anna toisten olla rakastunut.

• Äitilapsi

Mutta olithan leikkimässä tänään. Siellä oli ihana lippalakki päässä oleva mies.
        Ihanasti silmäili ohimennen minua äitiä. Arvaan että ihastuit minuun ,näytti sillaiselta ihan kun olisi mustuaise suurentunut.

• Munmurulle

Ei haittaa sun kommentti yhtään, tuntuu huippuhyvälle :) Nyt täytyy mennä muuta puuhaan, piti käväistä pikaseen.

• eiköniin

Tää on aika varmasti juhalle? :D

• jokoJuha

Tai Jussi

• Maybe20

Antille?

• Munmurulle

En kerro nimmee ;) Se on salaisuus.

• siinähänse

Arvattu on M-mies ;)

• mörrikkä.mies.mukana

Sinäkin parasta mitä minulla on ollut. Aito tunne. Aluksi en ollut kiinnostunut, mutta vuodet ovat nitoneet meitä yhteen. Nähdään taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe